کشاورزی در کانادا

کشاورزی در کانادا با ویزای کاری؛ در سال های اخیر متقاضیان زیادی علاقمند به کار در کانادا بوده اند و اقدام به اخذ ویزای کار کانادا نموده اند. کانادا فرصت های شغلی زیادی را برای همه نامزدهای بین المللی ارائه داده است که مشاغل کشاورزی بهترین و آسان ترین آنها هستند. امروزه کارفرمایان کانادایی به دنبال افرادی هستند که مایل به کار در مزارع می باشند. مشاغل کشاورزی به دانش و صلاحیت های خاصی نیاز ندارند و کار را برای  اکثر داوطلبانی که تحصیلات عالی را کسب نکرده اند آسان می کند و فقط تعداد کمی از مشاغل در بخش کشاورزی به تخصص آکادمیک نیاز دارند.

مسئولیت های شغلی کشاورزی در کانادا

کشاورزان نقش های مختلفی را در بخش کشاورزی ایفا می کنند از جمله: مدیران مزرعه، کارگران مزرعه، لجستیک کشاورزی، کارکنان فنی کشاورزی و اپراتورهای تجهیزات مزرعه. مسئولیت های شغلی این گونه نقش ها به شرح زیر می باشد:

  • برداشت میوه و سبزیجات
  • آبیاری محصولات کشاورزی
  • قراضه سبزیجات
  • بارگیری و تخلیه
  • خرید لوازم
  • روابط بازار و بازاریابی
  • کنترل کیفیت محصولات
  • بسته بندی محصولات
  • حفظ و نگهداری و تدارکات

 

پرتقاضاترین مشاغل کشاورزی در کانادا

۱- مشاغل عمومی برای کارگران مزرعه در کانادا: مسئولیت کارگر عمومی مزرعه مراقبت از مزارع و انجام اقدامات و مراقبت مناسب در زمینه برداشت، سمپاشی محصولات، کوددهی و نگهداری تجهیزات و ماشین آلات مزرعه است. شما می توانید در این مشاغل تا 15 دلار در ساعت درآمد کسب کنید.

۲- مشاغل جمع آوری میوه/سبزیجات در کانادا: در بخش کشاورزی کانادا افرادی جهت جمع آوری میوه/سبزیجات استخدام می شوند که وظیفه آنها این است میوه ها و سبزیجات را با توجه به ماهیت، رسیده بودن و اندازه محصول بچینند و  فاسدها را کنار بگذارند. این شغل به آمادگی جسمانی جهت برداشت محصول نیاز دارد. میانگین حقوق در این دسته از مشاغل 15 دلار در ساعت است.

۳- مشاغل کشاورزی در کانادا: با توجه به کمبود نیروی کار،  مشاغل زیر در کانادا  به تعداد زیادی ارائه می شوند.  بذرکاری، کاشت محصولات، مدیریت و پرورش دام و طیور، کود دهی، برداشت و مراقبت از زیرساخت های کشاورزی.

۴- مشاغل مدیر مزرعه در کانادا: این مشاغل مدیریت محصولات کشاورزی و دامداری ها و کارمندان را می طلبد. شما مسئول انجام وظایف اداری خواهید بود و بر مزارع و رشد آنها نظارت خواهید کرد. مدیران مزرعه همچنین کود، بذر و سایر لوازم را خریداری و از سود کسب و کار مزرعه مراقبت می کنند. شما می توانید در این مشاغل تا 20 دلار در ساعت درآمد کسب کنید. لازمه ارائه درخواست برای این حرفه، دارا بودن دیپلم کشاورزی / دامپروری می باشد.

۵- مشاغل مهندسین کشاورزی در کانادا: بخش کشاورزی کانادا مبالغ قابل توجهی به مهندسان کشاورزی پرداخت می کند. وظیفه آنها رسیدگی به هرگونه عیب یابی یا نقص در ماشین آلات، ارائه راه حل برای مشکلات، کاهش و جلوگیری از آلودگی محیط زیست، طراحی پروژه های کشاورزی، بهینه سازی پردازش و سایر وظایف مربوط به مزارع است. مهندسان کشاورزی می توانند تا 50 دلار در ساعت و 100000 دلار در سال درآمد کسب کنند.

اگر شما نیز به دنبال مشاغلی مربوط به کشاورزی در کانادا هستید می توانید از طریق روش های بالا اقدام نمایید.

نکته: جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سایر ویزاهای کانادا می توانید به این لینک مراجعه نمائید.