نیروی متخصص فدرال کانادا

نیروی متخصص فدرال یکی از روش های مهاجرتی کانادا است که متقاضیان مهاجرت میتوانند با ارسال مدارک لازم به صورت آنلاین، شانس خود را برای اقامت دائم کانادا امتحان کنند. این برنامه دومرحله ای بوده و شما بعد از اخذ امتیاز های لازم در مرحله اول، میتوانید در مرحله دوم مدارک را ارسال کرده و شانس خود را برای زندگی در کانادا امتحان کنید. برای اطلاعاتی بیشتر در زمینه مهاجرت از طریق نیروی متخصص فدرال میتوانید از طریق این لینک با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برنامه مهاجرت از طریق نیروی متخصص فدرال یکی از روش های مهاجرتی کانادا است که بر اساس امتیازبندی در دو مرحله انجام میشود. به این ترتیب افراد باید مدارک خود را به صورت آنلاین آپلود کرده و ارسال کنند. متقاضی این روش با معیارهایی نظیر سن، نمره زبان (انگلیسی یا فرانسه)، مدرک تحصیلی، سوابق کاری و تخصص بر اساس امتیازبندی نیروی متخصص وارد پروسه انتخاب شوند. پروسه انتخاب که از آن با نام POOL یا استخر یاد میشود. این استخر در واقع استعاره از پروسه مهاجرتی فدرال است که امتیاز متقاضیان در ان محاسبه شده و سپس نتیجه به انها اعلام میشود.

نیروی متخصص فدرال ، برنامه نیروی متخصص فدرال کانادا ، مهاجرت از طریق نیروی متخصص فدرال ، امتیازبندی نیروی متخصص فدرال

شرایط و امتیازبندی

شما در مرحله اول با سن، تحصیلات و نمره زبان میتوانید امتیاز بیاورید. زمانی که وارد مرحله دوم شدید میتوانید با ارائه جاب آفر معتبر یا دعوتنامه استانی بر اساس نیازهای بازار کار امتیاز خود را افزایش دهید. در نظر داشته باشید که واحد شمارش امتیازهای نیروی متخصص فدرال CRS است. البته در نظر داشته باشید که این برنامه همه ساله با تغییراتی همراه است که به صورت رسمی توسط وبسایت های کانادا مانند CIC اعلام میشود و شما میتوانید بر اساس نمره زبان و سابقه کاری خود از این طریق اطلاعات بیشتری کسب کنید.

برنامه نیروی متخصص فدرال کانادا سرعت مهاجرت را بیشتر کرده و شما بعد از ارائه تمامی مدارک، تنها باید برای نتیجه منتظر بمانید و در صورت موفقیت به کانادا سفارت کنید. از این طریق شما میتوانید برای اعضای خانواده هم درخواست ویزای کانادا کرده و از مزایای دیگر شهروندان کانادا برای زندگی با ثباتی برخوردار باشید. البته در نظر داشته باشید که بعد از آپلود تمامی مدارک، شما مدتی بین 6 تا 12 ماه را برای اعلام نتیجه منتظر بوده و سپس برای زندگی در کانادا آماده شوید.

مهاجرت از طریق نیروی متخصص یا همان اکسپرس اینتری برای انتخاب افراد متخصصی است که بتوانند بالاترین امتیاز را کسب کرده و تسلط بسیار خوبی به زبان انگلیسی یا فرانسه داشته باشند

در نهایت توجه کنید که از تحصیلات بالا و نمره زبان خوبی برخوردارید و میتوانید مدارک مرتبط با سابقه کاری خود را ارائه دهید، بهتر است از طریق امتیازبندی نیروی متخصص فدرال و محاسبه شرایط، شانس خود را برای زندگی در کانادا امتحان کرده و با درخواست ویزای کانادا، اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، یا میخواهید امتیازات خود را برای این برنامه محاسبه کنید با ما تماس بگیرید.