بودجه کسب و کار در کبک _ کارگران موقت خارجی کبک _ ویزای کاری کانادا

بودجه کسب و کار در کبک

اطلاعیه ای توسط دولت کانادا، در ۲۶ آگوست با محتوای تضمین تامین مجدد بودجه کسب و کار در کبک به منظور استخدام کارگران موقت خارجی در استان کبک اعلام شد. به همین منظور تقریبا ۵۵ میلیون دلار برای کمک به استخدام و یکپارچه‌سازی کارگران موقت خارجی در نظر گرفته شده است. بر این اساس وزیر کار دولت کانادا گفت: ۲۰.۹ میلیون دلار از مجموع آن به تلاش‌های بین‌المللی برای استخدام توسط شرکت‌ها در استان کبک اختصاص داده شده است.

برای آشنایی با نحوه اخذ ویزای کاری کانادا به این لینک مراجعه نمائید.

 

استان کبک بیش از ۴۰ سال با کمبود نیروی کار مواجه است و در حال حاضر بیشترین آمار بیکاری شغلی در بین استان های کانادا دارد. از ابتدای سال ۲۰۱۸، تعداد زیادی از کارفرمایان، برای برآورده کردن نیاز های کاری خود به سمت کارگران خارجی موقت گرایش پیدا کرده اند. در نتیجه این گرایش، آمار مجوز های کاری موقت، از ۲ درصد به ۳۶ درصد تغییر یافت. بنابر بر تحلیل شبکه بی بی سی این گرایش از انتخابات سال ۲۰۱۸ دولت جدید(province) کبک با هدف ۲۰ درصد کاهش در تعداد مهاجران پذیرنده، شتاب گرفت.

از ابتکارات تجدید این طرح، تعهداتی است که تا حدی به تلاش‌های استخدام بین‌ المللی توسط شرکت‌ها کمک می کند و تا ۱۰۰۰ دلار هزینه‌های نقل‌ مکان برای کارگران موقت خارجی را پوشش می‌دهد. خبر رسمی منتشر شده از سوی وزارت کار استان کبک، حاکی از آن است که این بودجه، نزدیک به ۲،۰۰۰ کسب ‌و کار در کبک را تامین خواهد کرد.

همچنین وزیر کار بیان کرد: استخدام کارگران موقت خارجی یک گزینه برای تجارت‌های است که با کمبود نیروی کار رو به رو می‌ شوند، که  این بودجه جدید کسب و کار در کبک به تضمین این کار کمک خواهد کرد. همچنین دولت کبک با انتقاد از گروه‌های تجاری در این استان برای کاهش مهاجرت علی‌ رغم بحران‌های فزاینده کار مواجه شده‌ است و طی بیانیه کوتاه اعلام کرد: دولت کبک به حدود ۶۰.۰۰۰ مهاجر در هر سال به منظور کاهش کمبود نیروی کار و تشویق رشد اقتصادی نیاز دارد

جهت آشنایی بیشتر می توانید به صفحه اخذ انواع ویزای کانادا و وقت سفارت کانادا مراجعه نمائید.