ویزای مولتی فرانسه، ویزای فرانسه

ویزای مولتی فرانسه

 

فرانسه یکی از کشورهای کهن، زیبا و دیدنی اروپا است که بیشترین میزان ورود گردشگر در جهان را دارد. فرانسه از کشورهای حوزه شینگن است و ویزای مولتی فرانسه و یا دیگر انواع ویزاهای این کشور مجوز ورود و مسافرت بدون محدودیت به تمام کشورهای اروپایی است. برای اطلاعات بیشتر از قوانین شینگن اینجا را بخوانید و برای آشنایی با مراحل اخذ ویزای مولتی فرانسه در ادامه با ما همراه باشید.

فرانسه زیبا

فرانسه کشوری با قدمت کهن در اروپا با جاذبه های زیبا و تاریخی، دانشگاه هایی قدیمی و معتبر است. پاریس پایتخت فرانسه به عروس شهرهای جهان معروف است و از دیگر شهرهای فرانسه میتوان به مارسی، نیس و لیون اشاره کرد. دانشگاه سوربن معروف ترین دانشگاه اروپا در شهر پاریس فرانسه واقع شده است. در کنار سوربن، پاریس با برج ایفل و خیابان شانزه لیزه مشهور ترین جاذبه های گردشگری جهان را دارد. می توانید دیگر جاذبه های گردشگری فرانسه و پاریس را اینجا بخوانید.

 

انواع ویزای فرانسه

فرانسه برای متقاضیان ویزای کوتاه مدت و بلند مدت فرانسه را با اهداف توریستی، تحصیلی، تجارت و بیزینس صادر می کند. ویزای فرانسه بر مبنای تعداد ورود نیز به سه دسته  سینگل (یکبار ورود)، دوبار ورود و مولتی (چندبار ورود) تقسیم می شود.

ویزای مولتی فرانسه از سه ماه تا ۵ سال اعتبار دارد. اگر به واسطه شرایطی چون الحاق به خانواده، عقد قرارداد و بیزینس یا مسائلی از این دست مکرر به فرانسه سفر می کنید می توانید در صورت داشتن شرایط لازم برای ویزای مولتی فرانسه درخواست دهید.

بصورت عمومی پس از اخذ چندین ویزای سینگل شینگن می توانید برای ویزای مولتی سه ماهه،شش ماهه یا یک ساله فرانسه درخواست دهید ولیکن درصورت داشتن برنامه سفر و توجیه آفیسر مسئول پرونده درمورد نیاز به ویزای مولتی می توانید از ابتدا درخواست ویزای مولتی فرانسه را ارائه دهید و کشور فرانسه یکی از سفارت هایی است که معمولا بدون سخت گیری خاصی از ابتدا به درخواست کنندگان درصورت داشتن مدارک کامل و فرم هایی که بدرستی پر شده باشند ویزای مولتی اعطا می کند.

ویزای مولتی سه ساله نیز برای رفت و آمد در فرانسه و دیگر کشورهای حوزه شینگن حداکثر صادر می شود. در طول این سه سال شما مجاز هستید به صورت نامحدود به فرانسه سفر کنید ولیکن نباید بیش از ۹۰ روز در خاک اروپا اقامت کنید. فراموش نکنید شما در صورتی می توانید برای ویزای مولتی فرانسه درخواست دهید که شواهد کافی را برای سفرهای مکرر در طول این زمان را ارائه دهید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای مولتی فرانسه

متقاضیان ایرانی برای اخذ ویزای فرانسه باید علاوه بر مدارک کلی، رزرو وقت سفارت و ترجمۀ گواهی های مربوطه حتما شواهد کافی برای اخذ ویزای مولتی را نیز ضمیمه پرونده کنند.توجه کنید که بهتر است جهت ترجمه مدارک خود ازخدمات  دارالترجه های مورد تائید سفارت فرانسه جهت ترجمه مدارک خود کمک بگیرید.از طریق این لینک می توانید با این دارالترجمه ها آشنا شوید.

از سری مدارک کلی اخذ ویزا باید به موارد زیر اشاره داشت:

  • پاسپورت معتبر با بیش از یک سال اعتبار همراه با کپی ویزاهای قبلی شینگن در سه سال گذشته

  • دعوتنامه معتبر و توجیه لزوم اخذ ویزای مولتی

  • پرینت حساب و تمکن مالی برای تمام روزهای سفر همراه با فیش حقوقی

  • رزرو بلیط پرواز و مشخص کردن محل اقامت در تمام روزهای سفر

  • گواهی اشتغال به کار، جواز کسب، آگهی تاسیس شرکت یا هر گواهی که وضعیت شغلی متقاضی را نشان دهد

  • اگر متقاضی برای کورس آموزشی قصد سفر دارد، گواهی تعیین وضعیت تحصیلی وی برای اخذ ویزای مولتی ضروری است

  • بیمه سفر که تمامی کشورهای حوزه شینگن را پوشش داده و برای تمام دوران سفر معتبر باشد

شما برای اخذ ویزای مولتی با هدف بیزینس حتما باید دعوت نامه ای معتبر را از شرکت یا کارخانه فرانسوی طرف قرارداد داشته باشید که در این دعوتنامه اطلاعات شخصی،کاری و هدف از سفر و مدت اقامت ذکر شده باشد. همچنین، ویزای الحاق به خانواده نیز همراه با دعوتنامه معتبر، کارت اقامت شخص دعوت کننده و اطلاعات محل زندگی وی نیز امکان پذیر است.

کشور فرانسه جهت اعطای ویزا نیازی به ارائه سند ملکی ندارد

 

خدمات بالمن

آژانس بالمن با سالها تجربه در زمینه اخذ انواع ویزای شینگن، ویزای انگلیس و ویزای کانادا و ویزای آمریکا با کمک وکلای مجرب هموطنان عزیز را در زمینه اخذ ویزای مولتی، ویزای تحصیلی، ویزای تجاری و بیزینسی یاری میکند. برای آگاهی از شرایط و مدارک لازک شروع پروسه اخذ ویزای مولتی همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید.