دارالترجمه های مورد تائید فرانسه _ سفارت فرانسه در تهران _ اقامت فرانسه _ ویزای فرانسه

دارالترجمه های مورد تائید فرانسه

فرانسه سومین کشور بزرگ قارۀ اروپا و یکی از کشورهای واقع در اروپای غربی با جمعیتی حدود ۶۷ میلیون نفر می باشد. این کشور یکی از کشورهای عضو شینگن و اتحادیه اروپا است. پایتخت و بزرگترین شهر آن پاریس است که مرکز اصلی تجارت و فرهنگ فرانسه محسوب می شود. از دیگر شهرهای مهم هم میتوان به مارسی، لیون و نیس اشاره کرد. متقاضیان ایرانی پیش از سفر به فرانسه نیازمند اخذ ویزا هستند، که در پروسه اخذ ویزای این کشور بخشی از امور مربوطه، ترجمه کردن مدارک است که بایستی توسط دارالترجمه های مورد تائید فرانسه ترجمه شود. در ادامه مطالب به این دالترجمه ها اشاره می نمائیم. ویزای فرانسه به دو صورت بلندمدت و کوتاه مدت صادر می شود که در ادامه هرکدام را به اختصار توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

ویزای  کوتاه مدت فرانسه

ویزای کوتاه مدت فرانسه این امکان را به متقاضی می دهد تا حداکثر به مدت ۹۰ روز در فرانسه اقامت داشته باشد. برای دریافت این ویزا ابتدا می بایست نسبت به اخذ وقت سفارت فرانسه اقدام کنید که از طریق شرکت VFS در این لینک امکان پذیر است.

ویزای کوتاه مدت فرانسه شامل ویزای ترانزیت، ویزای الحاق به خانواده، ویزای توریستی، ویزای خدمات پزشکی و درمانی می باشد. برای اطلاع بیشتر از شرایط و مدارک مورد نیاز برای ویزای کوتاه مدت فرانسه، به این لینک مراجعه کنید.

ویزای بلند مدت فرانسه

ویزای طولانی مدت فرانسه بین سه ماه تا یک سال برای متقاضی صادر می شود. اگر قصد دارید بیش از سه ماه در فرانسه اقامت داشته باشید، می بایست ویزای بلند مدت فرانسه خود را تمدید کنید و برای اجازه اقامت در فرانسه درخواست دهید. ویزای بلند مدت فرانسه شامل: ویزای طولانی مدت گردشگری، ویزای تحصیلی، ویزای کار، سرمایه گذاری و… می باشد.جهت دریافت این ویزا بایستی از طریق سفارت فرانسه در تهران اقدام کنید.

چنانچه قصد سفر و یا مهاجرت به فرانسه را دارید، می بایست تمامی مدارک مورد نیاز از جمله مدارک شناسایی، مدارک کاری، تحصیلی و …. را توسط دارالترجمه های مورد تائید فرانسه ترجمه کنید. در زیر نشانی دارالترجمه های مورد تایید سفارت فرانسه را آورده ایم. معمولا اکثر سفارت های مستقر در تهران، دارالترجمه مشخصی برای ترجمه مدارک معرفی نکرده اند. ولیکن کشور فرانسه یکی از استثناعات این موضوع است. لذا تمامی مدارک متقاضیان دریافت ویزای شینگن فرانسه باید توسط مترجمین رسمی و مورد تائید سفارت فرانسه ترجمه و تائید شوند. دارالترجمه های مورد تائید سفارت فرانسه بشرح ذیل می باشند:

آدرس : تهران، ضلع شمال شرقی میدان ونک، جنب بانک سپه، پلاک ۸۳، طبقه همکف، دارالترجمه رسمی ایفل

مدیریت: آقای ولی احمد پور

آدرس : تهران، پایین تر از بزرگراه همت، خیابان شیراز جنوبی، ، پلاک ۲۰، برج سبز ، طبقه دهم جنوبی دفتر ترجمه سپهر آریا

مدیریت: آقای اسماعیل فرنود

آدرس: دفتر ترجمه رسمی شماره ۸۷۱ تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، رو به روی شیرینی لادن، پلاک ۳۰۷۲، طبقه ۵ واحد ۹

مدیریت: آقای امین جعفری

آدرس: تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه ۸ پلاک ۷

مدیریت: خانم مهرناز کرانی

آدرس : خیابان عباس آباد، خیابان پاکستان، بن بست ساوجی نیا، پلاک ۸، طبقه دوم

مدیریت: آقای بیژن میردامادی

آدرس : تهران، خیابان شیخ هادی، بالاتر از جامی، بن بست دادمرز، پلاک ۸، طبقه همکف

مدیریت: خانم فریماه پورمیرزا

 

آدرس وبسایت رسمی سفارت فرانسه در تهران، در این لینک می باشد.

موسسه حقوقی بین المللی فراگامان مهام با بهره گیری از خدمات وکلا و کارشناسان مجرب می تواند شما عزیزان را در مسیر سفر به فرانسه همراهی نماید. خدمات ما از تهیه پکیج سفارتی (شامل دریافت وقت سفارت فرانسه، تکمیل فرمها، خرید بیمه نامه، رزرو بلیط پرواز و هتل و…) شروع و به اخذ انواع ویزای فرانسه ختم می گردد. ویزای شینگن فرانسه (ویزای توریستی فرانسه)، ویزای تحصیلی فرانسه و اخذ انواع اقامت فرانسه را می توانید از مجموعه ما درخواست نمائید.