مزایای تحصیل در کانادا

آیا تا بحال به مزایای تحصیل در کانادا فکر کرده اید؟ اگر قصد زندگی و مهاجرت به کانادا را دارید، می توانید از فرصتی که تحصیل در این کشور در اختیار شما گذاشته استفاده کنید. به این ترتیب در معتبر ترین و بهترین مدارس و دانشگاه های کانادا تحصیل کرده و مسیری جدید را در راه مهاجرت طی خواهید کرد. کانادا کشوری زیبا با طبیعتی بی نهایت سرسبز در آمریکای شمالی یکی از مهاجر پذیرترین و وسیع ترین کشورهای جهان است. اگر قصد سفر به این کشور را دارید، در این لینک با انواع ویزای کانادا آشنا شوید.در پایان مطلب با اطلاعات بروز مزایای ویزای تحصیلی کانادا 2021 آشنا خواهید شد.

 

مزایای تحصیل در کانادا در مقطع ابتدایی

اگر بدنبال اخذ ویزای تحصیلی کانادا در مقطع ابتدایی برای فرزندان خود هستید بایستی بدانید که مراحل انجام این کار بشرح زیر بوده و با استفارده از مزایای تحصیل در کانادا در مقطع ابتدایی، فرزندان شما راهی برای اخذ اقامت دائم کانادا خواهند یافت که البته مسیری طولانی ولیکن تضمینی خواهد بود:

  • اخذ پذیرش از مدارس مورد تائید اداره مهاجرت
  • ارائه مدارک کافی جهت اثبات تمکن مالی برای تامین هزینه های تحصیل و اقامت فرزندتان به مدت یکسال
  • یافتن فردی کانادایی برای سرپرستی فرزندتان در دوران حضور در کانادا تا پیش از رسیدن به سن بلوغ.
  • اخذ نامه پذیرش و سپس پرداخت هزینه های مربوط به مدرسه و دریافت نامه پذیرش قطعی
  • اقدام به تکمیل فرمهای آنلاین و دریافت STUDY PERMIT  و نهایتاً ویزای تحصیلی کانادا.

توجه نمائید که توضیحات تفصیلی در مورد نحوه انجام کار و هزینه در بخش ویزای تحصیلی در همین سایت آمده است.

مزایای تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان

یکی از بحث های مهم درباره مهاجرت به کانادا، تحصیل در مقطع دبیرستان است. شما با تحصیل در دبیرستان های کانادا میتوانید دید روشن و واضحی نسبت به آینده شغلی خود داشته باشید. همچنین، از دیگر مزایای تحصیل در این کشور، آشنایی با بازار کار و نیازمندی های جامعه کاناداست و با توجه به علایقی که دارید، می توانید در رشته انتخابی تان تحصیل کنید. سیستم تحصیلی کانادا با سیستم آموزشی ایران بسیار متفاوت است در نتیجه، محصلان علاوه بر موقعیت تحصیلی خوب، از استانداردهای بالای آموزشی و تفریحی حین تحصیل برخوردار خواهند بود.لازم بذکر است که اگر دو سال پیاپی در مقطع دبیرستان در به تحصیل بپردازید، بدون نیاز به مدرک زبان می توانید وارد دانشگاههای کانادا شوید.

 

مزایای تحصیل در کانادا، تحصیل در کانادا در مقطع ابتدایی

رابطه مهم بین کالج ها و دانشگاه های کانادا

قطعاً لینکی بسیار قوی بین مدارس، کالج ها و دانشگاه های کانادا وجود دارد. معمولا دانش آموزان زمانی که از مدارس ایران وارد مدارس و یا دانشگاه های کانادا می شوند، دید متفاوتی نسبت به رشته ها و بازار کار دارند. در حالی که انتخاب شغل آینده در دبیرستان و کالج های این کشور با دقت بسیار بالا، کمک مشاوران حرفه ای و البته با توجه به استعداد فرد انجام و برنامه ریزی خواهد شد. در این زمان، دانش آموزان نیز فرصت تقویت دانش زبان خود را دارند، تا پس از ورود به دانشگاه های کانادا و یا بازار کار دچار مشکلات زیادی نشوند.

توجه: در این میان انتخاب زبان انگلیسی یا فرانسه به شهر و استانی که برای زندگی انتخاب میکنید، بستگی دارد.

مزایای تحصیل در کانادا و مراکز آموزشی

اگر متقاضیان از موقعیت مالی و دانش زبان مناسبی برخوردارند می توانند از این فرصت استفاده کرده و راه مهاجرت به کانادا را برای خود هموار کنند. اما مزایای تحصیل در مدارس و یا کالج های واقعا چیست؟ اگر شما در دبیرستان ها و یا کالج های کانادا درس بخوانید:

  • وارد سیستم معتبر آموزشی مطابق با استاندارد های جهانی شده اید

  • دید مناسبی از استعداد های خود داشته و انتخاب شغل شما قطعا بدون اشکال خواهد بود

  • بر اساس نیاز های بازار کار کانادا تحصیل کرده و برای آینده شغلی خود دغدغه نخواهید داشت

  • میتوانید با جست و جو در برنامه های استانی و نیاز بازار کار هر استان برای زندگی آینده خود برنامه ریزی کنید

در نتیجه می توان گفت دبیرستان و دانشگاه های کانادا دید خوب و مناسبی را درباره بازار کار در اختیار شما قرار خواهند داد، تا به راحتی برای تحصیل و شغل آینده خود تصمیم بگیرید. در این میان بهتر است اندکی نیز درباره هزینه های تحصیل جست و جو کنید که در ادامه برای شما آورده شده است.

هزینه تحصیل در بهترین مدارس دولتی کانادا  

  • مقطع ابتدایی حدوداً ۱۳ هزار دلار کانادا

  • مقطع دبیرستان حدودا ۱۵ هزار دلار کانادا

از دیگر مزایای تحصیل در کانادا می توان به عدم نیاز به مدرک زبان در بدو شروع تحصیل در مدارس ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان اشاره کرد. تحصیل در مقطع دبیرستان نیازی به ارائه مدرک زبان ندارد، اما شما باید حتما از دانش زبان قابل قبولی برخوردار باشید. از سوی دیگر این سیستم آموزشی بعد از فارغ التحصیلی، شما را برای ورود به دانشگاه و کالج آماده می کند. پس از گرفتن پذیرش تحصیلی والدین شما نیز می توانند برای مدتی با اخذ ویزای توریستی همراه شما باشند جهت آشنایی با ضوابط ویزای تحصیلی کانادا از مقطع ابتدایی تا دانشگاه این لینک را مطالعه نمائید.

توجه: حتما پذیرش خودتون رو از موسسات مورد تائید اداره مهاجرت کانادا که در این لینک آمده، اخذ نمائید.

آپدیت های سال 2021 

با توجه به پاندمی ویروس کرونا تغییراتی در برنامه های موسسات آموزشی کانادا ایجاد شده است. ضمن مطالعه این لینک از شرایط پیش از ورود به کانادا و شرایط حین ورود مطلع شوید. از محدودیت های بوجود آمده می توان به این موارد اشاره کرد:

  • اخذ پذیرش باید حتما از موسسات آموزشی صورت گیرد که دارای DLI باز هستند.بدین معنا که دولت و اداره مهاجرت صرفاً به موسسات خاصی اجازه فعالیت در دوران همه گیری کرونا داده است.
  • موسساتی می توانند پذیرش صادر کنند که با یک هتل قرارداد قرنطینه داشته و یا خود محلی برای نگهداری از دانش آموزان به مدت 14 روز را داشته باشند.
  • ویزا صرفاً به موسسات آموزشی با مشخصات فوق تعلق می گیرد و سایر پرونده ها ریجکت خواهند شد.
  • بدلایل فوق بسیاری از موسسات آموزشی بصورت آنلاین دوره های خودر را برگزار می کنند که این خود یکی از مزایای تحصیل در کانادا می باشد و پس از اتمام همه گیری دانشجویان می توانند درخواست ویزا جهت ادامه تحصیل ارائه نمایند.
  • پیش از ورود به کانادا می بایست فرم مربوط به COVID-19 را تکمیل و در مرز ورودی به آفیسر تحویل دهید. این فرم ها بصورت آنلاین نیز قابل دسترسی هستند.

تصمیم خود را برای تحصیل در دانشگاه و یا دبیرستان بگیرید و آینده ای جدید را در کانادا برای خود رقم بزنید. مشاوران و وکلای مجرب “موسسه حقوقی مهام” با سالها تجربه در زمینه  اخذ ویزای کانادا و ویزای شینگن و ویزای انگلستان و همچنین ویزای آمریکا در این راه همراه شما خواهند بوده. برای دریافت مشاوره رایگان فرم این لینک را تکمیل نمائید.