آپدیت قوانین ویزاهای خانوادگی کانادا

آپدیت قوانین ویزاهای خانوادگی کانادا

آپدیت قوانین ویزاهای خانوادگی کانادا؛ مطابق با اطلاعیه جدید اداره مهاجرت و شهروندی کانادا، بررسی پرونده های ویزای الحاق به خانواده کانادا و یا ویزاهای خانوادگی کانادا برای افرادی که هنوز اقامت دائم دریافت نکرده اند، با سرعت بیشتر و در زمان کمتری آغاز شده است.

افراد ساکن در این کشور می توانند با استناد به آپدیت قوانین ویزاهای خانوادگی کانادا، برای ورود سریع همسر، فرزندان و والدین خود به خاک کانادا اقدام نمایند. نوع دیگری از ویزاهای خانوادگی کانادا وجود دارد که مخصوص

در این روش، اعضای خانواده مقیم ایران می توانند به فردی که حتی برای اقامت دائم کانادا درخواست داده و هنوز اقامت خود را دریافت نکرده، ملحق شوند. فردی که در کانادا زندگی می کند در این پرونده ها نقش اسپانسر را دارد.

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ویزاهای کانادا به این لینک مراجعه نمائید.

پیشتر از این، اغلب درخواست های ویزای خانوادگی کانادا به دلیل نگرانی اداره مهاجرت کانادا از عدم بازگشت متقاضی پس از انقضای ویزا ریجکت می شدند.

توجه: جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی رفع ریجکتی کانادا به این لینک مراجعه نمائید. در سیستم جدید از روش ها و ارتباطات پیشرفته بین بخش های مختلف اداره مهاجرت استفاده می شود و دولت به راحتی می تواند کنترل کند که آیا فرد دعوت کننده (اسپانسر) برای دریافت اقامت درخواستی در سیستم اداره مهاجرت ثبت کرده است یا خیر؟ و به این ترتیب و به سرعت به درخواست فرد متقاضی دریافت ویزای الحاق به خانواده کانادا رسیدگی و ویزا برای وی صادر می گردد.