ویزای سرمایه گذاری انگلیس

ویزای سرمایه گذاری انگلیس

ویزای سرمایه گذاری انگلیس مرجع اطلاعات مهاجرت به انگلستان براساس آپدیت های 2021|همه چیز در مورد ویزای سرمایه گذاری انگلیس|چگونه از طریق سرمایه گذاری به اقامت دائم انگلیس دست یابیم؟

ویزای سرمایه گذاری انگلیس یکی از دسته ویزاهایی است که می توان با سرمایه گذاری مشخصی در این کشور، آن را اخذ کرده و راه را برای گرفتن اقامت دائم انگلیس هموار ساخت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلیس و شرایط و ملزومات آن در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

ویزای سرمایه گذاری انگلیس

ویزای سرمایه گذاری انگلیس یکی از دسته ویزاهایی است که می توان با سرمایه گذاری مشخصی در این کشور، آن را اخذ کرده و راه را برای گرفتن اقامت دائم انگلیس هموار ساخت. دارندگان ویزای سرمایه گذاری انگلیس اجازه کار، تحصیل و راه اندازی کسب و کار در این کشور را دارند و به همین دلیل گزینه ای جذاب برای کسانی است که می خواهند اقامت دائم انگلیس را اخذ نمایند. در ادامه این مطلب به سوالاتی از قبیل چگونه می توانم از طریق اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلیس اقامت این کشور را دریافت کنم؟ و بطورکلی مسائلی که به اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلیس مربوط می شود می پردازیم.

مقدمه

ویزای سرمایه گذاری انگلیس (Investor visa) که در دسته ویزاهای Tier 1 قرار می گیرد یکی از دسته های ویزایی پرطرفدار برای کسانی است که می خواهند در یکی از قوی ترین اقتصادهای جهان سرمایه گذاری نمایند. دارندگان این نوع ویزا می توانند همسر و فرزندان خود را نیز به انگلیس آورده و بعد از 5 سال اقامت در این کشور، شرایط برای اخذ اقامت دائم انگلیس فراهم خواهد شد. همچنین در صورتیکه میزان سرمایه گذاری از حداقل تعیین شده بیشتر باشد، امکان تسریع در فرآیند اخذ اقامت دائم انگلیس نیز وجود دارد. بطورکلی برای اینکه واجد شرایط اخذ این ویزا باشید باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • 2000000 پوند یا بیشتر در انگلیس سرمایه گذاری کنید.
  • سن شما 18 سال و یا بیشتر باشد.
  • بتوانید ثابت کنید که مبلغ سرمایه گذاری به خود یا همسرتان تعلق دارد.
  • یک حساب بانکی در یک بانک معتبر در انگلیس افتتاح کرده و مبلغ سرمایه گذاری را در آن قرار داده باشید.

دانشجویان دارای اسپانسر مالی

اگر در انگلیس حضور داشته و دارنده ویزای دانشجویی انگلیس باشید ممکن است بتوانید برای ویزای سرمایه گذاری انگلیس درخواست دهید،. برای این کار باید از اسپانسر مالی خود موافقت بی قید و شرط کتبی داشته باشید تا بتوانید با ویزای سرمایه گذاری در این کشور اقامت داشته باشید، بشرطی که هزینه های تحصیل و زندگی شما یا توسط دولت یا توسط یک آژانس اعطای بورسیه بین المللی تامین شده باشد.

مدارکی که برای اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلیس باید ارائه دهید:

  • پاسپورت معتبر
  • نتیجه تست بیماری سل در صورتیکه شهروند کشورهایی خاصی باشید که در این فهرست قرار دارند
  • گواهی عدم سوء پیشینه از هر کشوری که برای مدت 12 ماه یا بیشتر در 10 سال اخیر در آن ساکن بوده اید
  • در صورتیکه پول سرمایه گذاری پول خودتان باشد باید مدارکی ارائه دهید که مبلغ و مکان نگهداری آن را مشخص کند
  • اگر در مدت کمتر از دو سال اخیر مالک این پول شده اید، منبع آن چیست
  • مدارکی که نشان دهد امکان انتقال پول به انگلیس و تبدیل آن به استرلینگ وجود دارد (در صورتیکه از قبل در حساب بانکی در انگلیس نباشد)
  • در صورتیکه پول متعلق به همسرتان باشد باید گواهی ازدواج ارائه داده و ثابت کنید که دستکم دو سال از رابطه شما می گذرد
  • رضایت نامه ای معتبر و محضری از همسرتان که در آن به شما اجازه داده باشد سرمایه او را در اختیار داشته باشید
  • مدارکی که نشان دهد در یک بانک معتبر انگلیسی حساب افتتاح کرده تا مبلغ سرمایه گذاری را در آن قرار دهید
  • نامه رسمی بانکی که ثابت کند مبلغ 2000000 پوند در حساب سرمایه گذاری شما موجود است

