اخذ ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا بهترین آژانس مسافرتی با اطلاعات جامع و کامل درمورد شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی کانادا و سفر به کانادا مطابق با آخرین آپدیت های2021

ویزای توریستی کانادا یکی از پرطرفدارترین ویزاهای توریستی در جهان به شمار می آید و سالانه میلیون ها نفر از اقصی نقاط جهان برای دیدن جاذبه های گردشگری این کشور پر از تنوع و زیبایی، به کانادا سفر می کنند. اگر شما نیز به اخذ ویزای توریستی کانادا فکر می کنید و می خواهید از طریق ویزای توریستی به این کشور سفر کنید، با ما همراه باشید.

ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا یکی از پرطرفدارترین ویزاهای توریستی در جهان به شمار می آید و سالانه میلیون ها نفر از اقصی نقاط جهان برای دیدن جاذبه های گردشگری این کشور پر از تنوع و زیبایی، به کانادا سفر می کنند. اگر شما نیز به اخذ ویزای توریستی کانادا فکر می کنید و می خواهید از طریق ویزای توریستی به این کشور سفر کنید، در ادامه این مطلب بطور مفصل در مورد شرایط اخذ ویزای توریستی کانادا و مدارک لازم جهت اخذ ویزای توریستی کانادا صحبت خواهیم کرد.

مقدمه

کانادا یکی از زیباترین کشورهای جهان و دومین کشور پهناور جهان به شمار می آید و به همین دلیل مقصدی جذاب برای بسیاری از کسانی است که می خواهند به نقاط منحصربفرد جهان سفر کنند. اگر قصدتان از سفر به کانادا تنها اهداف توریستی است، باید نسبت به اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام کنید که نیاز به طی مراحلی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. با این وجود در صورتیکه قصد سفر کوتاه مدت به کانادا برای دیدار با دوستان و آشنایان، شرکت در دوره های آموزشی و تحصیلی کوتاه مدت (کمتر از 6 ماه) یا انجام کارهای تجاری (که کمتر از 6 ماه طول می کشند) دارید نیز می توانید از ویزای توریستی استفاده نمائید.

اخذ ویزای توریستی کانادا

اخذ ویزای توریستی کانادا تنها برای کسانی است که تابعیت یا اقامت این کشور را نداشته و کشور محل تولدشان با کانادا بر سر عدم نیاز به اخذ ویزا برای اهداف توریستی معاهده ای امضا نکرده باشد. شهروندان کشورهایی که در این فهرست آمده اند، به منظور سفر به کانادا با اهداف توریستی نیازی به اخذ ویزای توریستی کانادا ندارند. شهروندان کشورهای معاف از اخذ ویزای توریستی کانادا در صورتیکه از طریق هوایی وارد این کشور شوند باید مجوز سفر الکترونیکی (Electronic Travel Authorization (eTA)) دریافت کنند اما اگر از راه دریایی یا زمینی وارد کانادا شوند نیاز به ویزا یا مدارک مشابه مانند مجوز سفر الکترونیکی نخواهند داشت. ویزای توریستی کانادا (visitor visa) که با نام ویزای اقامت موقت ( temporary resident visa) نیز شناخته می شود یک سند رسمی است که به پاسپورت شما چسبانده شده و بر اساس آن واجد شرایط لازم برای ورود به کانادا با اهداف توریستی و کوتاه مدت هستید. بیشتر کسانی که ویزای توریستی کانادا را دریافت کرده اند می توانند تا حداکثر 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشند. با این وجود، بطورکلی مدت زمانی که می توان با ویزای توریستی کانادا در این کشور ماند حداکثر 10 سال یا یک ماه پیش از پایان اعتبار پاسپورت است (هر کدام که زودتر به پایان برسد) که تنها در صورت داشتن ویزای مالتیپل کانادا امکان پذیر است. در مورد ایرانی ها اما ویزای توریستی کانادا حداکثر تا 5 سال اعتبار خواهد داشت چراکه حداکثر اعتبار پاسپورت های ایرانی 5 سال است و با اخذ ویزای توریستی کانادا می توانید پس از هر بار ورود تا شش ماه در این کشور حضور داشته باشید. بطورکلی، عمدتاً برای ایرانیان ویزاهای مولتیپل 5 ساله صادر می شود، اما بنابر نظر افسر مهاجرت بررسی کننده پروندۀ ویزا، ممکن است ویزای یک بار ورود 90 روزه یا ویزاهای دو بار ورود 120 روزه که هر بار تنها 90 روز اعتبار دارد صادر شود. در هنگام ورود به کانادا، مامور مرزی مدت زمان حضور شما در این کشور با ویزای توریستی کانادا را تعیین خواهد کرد. در واقع در هنگام ورود به کانادا از طریق ویزای توریستی، تاریخی توسط مامور مرزی تعیین شده و در پاسپورت شما درج خواهد شد که باید حداکثر تا آن تاریخ خاک کانادا را ترک کنید. این مدت زمان می تواند کمتر از 6 ماه یا حتی بیشتر از آن باشد که تشخیص و تعیین آن با افسر مرزی است اما همانطور که گفته شد معمولاً اعتبار اقامت در کانادا با ویزای توریستی کانادا حداکثر 6 ماه تعیین می شود. همچنین افسر مرزی مدرکی با عنوان سابقه بازدید (visitor record) به شما خواهد داد که برای تمدید ویزا یا محدود کردن دوره اقامتتان در این کشور در اختیار شما قرار می گیرد. اگر می خواهید برای مدت بیش از 6 ماه در کانادا اقامت داشته باشید باید در هنگام ورود به این کشور، این موضوع را به اطلاع افسر مرزی برسانید.

