برنامه استانی نیوبرانزویک

برنامه استانی نیوبرانزویک یکی از برنامه های مهاجرتی، برای اخذ اقامت استان شمال شرقی کانادا یعنی نیوبرانزویک است. زبان رسمی نیوبرانزویک همچون کبک فرانسوی و زبان دوم انگلیسی است. متقاضی در صورت دارا بودن معیارهای لازم، میتواند برای برنامه مهاجرت نیوبرانزویک درخواست داده و بعد از اخذ اقامت، برای خانواده اش نیز درخواست ویزای کانادا کند.

برنامه استانی نیوبرانزویک یا همان برنامه NBPNP بر اساس قوانین اداره مهاجرتی کانادا و تحت شرایط خاص اقدام به پذیرش مهاجر می کند. در نتیجه با برنامه مهاجرت به نیوبرانزویک کانادا نیروی متخصص، کارگران ماهر و سرمایه گذاران میتوانند شانس خود را برای مهاجرتو اخذ اقامت امتحان کنند. البته لازم به ذکر است که مهاجرت به نیوبرانزویک کانادا طبق برنامه استانی بر اساس نیازهای منطقه و شرایط بازار کار همه ساله تغییر کرده و در وبسایت رسمی نیوبرانزویک اعلام رسمی میشود.

مهاجرت به نیوبرانزویک کانادا ، برنامه مهاجرت نیوبرانزویک ، برنامه استانی نیوبرانزویک

چه کسانی می توانند از برنامه مهاجرت به نیوبرانزویک کانادا استفاده کنند؟

در صورتی که برنامه استانی نیوبرانزویک توجه شما را جلب کرد، باید حداقلی از شرایط زیر را داشته باشید:

  • تخصص، سابقه کاری و توانایی ارائه مدارک مرتبط. همچنین در صورتی که سابقه کاری متقاضی متناسب با نیازهای بازار کار استان باشد، شانس موفقیت پرونده بیشتر خواهد شد

  • ارائه مدرک معتبر زبان فرانسوی یا زبان انگلیسی

  • ارائه مدرک تحصیلی از دانشگاه معتبر

  • کسب امتیاز از طریق انطباق پذیری

  • ارائه جاب آفر و دعوتنامه شانس موفقیت پرونده را بیشتر خواهد کرد

در صورتی که شرایط فوق و امتیازهای مرحله اول را دارید، برای بررسی مدارک و محاسبه امتیازات مرحله دوم برنامه مهاجرت نیوبرانزویک با مشاوران ما تماس بگیرید

پذیرش اکسپرس اینتری

متقاضیان مهاجرت به نیوبرانزویک کانادا در صورت داشتن بیشترین امتیازها، میتوانند برای برنامه نیروی متخصص فدرال درخواست داده و بعد از اخذ اقامت، نیوبرانزویک را برای زندگی انتخاب کنند. این روش که همان برنامه اکسپرس اینتری کانادا است، این امکان را به شما میدهد تا با اخذ بالاترین امتیازها، شهر محل زندگی خود را انتخاب کنید.

نیروی کارگران ماهر

کارگران ماهر میتوانند از طریق برنامه استانی نیوبرانزویک و با ارائه دعوتنامه معتبر از کارفرمای کانادایی، شانس خود را برای اقامت دائم امتحان کنند. امتیازهای این روش از نیروی متخصص کمتر بوده و معیار پذیرش مهاجر الویت نیازهای استان خواهد بود. به این ترتیب اگر حرفه شما در رده شغلی مورد نیاز نیوبرانزویک باشد، شانس بسیار زیادی برای ورود، کار و زندگی در این استان خواهید داشت.

سرمایه گذاری و بیزینس

 افرادی که قصد دارند در حوزه کسب و کار و بیزینس از برنامه مهاجرت نیوبرانزویک استفاده کنند، باید بتوانند برنامه ای ارائه دهند که توجیه اقتصادی قابل قبولی داشته باشد. این طرح تجاری باید موجب رونق اقتصادی در کسب و کار استان شده و سرمایه قابل توجهی را به نیوبرانزویک وارد کند. بر اساس آخرین اعلام های وبسایت متقاضی میتواند برای شروع بیزینس و یا مدیریت کسب و کار از طریق برنامه استانی نیوبرانزویک اقدام کرده و همراه خانواده اش به کانادا مهاجرت کند.

در نهایت باید گفت که در صورت داشتن هر کدام از موارد فوق شما میتوانید برای مهاجرت به نیوبرانزویک کانادا درخواست دهید. در صورتی هم که برای وقت سفارت کانادا، بررسی مدارک، دیگر روش های مهاجرتی و برنامه های استانی نیاز به مشاوره دارید، با ما تماس بگیرید.