ثبت درخواست برای اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلیس

بعد از تهیه مدارک لازم، باید از طریق این لینک بصورت آنلاین درخواست اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلیس دهید. بعد از ثبت موفق درخواست، یک تاریخ برای ثبت اطلاعات بیومتریک به شما داده می شود که در آن تاریخ باید در محل تعیین شده توسط دولت انگلیس که معمولاً سفارت این کشور در زادگاه شما و یا مرکز مورد تائید این کشور است حاضر شده و اطلاعات بیومتریک خود (اثر انگشت و عکس) را به ثبت برسانید. جهت آشنایی با نحوه اخذ وقت سفارت انگلیس به این لینک مراجعه نمائید. خدمات بایومتریک در تهران از طریق شرکت واسط VFS ارائه می شود.

مدت اعتبار ویزای سرمایه گذاری انگلیس

ویزای سرمایه گذاری انگلیس حداکثر 3 سال و 4 ماه اعتبار دارد و این امکان را دارید که برای دو سال دیگر آن را تمدید کنید.

با ویزای سرمایه گذاری انگلیس چه کارهایی می توان و چه کارهایی نمی توان انجام داد؟

با ویزای سرمایه گذاری انگلیس می توان:

  • کار یا تحصیل کرد.
  • بعد از 2 سال برای اقامت دائم انگلیس درخواست داد، اگر سرمایه گذاری شما 10 میلیون پوند و بیشتر باشد.
  • بعد از 3 سال برای اقامت دائم انگلیس درخواست داد، اگر سرمایه گذاری شما 5 میلیون پوند باشد.
  • بعد از 5 سال برای اقامت دائم انگلیس درخواست داد، اگر سرمایه گذاری شما 2 میلیون پوند باشد.

نمی توانید:

  • بعنوان ورزشکار حرفه ای یا مربی ورزشی فعالیت کنید.
  • از کمک های مالی عمومی و دولتی استفاده کنید.
  • همچنین نمی توانید بعنوان پزشک یا دندانپزشک در حال آموزش فعالیت کنید مگر اینکه شرایط زیر در مورد شما صدق کند:
  1. دارای مدرک کارشناسی یا بالاتر در حوزه پزشکی یا دندانپزشکی از یک موسسه آموزشی انگلیسی باشید که دارای گواهینامه اسپانسری دانشجویی بوده یا توسط دولت انگلیس به رسمیت شناخته شده است.
  2. آخرین باری که در انگلیس بودید بعنوان پزشک یا دندانپزشک در حال آموزش دیدن بوده اید.

هزینه درخواست ویزای سرمایه گذاری انگلیس

هزینه درخواست ویزای سرمایه گذاری انگلیس 1623 پوند است. این مبلغ در مورد تمدید این ویزا یا تغییر از یک دسته ویزایی دیگر به دسته ویزایی سرمایه گذاری و یا در صورتیکه بعنوان خانواده یک سرمایه گذار قصد نقل مکان به انگلیس را داشته باشید، صدق می کند. علاوه بر این مبلغ، مبلغی بعنوان بیمه سلامت نیز از شما اخذ خواهد شد که بسته به دسته ویزایی و مدت اقامت متفاوت خواهد بود. زودترین زمانی که برای اخذ ویزای سرمایه گذاری اقدام می کنید 3 ماه قبل از زمانی است که برای سفر به انگلیس در نظر گرفته اید، برای مثال اگر قصد سفر به انگلیس در 15 ژوئن را دارید، از 16 مارس به بعد می توانید برای ویزا درخواست دهید. اما بطورکلی بررسی پرونده ها در صورتیکه در خارج از انگلیس درخواست داده باشید، 3 هفته طول خواهد کشید. در صورتیکه بخواهید ویزای سرمایه گذاری انگلیس را تمدید یا از یک دسته ویزایی دیگر به این دسته ویزایی منتقل شوید، می توانید با پرداخت 500 پوند بیشتر از مبلغ گفته شده، در اولویت بررسی قرار گرفته و در عرض 5 روز کاری در مورد پرونده شما تصمیم گیری شود.

