برنامه استانی نیوفانلند یکی از روش های مهاجرتی برای اخذ اقامت دائم است که تحت عنوان برنامه استانی کانادا شناخته میشود. در صورتی که معیارهای لازم را برای استفاده برنامه های استانی دارید، بهتر است که شرایط نیوفانلند را هم مطالعه کنید. در صورتی که در این برنامه موفق شوید، میتوانید بعد از اخذ اقامت برای اعضای خانواده خود نیز درخواست ویزای کانادا کنید.

معرفی برنامه استانی نیوفانلند

نیوفانلند شرقی ترین استان کانادا است، که به عنوان یکی از زیباترین مناطق نیز شناخته میشود. نیوفانلند شامل دو منطقه مجزا به نام های جزیره نیوفانلند و لابرادور است. پایتخت استان نیز شهر سنت جان است که بیشترین جمعییت، در آن ساکن هستند. این برنامه که با نام برنامه NLPNP نیز شناخته میشود، بر اساس اکسپرس اینتری، نیاز بازار کار استان و فارغ التحصیلان دانشگاهی اقدام به پذیرش مهاجر میکند.

اعلام پذیرش مهاجر با برنامه استانی همه ساله به صورت رسمی توسط وبسایت دولت نیوفانلند اعلام میشود

برنامه استانی نیوفانلند ، برنامه استانی کانادا

چه کسانی شامل حال برنامه استانی نیوفانلند میشوند:

تمامی نیروهای متخصص و فارغ التحصیلان دانشگاهی از طریق برنامه استانی کانادا، میتوانند برای اقامت دائم نیوفانلند درخواست بدهند. این درخواست همچون دیگر برنامه های استانی بر مبنای امتیاز بندی بوده و با معیارهای سن، تحصیلات، سابقه کار، دانش زبان انگلیسی و انطباق پذیری میشخص میشود. میتوانید اینجا اطلاعات بیشتری درباره امتیازبندی این استان بخوانید.

پذیرش نیروی متخصص

برنامه استانی کانادا برای نیوفانلند بر اساس مهارت، سابقه و زمینه شغلی مهاجر میپذیرد. این پروسه پذیرش با نام اکسپرس اینتری شناخته شده و بر اساس امتیازهای متقاضی است. در صورت اخذ حد نصاب امتیاز دعوتنامه ای ارسال شده و پروسه اقامت به صورت رسمی شروع می شود. همچنین در صورت اراده دعوتنامه کاری رسمی یا همان جاب آفر این پروسه سریع تر شده و امتیاز ویژه ای برای متقاضی در نظر گرفته میشود.

دانشجویان فارغ التحصیل استان

تمامی دانشجویان و دانش آموزانی که در این استان درس خوانده اند، میتوانند از برنامه استانی استفاده کنند. در این صورت هم مجدد امتیاز ویژه ای برای فرد در نظر گرفته میشود، زیرا فارغ التحصیلان هر استان از الویت های ثبت نام برنامه استانی کانادا محسوب میشوند. معمولا این فارغ التحصیلان به راحتی جاب آفر گرفته و بر اساس نیاز بازار کار استان وارد سیستم کاری و اقتصادی استان میشوند.

در نهایت باید گفت که برنامه های استانی شانسی فوق العاده برای زندگی و اقامت دائم کانادا است. در صورتی هم که درباره این برنامه و دیگر روش های مهاجرتی کانادا، رزرو وقت سفارت و اخذ انواع ویزا نیاز به راهنمایی دارید، با مشاوران ما از طریق این لینک در ارتباط باشید.