اخذ ویزای توریستی کانادا، سفر به کانادا

شرایط لازم برای اخذ ویزای توریستی کانادا

اگر قصد سفر به کانادا از طریق اخذ ویزای توریستی این کشور را دارید، باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • داشتن مدارک مسافرتی معتبر مانند پاسپورت
  • نداشتن سابقه کیفری
  • داشتن روابط کاری، خانوادگی، تجاری یا داشتن املاک در کشور محل تولد که افسر ویزا را متقاعد کند بعد از پایان سفر به کشور خودتان باز خواهید گشت.
  • داشتن تمکن مالی کافی برای دوران اقامت در کانادا که بسته به طول دوره سفرتان، مکان اقامت و همچنین داشتن یا نداشتن همراه متفاوت خواهد بود.
  • انجام تست های پزشکی و ارائه دعوتنامه در صورتیکه شخصی ساکن کانادا برای شما درخواست ویزا کرده باشد.( برای شما دعوتنامه فرستاده باشد)
  • ارائه یک برنامه سفر و توجیه افسر مهاجرت مبنی بر اینکه هدف از سفر به کانادا، یک هدف کاملاً توریستی است.

چه کسانی نمی توانند با ویزای توریستی کانادا وارد این کشور شوند؟

برخی از افراد شرایط لازم برای ورود به کانادا را ندارند و بدین ترتیب با ویزای توریستی کانادا نیز اجازه سفر به کانادا را نخواهند داشت. عدم اجازه برای ورود به کانادا می تواند دلایل متعددی داشته باشد که برخی از آن ها به شرح زیر هستند:

  • داشتن سابقه کیفری و اعمال مجرمانه فردی
  • سابقه زیر پا گذاشتن حقوق بشر
  • مشارکت در جرائم سازمان یافته
  • نداشتن شرایط لازم در زمینه امنیتی، سلامت جسمانی و روانی یا مسائل مالی
  • عضویت در سازمان های تروریستی