ویزای سرمایه گذاری انگلیس، ویزای سرمایه گذاری، اقامت دائم انگلیس

تمدید ویزای سرمایه گذاری انگلیس

در صورتیکه واجد شرایط باشید می توانید ویزای خود را تمدید کنید. برای این کار باید تمامی افراد تحت تکفل در ویزای کنونی شما نیز در ذیل درخواست شما قرار داشته باشند، از جمله فرزندانی که در دوران اقامتتان در انگلیس به سن 18 سالگی رسیده اند.

1-شرایط تمدید ویزا در صورتیکه قبل از 6 نوامبر 2014 ویزای سرمایه گذاری انگلیس دریافت کرده باشید

در این صورت می توانید برای تمدید ویزای سرمایه گذاری خود اقدام کنید اگر:

  • دستکم 1000000 پوند در انگلیس در حساب خود دارید
  • دستکم 750000 پوند (یا 75 درصد) از مبلغ کل سرمایه گذاری را در شرکت های فعال انگلیسی سرمایه گذاری کرده باشید
  • مبلغ سرمایه گذاری را در عرض سه ماه پس از تاریخ شروع ویزای خود سرمایه گذاری کرده باشید

منظور از منابع در اختیار این است که دستکم 750000 پوند به شکل سرمایه گذاری و دستکم 250000 پوند نیز به شکل پس انداز یا موجودی حساب باشد که عدد کلی را به 1000000 پوند برساند. این مبلغ می تواند پول خود شما یا همسرتان باشد. همچنین این پول می تواند قرض یا وامی باشد که توسط یک موسسه مالی معتبر و دارای مجوز در انگلیس به شما داده شده باشد، به شرطی که دارایی هایی شخصی به ارزش دستکم 2000000 پوند یا بیشتر داشته باشد. در ضمن امکان ترکیب این دو نوع سرمایه (نیمی پول خود یا همسر و نیمی وام و قرض) وجود ندارد.

2-شرایط تمدید ویزا در صورتیکه در روز 6 نوامبر 2014 یا بعد از آن ویزای سرمایه گذاری انگلیس را دریافت کرده باشید

در این صورت می توانید برای تمدید ویزای سرمایه گذاری انگلیس اقدام کنید اگر:

  • دستکم 2000000 پوند تحت کنترل خود دارید
  • این مبلغ را در شرکت های فعال انگلیس سرمایه گذاری کرده اید
  • این مبلغ را در عرض سه ماه پس از تاریخ شروع ویزای خود سرمایه گذاری کرده اید

در صورتیکه بعد از 29 مارس 2019 ویزای سرمایه گذاری خود را دریافت کرده اید، می توانید برای تمدید آن اقدام کنید، اگر مبلغ مورد نظر را در بخش اوراق قرضه دولتی سرمایه گذاری کرده باشید. منظور از پول تحت کنترل این است که مبلغ دستکم 2000000 پوندی بطورکامل پول خودتان یا همسرتان باشد.

شرایط مبلغ سرمایه گذاری در عرض سه ماه پس از دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلیس

در صورتیکه قصد تمدید ویزای سرمایه گذاری انگلیس را داشته باشید، باید مدارکی که توسط یک موسسه مالی انگلیسی در اختیارتان قرار داده شده را ارائه دهید که نشان دهند:

  • در مدت 3 ماه پس از دریافت ویزای سرمایه گذاری انگلیس، دستکم 750000 پوند سرمایه گذاری در اوراق قرضه دولتی یا کسب و کارهای داخل این کشور انجام داده باشید (در صورتیکه قبل از 6 نوامبر 2014 ویزای سرمایه گذاری خود را اخذ کرده باشید)
  • تمام 2 میلیون پوند را سرمایه گذاری کرده اید (در صورتیکه در روز 6 نوامبر 2014 یا بعد از آن ویزای سرمایه گذاری خود را بدست آورده اید)
  • این مقدار سرمایه گذاری برای طول مدت ویزای سرمایه گذاری حفظ شده باشد

منظور از تاریخ شروع ویزای سرمایه گذاری یکی از موارد زیر است:

  • تاریخی که وارد انگلیس شده اید (اگر مدرکی دال بر این موضوع دارید)
  • تاریخ ویزا یا تاریخ تغییر ویزا از دسته های ویزایی دیگر (در صورتیکه نتوانید تاریخ ورود خود به انگلیس را ثابت کنید)

