برنامه استانی یوکان

برنامه استانی یوکان یکی از روش های مهاجرتی کانادا برای زندگی در استان یوکان است. این برنامه که با نام YNP نیز شناخته میشود، بر اساس نیازهای بازار کار و شرایط استان، اقدام به پذیرش مهاجر از سراسر دنیا میکند. شما بعد از پذیرش در این برنامه میتوانید برای ویزای کانادا درخواست داده و برای زندگی در این کشور از طرق برنامه مهاجرت به یوکان آماده شوید.

یوکان یکی از مناطق شمال غربی کانادا، است که اقتصادی مبتنی بر صنایع معدنی و گردشگری دارد. یوکان مقصدی ایده آل برای مهاجران ایرانی است، در نتیجه با داشتن شرایط لازم میتوانید برای مهاجرت به یوکان کانادا اقدام کنید. در این مصاحبه باید تسلط شما به زبان، مهارت و تجربه کاری تان برای آفیسر پرونده قطعی شود تا بر اساس نیازهای استان، درخواست شما را برای مهاجرت بپذیرد.

برنامه استانی یوکان، مهاجرت به یوکان ، مهاجرت به یوکان کانادا

برنامه مهاجرت به یوکان شامل چه کسانی است؟

در صورتی که میخواهید از این برنامه استفاده کنید، خوب است بدانید که شما به عنوان نیروی متخصص، نیروی کار ماهر و سرمایه گذاری تجاری برای مهاجرت یوکان اقدام کنید. بر همین اساس در مرحله اول با معیارهایی چون سن، تحصیلات، تمکن مالی، سابقه کاری و تخصص میتوانید امتیاز بیاورید. ولی برای مرحله دوم باید چه کرد؟

متقاضین برنامه استانی یوکان بعد از امتیازهای مرحله اول، با کسب بالاترین امتیازها میتوانند برای اکسپرس اینتری درخواست داده و شرایط آن را در وبسایت استان یوکان مطالعه کنند. نیروی کار متخصص و کارگران ماهر نیز بر اساس نیاز استان اعلام میشود. در نتیجه توجه داشته باشید که این لیست همه ساله تغییر میکند و ممکن است بر اساس شرایط کاری یوکان، برخی رده های شغلی حذف شده و یا تعدادی اضافه شود. مطالعه برنامه استانی یوکان در ابتدای هر سال میلادی شما را در جریان آخریت تغییران قرار خواهد داد.

این مهم را در نظر داشته باشید که کارگران ماهر در صورت ارائه جاب آفر معتبر از سوی کارفرمای کانادایی میتوانند امتیاز بالایی را در روند برنامه مهاجرت استانی یوکان کسب کنند. البته این کارگران باید ختما در همان زمینه های مورد نیاز استان فعال باشند که از آن به عنوان NOC یاد شده و هر سال همچون دیگر شرایط مهاجرتی یوکان، توسط استان اعلام میشود.

راه اندازی کسب و کار

در صورتی که چندین سال است دارای کسب و کار هستید، میتوانید بیزینس خود را در یوکان ادامه داده و از طریق برنامه استانی یوکان به کانادا مهاجرت کنید. شما میتوانید به صورت انفرادی یا با شریک در استان یوکان سرمایه گذاری کرده و بیزینس جدیدی را آغاز کنید. این سرمایه گذاری باید حتما تحت قوانین بین المللی استان باشد، تا متقاضی شاملشپ شرایط مهاجرتی شود. بعد از ارائه سرمایه گذاری و توجیه اقتصادی آن، در صورت موافقت پرونده شما پذیرش شده و شما میتوانید اقامت کانادا را دریافت کنید.

شرایط سرمایه گذاری در یوکان و قوانین مرتبط با آن را تنها از طریق وبسایت استان مطالعه کنید

در نهایت باید گفت که در صورت داشتن شرایط لازم، راه مهاجرت به کانادا برای شما از طریق استان یوکان هموار است. جهت بررسی بیشتر مدارک، اطلاع از دیگر برنامه های استانی از طریق این لینک با مشاوران ما در ارتباط باشید.