بورسیه های تحصیلی ترکیه2023

 

بورسیه های تحصیلی ترکیه 2023

بورسیه های تحصیلی ترکیه 2023؛ کشور ترکیه به علت کیفیت بالای سطح آموزش و هزینه های نسبتا پایین، انتخاب بسیاری از دانشجویان برای تحصیل و زندگی است و دانشجویان ترجیح میدهند تحصیل در ترکیه را به عنوان سکوی پرتاب به سمت اروپا و آمریکا انتخاب کنند. تحصیل در این کشور هم به زبان ترکی و هم انگلیسی امکان پذیر است. بطورکلی هر کسی می تواند بدون نیاز به اخذ ویزای ترکیه، تا 90 روز در این کشور بماند، اما برای اقامت بیش از این دوره باید درخواست ویزا تحصیلی یا کاری بدهید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اخذ اقامت ترکیه به این لینک مراجعه نمائید.

از مزایای تحصیل در ترکیه برای دانشجویان ایرانی می‌توان به شهریه‌ی نسبتا مقرون ‌به‌ صرفه در دانشگاه‌های ترکیه اشاره کرد. علاوه‌ بر‌این می‌توان به نزدیکی ترکیه به ایران اشاره کرد و خانواده شما می توانند به راحتی به دیدن شما بیایند.

ترکیه علاوه بر ارائه فرصت های تحصیلی در سطح بین المللی و همچنین انبوهی از دانش و تجربه، به دانشجویان بین المللی از سراسر جهان بورسیه تحصیلی ارائه می دهد. بورسیه های ترکیه یک برنامه رقابتی با بودجه دولتی است که با هدف تقویت همکاری بین کشورها ارائه می شود. درخواست های بورسیه تحصیلی از 10 ژانویه تا 20 فوریه 2023 برای دانشجویان از همه کشورها قابل دسترس خواهد بود. ضمناً توجه داشته باشید این بورسیه ها برای متقاضیان مایل به تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه شده است.

تنها چیزی که بورسیه های تحصیلی ترکیه 2023 را منحصر به فرد می کند، این است که این بورسیه نه تنها شامل حمایت مالی، شهریه، مسکن و بیمه درمانی می شود، بلکه به دانشجویان در تمام سطوح آموزش عالی امکانات دانشگاهی، اجتماعی، فرهنگی ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و جامع تر در مورد بورسیه های تحصیلی ترکیه می توانید به این لینک مراجعه نمائید.