شیوه اقدام برای تمدید ویزای سرمایه گذاری انگلیس

پس از فراهم کردن مدارک باید بصورت آنلاین و از طریق این لینک درخواست تمدید خود را ارائه دهید. هزینه تمدید ویزا برای هر فرد 1623 پوند به اضافه هزینه بیمه سلامت و 20 پوند هزینه ثبت اطلاعات بیومتریک است. بعد از ثبت درخواست باید به شکل حضوری در سرویس تقاضای شهروندی و ویزای انگلیس حاضر شوید تا اطلاعات بیومتریک خود را به ثبت برسانید. مدت زمان بررسی درخواست شما 8 هفته خواهد بود و در صورت پرداخت هزینه اضافی 500 پوندی، این مدت به 5 روز کاری کاهش خواهد یافت. در صورتیکه در هنگام درخواست تمدید ویزای سرمایه گذاری انگلیس در خارج از این کشور حضور دارید، می توانید از طریق این لینک بصورت آنلاین درخواست خود را ثبت نمائید و سپس با حضور در شرکت واسط VFS در تاریخ مشخص شده، اطلاعات بیومتریک خود را ثبت کنید.

ویزای سرمایه گذاری انگلیس، ویزای سرمایه گذاری، اقامت دائم انگلیس

تغییر دسته ویزایی به ویزای سرمایه گذاری انگلیس

ممکن است تحت شرایطی بتوانید از دسته های ویزایی دیگر به ویزای سرمایه گذاری انگلیس تغییر وضعیت بدهد. برای این کار باید پیش از اتمام اعتبار ویزای کنونی برای تغییر ویزا اقدام کنید. برای اینکه بتوانید دسته ویزایی خود را تغییر دهید باید تمام شرایط عمومی ویزای سرمایه گذاری انگلیس که قبلاً به آن ها اشاره کردیم را دارا باشید. همچنین باید بدانید که تنها از دسته های ویزایی زیر می توان ضمن حضور در انگلیس به ویزای سرمایه گذاری تغییر وضعیت داد:

  • ویزای Tier 1 (عمومی)
  • ویزای Tier 1 (کارآفرینی)
  • همه ویزاهای دسته  Tier 2
  • ویزای دانشجویی (از جمله ویزای Tier 4)

برای دسته های ویزایی دیگر باید از انگلیس خارج شده و از خارج از این کشور درخواست ویزای سرمایه گذاری انگلیس کنید. با تغییر دسته ویزایی به ویزای سرمایه گذاری می توانید حداکثر 3 سال در انگلیس اقامت داشته باشید و در صورت واجد شرایط بودن این مدت برای شما تمدید خواهد شد. هزینه تغییر ویزا به ویزای سرمایه گذاری انگلیس برای هر فرد 1623 پوند است که هزینه بیمه سلامت و 20 پوند هزینه ثبت اطلاعات بیومتریک نیز به آن اضافه خواهد شد. برای درخواست تغییر دسته ویزایی نیز باید از طریق این لینک بصورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنید. برای ثبت اطلاعات بیومتریک مانند موارد قبلی می توانید اقدام نمائید.

شرایط اعضای خانواده در ویزای سرمایه گذاری انگلیس

در صورتیکه بعنوان متقاضی اصلی، ویزای سرمایه گذاری انگلیس را دریافت کرده اید، می توانید خانواده خود را نیز همراه خود به انگلیس بیاورید، با این تفاوت که هر کدام از اعضای خانواده باید بصورت جداگانه درخواست ویزا دهند. منظور از اعضای خانواده یا افراد تحت تکفل، یکی از افراد زیر است:

  • همسر
  • فرزندان زیر 18 سال
  • فرزندان بالای 18 سال در صورتیکه تحت تکفل متقاضی اصلی باشند.

تمامی افراد وابسته باید از هر کشوری که به مدت حداقل 12 ماه در 10 سال اخیر در آن ساکن بوده اند، گواهی عدم سوء پیشینه بگیرند. افراد تحت تکفل می توانند همزمان با دارنده ویزای سرمایه گذاری انگلیس، درخواست ویزای الحاق به خانواده داشته باشند. در مورد تمدید یا تغییر دسته ویزایی نیز می توانند ذیل همان درخواست متقاضی اصلی گنجانده شوند. در صورتیکه افراد تحت تکفل بخواهند در زمان متفاوتی از متقاضی اصلی، درخواست تمدید یا تغییر دسته ویزایی داشته باشند، باید از طریق این لینک بصورت آنلاین درخواست خود را ثبت کنند.