اخذ ویزای توریستی کانادا، سفر به کانادا

ثبت درخواست ویزای توریستی کانادا

برای اخذ ویزای توریستی کانادا می بایست مدارک لازم را تهیه و ترجمه نموده و همگی آنها را کیفیت مناسب اسکن نمائید. سپس بصورت آنلاین و از طریق این لینک یک حساب کاربری ایجاد کرده و درخواست ویزای توریستی خود را ثبت کنید. اگر همسر یا فرزندان زیر 18 سال نیز قصد سفر به کانادا همراه با متقاضی اصلی را دارند باید بصورت جداگانه درخواست ویزای توریستی کانادا کنند. شهروندان ایرانی مقیم ایران باید بدانند که به دلیل عدم وجود سفارت کانادا در ایران، می بایست از طریق سفارت های کانادا در ترکیه، ارمنستان، آذربایجان یا دبی برای دریافت ویزای توریستی این کشور اقدام کنند. در واقع برای ثبت اطلاعات بیومتریک و ارائه مدارک و اسناد باید به این سفارت ها مراجعه کنند. برای دریافت وقت سفارت کانادا به این لینک رجوع کنید.

نکته بسیار مهم در ساخت اکانت ویزای توریستی کانادا

در هنگام ایجاد حساب کاربری برای ارائه درخواست اخذ ویزای توریستی کانادا می بایست به یک سری سوالات درمورد شرایط شخصی، تعداد همراهان و مدارکی که ارائه می کنید پاسخ دهید. توجه نمائید که بر اساس پاسخ های شما به این سوالات وبسایت رسمی اداره مهاجرت کانادا فرم های لازم را بصورت خودکار برای شما صادر می کند که می بایست آنها را تکمیل نمائید. پاسخ به سوالات در این بخش در پرونده شما ثبت می شود و در روند رسیدگی به پرونده از سوی آفیسر ویزا مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین توصیه می کنیم، پیش از ساخت اکانت حتما با مشاوری معتمد مشورت نمائید. درصورت تمایل می توانید از طریق این لینک درخواست مشاوره رایگان خود را ثبت نمائید تا همکاران بخش ویزای کانادا با شما تماس بگیرند.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی کانادا

  • پاسپورت معتبر با دستکم 6 ماه اعتبار (برای اخذ ویزای 5 ساله بهتر است پاسپورت خود را تمدید نمائید)
  • تمام پاسپورت های قبلی
  • یک قطعه عکس جدید 3/5×4/5 سانتیمتر با پس زمینه سفید. جهت آشنایی با مشخصات عکس استاندارد ویزای ویزیتور کانادا می توانید به این لینک مراجعه نمائید.
  • شناسنامه و کارت ملی همراه با ترجمه
  • سند ازدواج همراه با ترجمه (در صورت متاهل بودن)
  • گواهی تحصیل فرزندان درصورتیکه همراه شما به کانادا سفر کنند.
  • گردش مالی سه ماهه و نامه تمکن مالی
  • دعوتنامه از شخص یا سازمانی که شما را به کانادا دعوت می کند. (در صورت وجود)
  • مدارک مسافرتی مانند بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل
  • تکمیل فرم های ویزای توریستی بصورت آنلاین
  • پرداخت هزینه های مربوط به اخذ ویزای توریستی کانادا
  • مدارکی که نشان دهند بعد از پایان سفر به کشورتان باز خواهید گشت مانند سند املاک، گواهی شغلی معتبر یا روابط خانوادگی محکم.

اخذ ویزای توریستی کانادا، سفر به کانادا

انواع ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا بصورت یک بار ورود (single entry) یا چند بار ورود (multiple entry) صادر می شود و در صورتیکه درخواست ویزای چند بار ورود داشته باشید اعتبار آن به اندازه اعتبار پاسپورت شما خواهد بود که برای ایرانیان حداکثر تا 5 سال تعیین شده است. اما در صورت درخواست ویزای چند بار ورود یا مالتیپل کانادا، در طول هر بار ورود تنها 6 ماه اجازه حضور در کانادا را خواهید داشت.

