برنامه استانی انتاریو

برنامه استانی انتاریو یکی از محبوب ترین برنامه های مهاجرتی کانادا است. انتاریو به عنوان یکی از استان های پرجمعیت کانادا شناخته شده که تقریبا ۴۰% مردم کشور در این استان زندگی می کنند. اوتاوا پایتخت کانادا و  تورنتو شهر محبوب مهاجران ایرانی در استان انتاریو واقع شده و بر همین اساس میتوان انتاریو را قطب زندگی اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کانادا دانست.

از برنامه های مهاجرتی کانادا است که بر اساس نیاز بازار کار استان اقدام به پذیرش مهاجر می کند. با این شرایط پروسه اقامت دائم کانادا برای متقاضی در صورت ارائه مدارک کافی سریع تر پیش رفته و او میتواند همراه خانواده اش در هر کدام از شهرهای انتاریو زندگی کند.

برنامه استانی انتاریو ، برنامه مهاجرت استانی انتاریو ، برنامه مهاجرت انتاریو ، مهاجرت کانادا انتاریو

کلیات برنامه مهاجرت استانی انتاریو

برنامه مهاجرت انتاریو از میان تمام نیروهای متخصص کار، دانشجویان خارجی، کار آفرینی، سرمایه گذاران و کارفرمایان مهاجر میپذیرد. بر همین اساس نیروهای متخصص و تحصیل کرده اگر بخواهند برای مهاجرت کانادا انتاریو اقدام کنند، باید در پروسه اکسپرس اینتری ثبت نام کنند. در این ثبت نام ارائه مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه، سابقه کار به ویژه برای نیروهای فنی، مدرک دانشگاهی معتبر و ارائه جاب آفر از سوی کارفرمای کانادایی موجب افزایش امتیاز و تهسیل پرونده برنامه مهاجرت استانی انتاریو خواهد شد.

شرایط برنامه استانی برای دانشجویان

در برنامه استانی انتاریو علاوه بر نیروهای متخصص، دانشجویان نیز میتوانند ثبت نام کنند. بر همین اساس بهتر است دانشجو بعد از پایان تحصیلات تکمیلی _مقطع ارشد یا دکتری) با پیدا کردن شغل و ارائه مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه از برنامه مهاجرت استانی انتاریو استفاده کند. اگر دانشجو تحصیلات خود را در کانادا تکمیل کرده باشد، از امتیاز ویژه ای برخوردار خواهد بود.

کارآفرینی و  کسب و کار

برنامه استانی انتاریو در شاخه کارآفرینی برای جذب افرادی است که به دنبال ابتکاری جدید در کسب و کارشان هستند و میخواهند آن را در انتاریو اجرا کنند. به این ترتیب متقاضی با ارائه برنامه اقتصادی توجیه پذیر برای کارآفرینی میتواند برای مهاجرت اقدام کند. در صورت ارائه موافقت نامه کارآفرینی و ایجاد شغل بعد از مشخص شدن عملکرد کارآفرین باید تمامی مدارک مربوطه را آپلود کرده و ارائه دهد تا بتواند برای اقامت خود و خانواده اش درخواست دهد.

در زمینه کسب کار متقاضی میتواند به جای کارآفرینی، نسبت به خرید کسب و کار در انتاریو نیز اقدام کند

همچنین شرکت هایی که به دنبال گسترش شرکت یا کسب و کارشان در استان هستند، شامل برنامه مهاجرت انتاریو میشوند. به این ترتیب  متقاضی بعد از ایجاد توافق نامه و توجیه اقتصادی باید مدارک خود را تحت شرایط برنامه استانی ارسال کند.

اگرچه سرمایه گذاری هم در این برنامه قرار گرفته ولی از تاریخ 29 اکتبر 2015 تا تاریخ نگارش این متن، جریان سرمایه گذاری برای برنامه مهاجرت انتاریو بسته شده است.

در نهایت باید گفت در صورتی که به صورت جدی به زندگی در کانادا فکر میکنید، میتواند با کمک تیم مشاوران مجرب موسسه فراگامان مهام نسبت به ثبت نام برنامه مهاجرت کانادا انتاریو اقدام کرده و برای بررسی پرونده و مدارک مربوطه به مشاوران ما مراجعه کنید. ما از روز ثبت نام و رزرو وقت سفارت تا روز صدور ویزا در کنار شما بوده و راهنمایی تان میکنیم. در نتیجه اگر شرایط و امتیازات لازم را دارید، این برنامه استانی را از دست ندهید. همچنین میتوانید اطلاعات بیشتر را به صورت مستقیم از طریق وبسایت استان انتاریو مطالعه کنید.