مهاجرت به شمال کانادا

مهاجرت به شمال کانادا برای استان شمال غربی با نام NTNP شناخته میشود. استان شمال غربی در کنار یوکان واقع شده و یکی از مناطق وسیع کانادا است، که شامل حال برنامه استانی کانادا برای پذیرش مهاجر میشود. شمال غربی دارای هزاران هکتار جنگل بکر و دست نخورده است و در حدود 40 هزار نفر در این منطقه سکونت دارند. در صورتی که میخواهید با برنامه مهاجرت استانی کانادا به مهاجرت کنید، بهتر است با برنامه NTNP هم آشنا شوید.

معرفی برنامه استانی مهاجرت به شمال کانادا

استان شمال غربی اقتصادی مبتنی بر طلا، الماس، گاز طبیعی و نفت دارد و مرکز آن یعنی شهر بلونایف، وسیع ترین مرکز صنعتی کارگران حوزه صنعت است. در نتیجه میتوان با برنامه استانی کانادا و با تکیه بر دانش زبانی و البته تخصص و تجربه کاری برای مهاجرت اقدام کرد. در صورتی که با برنامه شمال غربی راهی کانادا شوید، پروسه مهاجرتی شما سرعت گرفته و میتوانید برای اعضای خانواده نیز درخواست ویزای کانادا کنید.

برنامه مهاجرت استانی کانادا ، برنامه استانی کانادا ، مهاجرت به شمال کانادا

پروسه استان شمال غربی در برنامه مهاجرت استانی کانادا

استان شمال غربی کانادا بر اساس برنامه اکسپرس اینتری، تقاضا و نیاز بازار کار و کارفرمایان، کار آفرینی و خود اشتغالی اقدام به پذیرش مهاجر میکند. این اعلامیه همه ساله به صورت رسمی در وبسایت استان تحت عنوان برنامه مهاجرت استانی کانادا برای مناطق شمال غربی اعلام میشود.

متقاضیانی که واجد شرایط ورود به برنامه فدرال یا استانی هستند، در صورتی که معیارهای لازم را داشته باشند و بتوانند مدارک آن را ارائه دهند، میتوانند برای مهاجرت به کانادا درخواست داده و وارد پروسه مهاجرت و اقامت شوند. بر این اساس متقاضی یا باید به عنوان نیروی متخصص مورد نیاز استان خود را معرفی کند و یا جاب آفر معتبر از کارفرمای کانادایی را ضمیمه پرونده نماید.

درخواست مهاجرت به شمال کشور با برنامه استانی شمال غربی کانادا از طریق جاب آفر معتبر نیازمند حداقل 6 ماه کار در زمینه مورد نظر است

نیروی کار ماهر و متخصص

در صورتی که متقاضی میخواهد به عنوان نیروی کار ماهر و متخصص از برنامه نواحی شمال غربی استفاده کند، باید حتما در زمینه مورد نیاز تخصص و سابقه کار داشته و مدارک آن را نیز ارائه دهد. این معیار اگر همراه با مدرک زبان، مدرک دانشگاهی و تحصیلات مرتبط باشد شانس متقاضی را برای برنامه مهاجرت به شمال کانادا  افزایش داده و فرد میتواند کارت اقامت دائم را دریافت کند.

کارآفرینی و کسب و کار

در صورتی که متقاضی صاحب بیزینس باشد و یا بخواهد کسب و کارش را در کانادا ادامه دهد، استان شمال غربی میتواند یکی از انتخاب هایش باشد. دولت شمال غربی همه ساله از طریق وبسایت رسمی حوزه های تخصصی و بیزینسی استان را معرفی میکند. به این ترتیب تاجران و صاحبان کسب و کار میتوانند برای شروع تجارتی جدید از این برنامه استفاده کنند.

اقامت مناطق شمال غربی از طریق کارآفرینی بر اساس الویت بندی های نیاز استان است که همه ساله تغییر میکند

برنامه خوداشتغالی

مهاجرت به شمال کانادا از طریق برنامه خوداشتغالی نیز امکان پذیر است. این روش برای متقاضیانی قابل استفاده است که بتوانند علاوه بر راه اندازی یک بیزینس جدید و ارائه خدمات حرفه ای، برای استان درآمد زایی داشته باشند. در صورتی که میخواهید از طریق خوداشتغالی درخواست اقامت کنید باید علاوه بر تمام مدارک تحصیلی و زبانی، حتما سابقه مدریتی هم داشته باشد. به این ترتیب میتواند شانس خود را برای این برنامه امتحان کند.

در حال حاضر برنامه استانی شمال غربی از طریق کارآفرینی قابل اپلای نیست، تا زمانی که اعلامیه جدیدی صادر شود

در نهایت باید گفت، اگر معیارهایی چون تحصیلات مرتبط، سابقه کافی، نمره زبان خوب، تمکن مالی و البته ایده های بیزینسی لازم را دارید، بهتر است شانس خود را برای مهاجرت به کانادا امتحان کنید. در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر درباره برنامه مهاجرت استانی کانادا، مدارک لازم و البته نحوه اپلای میتوانید با مشاوران ما از طریق این لینک در ارتباط باشید و پروسه مهاجرت خود را شروع کنید.