اخذ ویزای توریستی کانادا چه مدت زمان می برد؟

بطورکلی زمان رسیدگی به پرونده های ویزای توریستی کانادا بر اساس تعداد درخواست های ارائه شده به کنسولگری های این کشور و بصورت شناور تعیین می شود. لذا نمی توان عدد دقیقی برای این موضوع بیان کرد شما عزیزان می توانید با استفاده از این لینک و با پاسخ به سوالاتی نظیر دسته ویزایی مورد نظر، انتخاب  هدف از سفر و کشور محل اقامت مدت زمان رسیدگی به پرونده خود را مشاهده نمائید. در زمان نگارش این مطلب و با توجه به پاندمی ویروس کرونا و کاهش ساعات و روزهای کاری سفارت های کانادا این مدت زمان برای ایرانیان 268 روز اعلام می گردد.

هزینه های اخذ ویزای توریستی کانادا

هزینه در خواست ویزای توریستی کانادا برای هر نفر بابت بررسی پرونده 100 دلار کانادایی و هزینه انگشت نگاری نیز 85 دلار کانادا خواهد بود. در مواردی که همراه با فرزندان زیر 14 سال برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام می کنید، تنها هزینه بررسی پرونده را برای آنها پرداخت خواهید کرد. لذا در روز حضور برای انجام عملیات بیومتریک ( انگشت نگاری و تصویربرداری) در سفارت، نیاز به حضور آنها نمی باشد.

پس از ثبت درخواست آنلاین ویزای توریستی کانادا چه باید کرد؟

بعد از اینکه درخواست ویزای توریستی کانادا را در لینک گفته شده به ثبت رساندید، به این لینک مراجعه کرده و نسبت به تعیین یک وقت برای ثبت اطلاعات بیومتریک اقدام کنید. در روز تعیین شده باید در سفارت کانادا و یا یکی از VACهای کانادا (دفاتر معتبر کنسولگری) یا همان visa application center حضور یافته و اطلاعات بیومتریک خود را به ثبت برسانید که هزینه آن برای هر نفر 85 دلار کانادا تعیین شده است. ثبت اطلاعات بیومتریک بطورکلی برای افراد زیر 14 سال و بالای 79 سال اجباری نیست. در صورت درخواست افسر سفارت ممکن است نیاز باشد در مصاحبه حضوری شرکت کرده، اطلاعات و مدارک بیشتری ارائه داده یا حتی از شما خواسته شود آزمایش پزشکی یا گواهی عدم سوء پیشینه ارائه دهید. شما عزیزان می توانید با مراجعه به این لینک به آدرس و مشخصات نزدیکترین مرکز انگشت نگاری به کشور محل سکونت خود دست یابید.

اخذ ویزای توریستی کانادا، سفر به کانادا

سوالات متداول

1- در طول یک سال چند بار می توانم با ویزای توریستی به کانادا سفر کنم؟

با ویزای سینگل می توانید تنها یک بار به کانادا وارد شوید و پس از خروج از این کشور در صورت پایان نیافتن اعتبار ویزای توریستی نیز نمی توانید دوباره وارد این کشور شوید. اما در صورتیکه ویزای مالتیپل یا چند بار ورود داشته باشید می توانید با هر بار ورود تا حداکثر 6 ماه در این کشور اقامت داشته باشید و تا حداکثر 10 سال (یا مدت اعتبار ویزای مالتیپل خود) یا تا یک ماه پیش از پایان اعتبار ویزای توریستی خود، 6 ماه بدون محدودیت ورود، در کانادا اقامت داشته باشید.

2- چگونه می توانم برای مجوز اقامت الکترونیک سفر به کانادا اقدام کنم؟

اگر قصد سفر توریستی به کانادا را دارید و شهروند کشورهایی هستید که نیازی به اخذ ویزای توریستی برای سفر به کانادا را ندارید، در صورتیکه بخواهید از راه هوایی وارد این کشور شوید باید مجوز اقامت الکترونیک بگیرید که برای این کار به پاسپورت معتبر و کارت اعتباری همراه با یک آدرس ایمیل نیاز دارید. هزینه اخذ مجوز اقامت الکترونیک تنها 7 دلار کانادا بوده و فقط در عرض چند دقیقه می توانید بصورت آنلاین و از طریق این لینک درخواست خود را ثبت کنید. مدت اعتبار این مجوز حداکثر 5 سال است.