نکته: افراد تحت تکفل دارنده ویزای سرمایه گذاری انگلیس نمی توانند در طول مدت حضور خود در این کشور با ویزای توریستی انگلیس، درخواست تمدید یا تغییر دسته ویزایی کنند.

کودکانی که در طول اقامت شما با ویزای سرمایه گذاری در انگلیس به دنیا می آیند

اگر با ویزای سرمایه گذاری انگلیس در دوران اقامت خود در این کشور صاحب فرزند شدید، می توانید بصورت آنلاین برای اضافه کردن آن ها به ویزای خود بعنوان افراد تحت تکفل اقدام نمائید. در صورتیکه بخواهید همراه آن ها به خارج از انگلیس سفر کرده و دوباره برگردید، باید برای وی درخواست ویزای افراد وابسته کنید. بدین منظور باید گواهی تولد گرفته که نام پدر و مادر در آن ذکر شده باشد.

ویزای سرمایه گذاری انگلیس، ویزای سرمایه گذاری، اقامت دائم انگلیس

سوالات متداول

1– در چه صورت می توان درخواست تغییر ویزای تحصیلی به ویزای سرمایه گذاری انگلیس را کرد؟

برای افرادی که با ویزای دانشجویی در انگلیس تحصیل می کنند امکان تغییر دسته ویزایی به ویزای سرمایه ذاری وجود دارد بشرطی که یکی از شرایط زیر در مورد آن ها صدق کند:

  • شخص دارای ویزای دانشجویی Tier 4  (عمومی) باشد
  • دانشجوی فارغ التحصیل یا تحصیل کرده در حوزه پزشکی و دندانپزشکی باشد.
  • دانشجو یا فارغ التحصیل رشته پرستاری یا مامایی در انگلیس باشد

در تمام موارد بالا، فرد باید از اسپانسر خود بشرطی که یک ارگان دولتی یا ارگانی بین المللی باشد، مجوز بدون قید و شرط داشته باشد.

2- با چه مقدار پول می توان در انگلیس سرمایه گذاری کرد و اقامت دائم این کشور را بدست آورد؟

بطورکلی حداقل میزان سرمایه گذاری در انگلیس 2 میلیون پوند است و بعد از 5 سال اقامت در این کشور که با یک دوره تمدید همراه است، می توانید اقامت دائم انگلیس را به شرط واجد شرایط بودن بدست آورید. هر چه مبلغ سرمایه گذاری بالاتر باشد هم شانس شما برای اقامت دائم انگلیس بیشتر شده و هم مدت زمان لازم برای انتظار کاهش می یابد. در صورتیکه سرمایه گذاری شما 5 میلیون پوند باشد تنها بعد از 3 سال اقامت این کشور را بدست خواهید آورد و در صورتیکه سرمایه گذاری شما 10 میلیون پوند باشد تنها بعد از دو سال می توانید اقامت دائم انگلیس را بدست آورید. لازم به ذکر است که پس از دریافت اقامت دائم انگلیس با این ویزا، می توانید با یک سال دیگر اقامت در انگلیس، برای شهروندی و دریافت پاسپورت انگلیس اقدام کنید.

3- آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم و شهروندی انگلیس را بدست آورد؟

خیر. با خرید ملک امکان اخذ اقامت و شهروندی انگلیس را کسب نخواهید کرد اما با سرمایه گذاری حداقل 2 میلیون پوندی در کسب و کارهای دولتی یا غیردولتی مستقر در انگلیس می توانید اقامت دائم و سپس شهروندی این کشور را بدست آورید.

4- چه روش هایی برای اخذ اقامت دائم انگلیس وجود دارد؟

اخذ اقامت دائم انگلیس فرآیندی بسیار سرراست و بدون دردسر اما طولانی دارد. در صورتیکه فرد متقاضی به هر دلیلی بیش از دو سال متوالی در خارج از انگلیس سکونت داشته باشد امکان اخذ اقامت دائم این کشور را از دست خواهد داد. از این رو اگر قصد اخذ اقامت دائم انگلیس را دارید، باید سعی کنید با ویزای کنونی که امکان اقامت موقت و مدت دار انگلیس را برای شما فراهم کرده، در انگلیس بمانید و برای مدت های طولانی در خارج از این کشور ساکن نشوید. برای درخواست اقامت دائم انگلیس باید اول از همه مدت زمان خاصی در این کشور سکونت داشته باشید که بسته به دسته ویزایی کنونی تان متفاوت بوده و به شرح زیر خواهد بود:

