ویزای مولتی انگلیس، ویزای مولتی انگلستان، ویزای انگلیس

 

ویزای مولتی انگلیس یکی از انواع ویزاهایی است که توسط دولت این کشور برای متقاضیان صادر میشوند. انگلستان یکی از کشورهایی است که سخت گیرانه ترین قوانین صدور ویزا را دارد. برای اخذ ویزای مولتی انگلیس متقاضی حتما باید دارای حساب بانکی معتبر و گردش حساب بالا، سند ملکی، ویزاهای معتبر قبلی یا همان تاریخچه سفر (travel history) باشد. برای آشنایی با مراحل و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای مولتی انگلستان با ما همراه باشید.

درباره انگلستان

انگلیس یکی از کهن ترین کشورهای جهان در قاره اروپا است که با موقعیت عالی اقتصادی، اجتماعی شناخته می شود. پایتخت این کشور لندن و از شهرهای مهمش می توان به منچستر، لیورپول، یورک و بیرمنگام اشاره داشت. انگلیس با سیستم مشروطه سلطنتی اداره می شود، و قدیمی ترین پارلمان و خانواده سلطنتی جهان را دارد.

دانشگاه های این کشور از کهن ترین مراکز آموزشی جهان هستند. دانشگاه هایی چون کمبریج، آکسفور، دانشگاه soas، مرکز آموزشی ملکه ماری در بالاترین رنک ها و استانداردهای جهانی هستند و با انواع اسکولارشیپ ها دانشجویان بین المللی را نیز می پذیرند. برای تحصیل در انگلیس دانشجویان بایستی برای ویزای Tier 4 اقدام کنند. با دانشگاه های انگلیس در این لینک آشنا شوید و برای اقدام جهت اخذ ویزای تحصیلی با ما تماس بگیرید.

 

انواع ویزای انگلستان

  • ویزای توریستی انگلستان

  • ویزای تجاری انگلستان

  • ویزای تحصیلی انگلستان

این ویزاها به صورت سینگل یا یک بار ورود، ویزای دوبار ورود و ویزای مولتی صادر می شود. ویزای مولتی انگلیس به شما این امکان را می دهد تا به صورت مکرر و بدون محدودیت در بازۀ زمانی که برای شما مشخص شده به انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی سفر کنید. از سوی دیگر اعتبار ویزای انگلیس برای پاسپورت متقاضیان بسیار مهم است و در اخذ ویزاهای بعدی به ویژه برای کانادا تاثیرگذار است.

برای اطلاعات بیشتر درباره انواع ویزای انگلستان اینجا را خوانده و برای آشنایی با نحوه اخذ وقت سفارت انگلستان به این لینک مراجعه کنید

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای مولتی انگلیس

اگرچه پس از تعطیلی سفارت انگلیس در ایران، شرایط اخذ ویزا برای متقاضیان ایرانی به شدت دشوار شد اما در حال حاضر همچنان صدور ویزای انگلیس با شرایط سخت تر از قبل ادامه دارد. علاوه بر مدارکی همچون پاسپورت، عکس مطابق با استانداردهای سفارت و فرم تکمیل و امضا شده درخواست ویزای مولتی متقاضیان باید تمامی مدارک زیر را ترجمه کرده و به سفارت تحویل دهند:

  • سند ملکی متقاضی که باید ترجمه و ضمیمه پرونده شود

  • سوابق شغلی، اعم از گواهی اشتغال به کار برای کارمندان، گواهی ثبت شرکت و یا جواز کسب برای کارفرمایان ،جواز کسب برای صاحبین مشاغل آزاد، جواز تاسیس مطب برای پزشکان، پروانه نظام مهندسی برای مهندسین و دیگر مدارکی که نشان دهنده وضعیت شغلی باشد

  • سفرهای قبلی، کپی تمامی ویزاهای دریافتی قبلی به ویژه ویزای کانادا و شینگن، همچنین می توانید اصل پاسپورت های قبلی خود را به سفارت تحویل دهید و همزمان با دریافت جواب ویزا آنها را پس بگیرید

  • مدارک مالی، گردش حساب سه ماه تا شش ماهه و موجودی حداقل صد و پنجاه میلیون تومان برای هر نفر. توجه به این نکته ضروریست که انگلستان بروی مدارک مالی بدلیل قوانین مبارزه با پولشویی بسیار حساس بوده و محلم تامین آنها را بایستی برای سفارت مشخص کنید

  • ترجمه شناسنامه و سند ازدواج

  • رزرو پرواز و ووچر هتل یا قرارداد رزرو هر محل دیگری که نشان دهنده اقامت فرد در دوران سفر باشد

  • دعوت نامه، این دعوت نامه نشان دهنده هدف از سفر است که می تواند شامل الحاق به خانواده، دعوتنامه نمایشگاهی و یا تجاری برای عقد قرارداد باشد.

دعوت کننده باید پاسپورت  یا اقامت دائم بریتانیا داشته باشد، و علاوه بر دعوت نامه، می بایست پرینت حساب و میزان درآمد ماهیانه اش را همراه با آدرس محل سکونت ارائه دهد و تصویر مدرک اقامتی خود را ارائه نماید

جهت اخذ ویزای مولتی انگلستان نیازی به ارائه بیمه نامه مسافرتی و یا رزرو پرواز نیست.البته پس از پایان پروسه تکمیل فرمهای درخواست ویزا چک لیستی از مدارک مورد نیاز توسط سایت بصورت هوشمند در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید مدارک خود را بر اساس آن تهیه و تنظیم کنید.

 

مدت اعطای ویزای مولتی انگلستان

ویزای مولتی انگلیس در بازه های زمانی ۶ ماهه،یکساله، دوساله و پنج ساله اعطا می شود و شما متناسب با برنامه سفر خود می توانید برای دریافت یکی از آنها اقدام کنید.ولیکن جهت کاهش ریسک رد درخواست ویزا توصیه می شود به ترتیب یاد شده نسبت ارائه درخواست ویزای مولتی انگلیس اقدام شود.

خدمات بالمن

بالمن با همکاری وکلای مجرب موسسه حقوقی بین المللی ” فراگامان مهام” با سالها تجربه در زمینه اخذ انواع ویزای کانادا و شینگن و ویزای آمریکا، هموطنان عزیز را برای اخذ ویزای مولتی انگلیس یاری میدهد. شما میتوانید برای تمامی مراحل، جمع آوری مدارک و وقت سفارت برای ویزای مولتی با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

،