3- همراه با فرزند زیر 18 سال خود و بدون همسرم قصد سفر توریستی به کانادا را دارم. چه مدارک اضافی باید ارائه دهم؟

علاوه بر مدارکی که در بالا گفته شد و تمام متقاضیان ویزای توریستی کانادا باید ارائه دهند، باید مدارک زیر را نیز ارائه دهید:

  • یک کپی از گواهی تولد یا شناسنامه معتبر فرزند
  • نامه محضری که اجازه خارج کردن فرزند را به شما داده و توسط همسر شما (که همراهتان به کانادا سفر نمی کند) امضا شده و حاوی آدرس و شماره تلفن وی باشد.
  • یک کپی از پاسپورت امضا شده همسرتان که با شما سفر نمی کند
  • در صورتیکه والدین جدا شده اند و حضانت کودک بصورت مشترک به هر دو والد داده شده، هر یک از والدین که در این سفر کودک زیر 18 سال را همراهی می کند علاوه بر اسناد مربوط به حضانت قانونی فرزند باید نامه رضایت والد دیگر را همراه داشته باشد.
  • در صورتیکه والدین کودک زیر 18 سال از هم جدا شده اند و تنها یکی از والدین حضانت کامل و مطلق فرزندش را در اختیار دارد نیازی به نامه رضایت سفر از جانب والد دیگر نیست و تنها اسناد حضانت کودک کافی است.
  • اگر یکی از والدین کودک فوت کرده باشد، والد دیگر باید گواهی فوت او را همراه داشته باشد.

4- تفاوت بین ویزای توریستی کانادا و سابقه بازدید چیست؟

ویزای توریستی کانادا یک استیکر است که در پاسپورت شما چسبانده شده و به شما اجازه می دهد وارد کانادا شوید، در صورتیکه جزء شهروندان کشورهای نیازمند اخذ ویزا برای سفر به کانادا باشید. در طرف مقابل، سابقه بازدید یک برگه رسمی است که مدت زمان اقامت شما در آن ذکر شده و به مثابه مجوز اقامت شما در کانادا است.

5- آیا می توانم با ویزای توریستی کانادا در این کشور ازدواج کنم؟

بله می توانید در طول مدت حضورتان در کانادا با ویزای توریستی این کشور ازدواج کنید، حتی اگر شما و همسرتان شهروند کانادا یا دارای اقامت دائم یا موقت این کشور نیز نباشید. با این وجود ازدواج شما باید بر اساس قوانین استانی که ازدواج در آن صورت می گیرد، قانونی و بدون مشکل باشد. برای مثال در بیشتر ایالت های کانادا باید دستکم 16 سال سن داشته باشید و در صورتیکه کمتر از 18 سال داشته باشید از والدین خود رضایت نامه داشته باشید. همچنین می بایست در هنگام ثبت ازدواج هر دو حضور فیزیکی داشته باشید.

6- چگونه می توانم به یکی از اعضای خانواده یا دوستانم برای اخذ ویزای توریستی کانادا کمک کنم؟

هر کسی که با هدف گردشگری از کشورهای نیازمند اخذ ویزا به کانادا سفر می کند باید برای ویزای توریستی درخواست دهد. در صورتیکه خانواده یا دوست شما مقیم کانادا است می تواند با مراجعه به دفتر ویزای کانادا که مسئول کشور یا منطقه شماست، از طرف شما درخواست دهد. همچنین می توانید دعوتنامه ای از دوست یا خانواده خود در کانادا دریافت کنید که در اخذ ویزای توریستی به شما کمک خواهد کرد. در این نامه باید شیوه اسپانسری و کمک به متقاضی ویزا (مثلاً پرداخت هزینه بلیط هواپیما یا هزینه اقامت و غیره) موجود باشد. دعوتنامه می تواند در اخذ ویزای توریستی کانادا به متقاضی کمک کند اما تضمین کننده پاسخ مثبت سفارت به درخواست ویزای توریستی نخواهد بود.

