نیروی متخصص کانادا

نیروی متخصص کانادا برای مهاجرت استانی یکی از انواع روش های مهاجرتی به کانادا است که با نام PNP شناخته میشود. بر همین اساس استان های مختلف کانادا بر اسا قوانین داخلی و البته نیاز بازار کار نسبت به پذیرش مهاجر اقدام کرده و بعد از بررسی های اساسی، به متقاضیان منتخب، اقامت دائم کانادا میدهند. اگر میخواهید مدارک خود را برای مهاجرت استانی به کانادا بررسی کنید، میتوانید با ما تماس بگیرید.

نیروی متخصص کانادا

معرفی برنامه استانی مهاجرت به کانادا

در برنامه استانی، استان های مختلف کانادا میتوانند بر اساس نیازی که دارند، اقدام به پذیرش مهاجر کنند. بر همین اساس امتیازات و مدارک مهاجران بررسی شده و برای دریافت اقامت، از سوی استان منتخب به دولت فدرال معرفی میشوند. فراموش نکنید گه پذیرش استانی بر اساس نیازهای هر استان است و شما پیش از ارسال مدارک باید حتما نیاز بازار کار کانادا را به تفکیک استان چک کنید. برای این مهم هم میتوانید از سایت دولت کانادا کمک بگیرید.

استان کبک از این قانون مستثنا است و به دلیل قوانین متفاوتی که دارد، شامل برنامه استانی نمیشود. شرایط مهاجرتی این استان را میتوانید در خوداشتغالی کبک  و نیروی متخصص کبک بخوانید.

این را فراموش نکنید که بعد از پذیرش در برنامه استانی مهاجرت کانادا، شما باید در مصاحبه شرکت کرده و پس از انجام تست های پزشکی اقامت دائم خود را دریافت کنید. بر همین اساس استان های انتاریو، منیتوبا، آلبرتا، بریتیش کلمبیا، جزایر پرنس ادوارد، نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک در چهارچوب برنامه استانی اقدام به جذب مهاجر و نیروی متخصص کانادا میکنند.

شرایط و معیارها

در صورتی که میخواهید با نیروی متخصص کانادا در هر کدام از استان های این کشور ساکن شویدف باید حتما مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه داشته و البته تحصیلات دانشگاهی را گذرانده باشید. دیگر معیارهایی چون سن، تمکن مالی، حضور اعضای خانواده در کانادا، سابقه کاری و تخصص امتیاز خوبی برای شما همراه داشته و میتواند پروسه اقامتی را تسهیل کند.

متقاضی نیروی متخصص بعد از پذیرش و دریافت اقامت میتواند برای اعضای خانواده نیز درخواست ویزا داده و همچون یک شهروند کانادایی در شهرهای مختلف این کشور زندگی کند. در صورتی که میخواهید مدارک خود را برای برنامه استانی و دیگر برنامه های مهاجرتی کانادا بررسی کرده و با پروسه اخذ ویزای کانادا و رزرو وقت سفارت آشنا شوید، با ما تماس بگیرید.