هزینه ی درخواست ویزاهای انگلیس

هزینه ی درخواست ویزاهای انگلیس

ویزای توریستی انگلیس که با عنوان ویزای توریستی استاندارد (Standard Visitor Visa) نیز شناخته می شود انواع مختلفی با مدت اقامت های متنوع دارد. هزینه درخواست ویزاهای انگلیس بستگی به نوع آن و مدت اقامت های مجاز آن دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ویزاهای انگلستان، روند درخواست و مدارک مورد نیاز به این لینک مراجعه نمائید.

مدت اعتبار ویزای توریستی انگلیس برای اولین بار عموماً 6 ماه است اما در برخی موارد با اخذ ویزای ویزیتور انگلستان می توان مدت طولانی تری در این کشور ماند مانند:

1- افرادی که برای درمان بیماری خاص در یکی از مراکز خصوصی انگلیس قصد سفر به این کشور را دارند می توانند حداکثر 11 ماه در انگلستان بمانند.

2- اساتید دانشگاه و پزشکان فوق تخصص که با اهداف تحقیقاتی قصد دریافت ویزای توریستی انگلیس را دارند، می توانند با این نوع ویزا خود و خانواده شان حداکثر 12 ماه در انگلستان بمانند.

ویزای انگلیس بصورت چندبار ورود صادر می شود و اگر قصد د اشته باشید برای یک دوره طولانی بطور مکرر به انگلیس سفر کنید، باید برای ویزای توریستی استاندارد دراز مدت اقدام نمائید که اعتبار آن 2، 5 یا 10 ساله است. با این وجود، در هر بار سفر به انگلیس نمی توانید بیش از 6 ماه در این کشور بمانید. در ادامه هزینه ی درخواست ویزاهای انگلیس یا همان ویزای های توریستی استاندارد را آورده ایم. ضمنا توجه داشته باشید که تمامی مطالب مندرج در اینجا مستقیماً از وبسایت رسمی اداره مهاجرت و شهروندی انگلستان استخراج شده است.

 نوع ویزا هزینه حداکثر مدت اقامت
ویزای استاندارد توریستی 6 ماهه 115 پوند 6 ماه
ویزای توریستی برای اهداف درمانی 200 پوند 11 ماه
ویزای توریستی برای اهداف تحقیقاتی 200 پوند 12 ماه
ویزای استاندارد توریستی 2 ساله 400 پوند 6 ماه در هر ورود
ویزای استاندارد توریستی 5 ساله 771 پوند 6 ماه در هر ورود
ویزای استاندارد توریستی 10 ساله 936 پوند 6 ماه در هر ورود