  • همسر یا نامزد یک شهروند انگلیسی: 2 سال
  • اقامت موقت قانونی در این کشور بر هر اساسی: 10 سال
  • اقامت غیرقانونی: 14 سال
  • ویزاهای Tier 1 و ویزای کاری Tier 2: 5 سال
  • ویزای سرمایه گذاری، ورزشکاری، کسب و کار و هنرمندان: 5 سال
  • ویزای نیاکان انگلیسی (Ancestry visa) برای کسی که پدربزرگش انگلیسی است اما خود غیرانگلیسی است): 5 سال

5- بعد از چه مدت می توانم مبلغ سرمایه گذاری شده در انگلیس را از این کشور خارج کنم؟

برای اخذ اقامت دائم انگلیس در روش سرمایه گذاری، باید دستکم 5 سال سرمایه گذاری خود را حفظ کنید و پس از اخذ اقامت دائم می توانید این سرمایه را خارج نمائید. پیش از این مدت، با خارج کردن سرمایه امکان اخذ اقامت دائم را از دست خواهید داد. لازم به ذکر است که سرمایه گذاری شما می تواند در زمینه اوراق قرضه دولتی یا در قالب شرکت های خصوصی مستقر در این کشور باشد که مسلماً می تواند با سوددهی و افزایش سرمایه همراه باشد. بدین ترتیب در این نوع ویزا، پولی به شکل بلاعوض به دولت انگلیس پرداخت نمی شود.

6- آیا باید مدارکی ارائه دهم که نشان دهند مبلغ 2 میلیون پوند سرمایه گذاری خود را از کجا آورده ام؟

اگر مبلغ 2 میلیون پوند را برای مدتی بیش از دو سال در حسابی به نام خود داشته باشید، تنها باید ثابت کنید که این مبلغ را 2 سال در اختیار داشته اید. در صورتیکه در کمتر از دو سال اخیر این مبلغ را در اختیار داشته اید باید منابع این ثروت را نشان دهید تا بتوانید ویزای سرمایه گذاری انگلیس دریافت کنید.

7- آیا با داشتن ویزای سرمایه گذاری انگلیس، باید در این کشور زندگی کنم؟

خیر. با داشتن ویزای سرمایه گذاری انگلیس می توانید آزادانه به این کشور سفر کرده و از آن خارج شوید. برای این ویزا، حداقل مدت اقامتی توسط قانونگذاران این کشور تعیین نشده است. با این وجود، اگر می خواهید اقامت دائم انگلیس و سپس شهروندی انگلیس را از طریق سرمایه گذاری بدست آورید، باید بیش از 180 روز متوالی در یک دوره یکساله در خارج از این کشور زندگی نکنید زیرا این موضوع می تواند بر فرآیند درخواست اقامت دائم و شهروندی شما تاثیرگذار باشد.

8- آیا برای اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلیس باید مدرک زبان داشته باشم؟

یکی دیگر از مزایای ویزای سرمایه گذاری انگلیس این است که برای اخذ آن نیازی به توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی در سطح خاصی یا گذراندن یک تست خاص و ارائه مدرک زبان نخواهید داشت. اما در صورتیکه بخواهید اقامت دائم انگلیس را بدست آورید باید در تست زبان شرکت کنید و توانایی خود در زبان انگلیسی را نشان دهید.

سخن پایانی

همراهان ارجمند، امیدواریم با مطالعه کامل و دقیق مطالب فوق به پاسخ سوالات خود در زمینه اخذ ویزای سرمایه گذاری انگلیس و شرایط و مدارک مورد نیاز ویزای سرمایه گذاری دست یافته باشید. موسسه حقوقی بین المللی فراگامان مهام با داشتن سال ها سابقه درخشان و پرونده های موفق در زمینه اخذ انواع ویزاهای انگلستان می تواند در مسیر مهاجرت به انگلستان گام به گام همراه شما عزیزان باشد. همچنین خوانندگان محترم می توانید با مراجعه به این لینک از شرایط و توضیحات مربوط به سایر انواع ویزاهای انگلستان مطلع شوید.

۲ نظر

  1. علیرضا مکری 14 اکتبر 2022 در 13:54- پاسخ دادن

    ممنون از مطلب مفید و کامل شما
    مبلغ دو یلیون پوند با ارز دولتی محاسبه می شود یا بازار آزاد؟

    • مجتبی عاشوری 28 ژانویه 2023 در 20:01

      درود بر شما جناب مکری
      مبالغ اعلام شده متناسب با برابری نرخ ارز در سایت OANDA محاسبه و ملاک عمل قرار خواهند گرفت.

ثبت ديدگاه