ویزای مولتی کانادا

ویزای مولتی کانادا

مقدمه

بنا به افزایش ۳ برابری تقاضای ویزای کانادا از سوی متقاضیان ایرانی، بازار ویزا، اقامت و مهاجرت کانادا به شدت داغ شده است. اگر درخواست ویزای کانادا را دارید، بهتر است انواع آن را بشناسید و پیش از انتخاب نوع سفر حتما با ویزای مولتی کانادا یا همان ویزای ۵ ساله کانادا آشنا شده و در این زمینه، اطلاعاتی کسب نمایید.

 ویزای مولتی کانادا (ویزای چند بار ورود)، یک نوع تایید بر گذرنامه visitor’s است.

بر اساس گفته های وزارت امور خارجه کانادا، ویزای ۵ ساله کانادا نه تنها به یک فرد خارجی این اجازه را می دهد تا به ایالات متحده سفر کند.

همچنین دارندۀ ویزای مولتی کانادا می تواند به دفعات طی ۵ سال به کانادا سفر کند.

ویزای ۵ ساله کانادا، توسط وزارت امور خارجه به متقاضی داده خواهد شد. این ویزا به صورتB1 برای بازدیدکنندگان کسب وکار و B2 برای گردشگران کدگذاری شده است.

این کد تعداد دفعات ورود های مجاز به کانادا را نشان می دهد و توسط بازرسان حفاظت مرزی تحت نظارت وزارت امنیت داخلی به شدت کنترل می شود.

توجه: ویزای مولتی ۵ ساله کانادا، تا یک ماه قبل از تاریخ ابطال گذرنامه مسافر دارای اعتبار است.

ویزای مولتی کانادا، طبق دستورالعمل اداره مهاجرت شامل حال دو دسته از متقاضیان می شود. این دو دسته شامل:

۱_ افرادی که توسط کنسولگری قبول شده باشند و بصورت مداوم به کانادا سفر کنند.

۲_ والدین مسن و بازنشسته، که قبلا توسط فرزندان خود برای مهاجرت کانادا اقدام کرده باشند.

سیاست دولت کانادا به شکلی است که در مورد تقاضا ویزای مولتی کانادا برای والدین اندکی سخت گیری می کند، مخصوصا اگر والدین بازنشسته

باشند و دیگر به لحاظ جسمی امکان کار و فعالیت اقتصادی در کانادا را نداشته باشند.

در غیر این صورت دو دستۀ فوق می توانند به راحتی و با رعایت پروتکل های اداری ویزای ۵ ساله کانادا را دریافت کنند.

مدارک لازم برای دریافت ویزای مولتی کانادا

علاوه بر مدارک لازم برای اخذ ویزا صفحه ویزای کانادا قرار داده شده است مدارک زیر نیز برای دریافت ویزای ۵ ساله کانادا ضروری است:

۱_ مدارک اقامت دائم یا موقت فرد مقیم در کانادا.

۲_ ارزیابی مالی فرد مقیم در کانادا.

۳_ T4.

۴_ گواهی حقوقی فرد مقیم در کانادا.

۵_ بیمه یک ساله متقاضی.

۶_ ارائه نتایج آزمایش های تقاضاکننده از طرف پزشکان مورد تایید سفارت کانادا.

توجه

در صورت ارائه مدارک فوق و دیگر مدارک ضروری جهت دریافت ویزای کانادا، متقاضی اگر مشمول شرایط و قوانین داخلی کانادا باشد این شانس را دارد تا ویزای مولتی کانادا را به دست آورد.

در این صورت طی ۵ سال او می تواند به صورت مکرر و مداوم به کانادا سفر کرده و یا حتی مدتی را به صورت قانونی در کانادا زندگی کند.

اگر خواهان دریافت ویزای ۵ ساله کانادا هستید، بهتر است پس از تحقیق منابع رسمی و برآورد هزینه های زندگی، در صورتی که از تمکن مالی برخوردار هستید حتما با یک وکیل مجرب تماس گرفته و پروسه مهاجرت کانادا را در یک مسیر قانونی طی کنید.

یک وکیل مجرب و حرفه ای نه تنها شما را در این مسیر کمک می کند، بلکه به تمامی سوالات شما پاسخ داده، نواقص پرونده را گوشزد کرده و حتما آن را تقویت خواهد کرد.

از سوی دیگر شما را تا روز مصاحبه، دریافت ویزا و موفقیت در این مسیر همراهی کرده و از گمراهی در این مسیر پیچیده می رهاند.

کانادا به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان قوانین مهاجرتی پیچیده ای دارد، در عین حال اقامت و مهاجرت کانادا یک سرمایه گذاری امن برای آینده است و چشم اندازی نوین را برای شما ایجاد خواهد کرد.