برنامه استانی پرنس ادوارد

برنامه استانی پرنس ادوارد یا PEI PNP یکی از برنامه های استانی کانادا برای مهاجرت است که همه ساله توسط وبسایت اداره مهاجرت استان اعلام میشود.  پرنس ادوارد از یک جزیره اصلی و تعدادی جزیره کوچک تشکیل شده و کوچک ترین استان کانادا است. این استان سرسبز و زیبا اقتصادی مبتنی بر کشاورزی، توریسم و صنعت ماهی و غذاهای دریایی دارد. در صورت که شرایط مهاجرت به استان پرنس ادوارد را داشته باشید، میتوانید شانس خود را برای درخواست اقامت کانادا امتحان کنید..

مهاجرت به استان پرنس ادروارد در سه شاخه اکسپرس اینتری، نیاز بازار کار استان برای نیروی کار و سرمایه گذاری انجام میشود. بر همین اساس شما در صورتی که شرایط لازم و امتیاز های برنامه استانی را در هر کدام از این زیر مجموعه ها داشته باشید، میتوانید شانس خود را برای زندگی در کانادا امتحان کنید.

برنامه استانی پرنس ادوارد ، مهاجرت به استان پرنس ادوارد ، شرایط مهاجرت به استان پرنس ادوارد

شرایط اکسپرس اینتری در جزایر پرنس ادوارد

شرایط پروسه برنامه استانی پرنس ادوارد در برنامه اکسپرس اینتری در مرحله اول منوط به نیازهای استان در هر شاخه شغلی است. این نیازها ابتدای هر سال میلادی توسط اداره مهاجرت اعلام شده و بر مبنای همین نیاز، استان برای تکمیل نیروی کار و ظرفیت هایش مهاجر میپذیرد. این اعلامیه اکسپرس اینتری وبسایت اداره مهاجرت قابل دسترسی است.

نیروی کار مورد نیاز جزایر پرنس ادوارد

شرایط برنامه استانی پرنس ادوارد برای نیروی کار تنها در دو دسته کارگر ماهر و نیروی متخصص خلاصه میشود. بر همین اساس کارگر ماهر شامل تمام کسانی میشود که به صورت تخصصی و حرفه ای در کاری مشغول بوده، در این زمینه تجربه لازم داشته و مدرک تحصیلی دیپلم و یا کالج را داشته باشند.

نیروی متخصص نیز کسانی هستند که در شغل هایی مرتبط با تحصیلاتشان مشغول به کار شده و کارفرمای کانادا به تخصص آنها نیاز دارد. بر همین اساس فارغ التحصیلان دانشگاه ها و مراکز آموزشی تمامی شهرهای کانادا هم به عنوان نیروی متخصص میتوانند در جزایر پرنس ادوارد به کار مشغول شده و برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند.

تجارت و سرمایه گذاری

در ادامه برنامه استانی پرنس ادوارد، میتوان به قسمت تجارت و سرمایه گذاری هم اشاره کرد. متقاضیانی میتوانند شامل این برنامه شوند که یکی از معیارهای زیر را داشته باشند:

  • مالکیت صد درصدی، برای کسانی که میتوانند برای شروع کسب و کار جدید و یا خرید کامل بیزینس در استان سرمایه گذاری کنند

  • مالکیت جزئی برای سرمایه گذارانی که میخواهند حداقل یک سوم هر کسب و کاری را خریداری کنند

  • سرمایه گذارانی که تا سقف مبلغ 1.000.000 دلار کانادا سهام کسب و کارهای استان را خریداری میکنند

  • متقاضیانی که تمایل به سرمایه گذاری در کسب و کارهای استان پرنس ادوارد را داشته باشند و بعد از دریافت ویزا و ورود به کانادا نسبت به کسب و کار مورد نظر، آموزش ببینند

در نهایت، بر اساس موارد فوق میتوان گفت که اگر بر اساس سن، تحصیلات، سابقه کاری و تخصص، تمکن مالی و دیگر شرایط مشابه میتوانید امتیازهای لازم را کسب کنید بهتر است با اپلای برنامه استانی پرنس ادوارد شانس خود را برای اقامت کانادا امتحان کنید. در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر برای دیگر برنامه های استانی و یا رزرو وقت سفارت کانادا دارید، از طریق این لینک با مشاوران ما در ارتباط باشید.

توجه: جهت آشنایی بیشتر با انواع ویزای کانادا به این لینک مراجعه نمائید.