7- دعوتنامۀ ارسالی برای ویزای تورسیتی کانادا می بایست چه مشخصاتی داشته باشد؟

یکی از زیرمجموعه های ویزای ویزیتور کانادا که در دسته ویزای توریستی کانادا قرار می گیرد ویزا با هدف دیدار با خانواده است. جهت دریافت این ویزا بهتر است حتما دعوتنامه معتبر از یک شهروند کانادایی (شهروند صاحب پاسپورت) و یا یک مقیم کانادا که اصطلاحاً PR کانادا دارد در اختیار داشته باشید. دعوت کننده علاوه بر اجازه اقامت می بایست محل زندگی مشخص و درآمد کافی برای میزبانی شما داشته باشد و با ارسال مدارک مناسب، خویشاوندی خود را با شما به اثبات برساند.

8- آیا برای اخذ ویزای توریستی کانادا، می بایست سابقه سفر به حوزه شنگن داشته باشم؟

هیچ اعلام رسمی در این خصوص از سوی دولت کانادا صورت نگرفته است. اما درصورتیکه هدف از سفر به کانادا، یک سفر توریستی باشد، بهتر است برای توجیه افسر مهاجرت درمورد اینکه یک توریست هستید، سابقه سفری مناسب به کشورهایی که ویزای معتبر دارند ارائه نمائید.

9- داشتن ویزای چه کشورهایی در پاسپورتم، به گرفتن ویزای توریستی کانادا کمک می کند؟

داشتن ویزاهایی مثل ویزای شنگن، ویزای انگلستان، ویزای آمریکا و کشورهای معتبر آسیایی نظیر کره، ژاپن و چین و یا کشورهای اروپای شرقی می تواند در توجیه افسر مهاجرت برای اعطای ویزای توریستی کانادا به شما موثر باشند.

10- ترجمه مدارک حتماً باید به تائید دادگستری و وزارت امور خارجه برسد؟

خیر- الزامی در این خصوص وجود ندارد. اما انجام اینکار می تواند در اعتبار بخشی به مدارک شما و ایجاد حس اصل بودن مدارک به افسر مهاجرت موثر باشد.

11- وابستگی خانوادگی (family ties) به چه معناست؟

وابستگی خانوادگی به کشور مبداء و مقصد یکی از دلایل عمده ریجکتی ویزای کاناداست. برای اطلاع کامل از علل ریجکتی ویزای کانادا و نحوه اقدام برای رفع آن می توانید به این لینک مراجعه کنید. توضیح مختصر اینکه اگر کل اعضای خانواده برای اخذ ویزای توریستی کانادا اقدام کنند وابستگی خانوادگی به کشور مبداء قطع می شود و این یک امتیاز منفی برای پرونده شما محسوب می شود. همچنین اگر فردی دارای اعضای خانواده در کشور مبداء بوده و هیچ فردی از اعضای خانواده وی ( اعضای درجه یک) در کشور محل اسکان نداشته باشد می تواند با دلیل ریجکتی ” عدم اطمینان از بازگشت بدلیل وابستگی خانوادگی در کشور مقصد” مواجه شود.

12- چگونه افسر مهاجرت را در مورد هدف از سفر (purpose of visit) قانع کنیم؟

متناسب با هدف از سفر به کانادا، می بایست مدارکی مثبت به افسر مهاجرت ارائه نمائید. برای اخذ ویزای توریستی کانادا بایستی با ارائه یک برنامه سفر مناسب که حاوی تمام جزئیات سفر شماست و همچنین نشان دادن مدارکی دال بر سفرهای توریستی قبلی، آفیسر را توجیه کنید که قصد اصلی شما از سفر به کانادا صرفاً توریستی می باشد.

13-آیا خرید بیمه مسافرتی برای سفر به کانادا در هنگام آپلود مدارک الزامیست؟

خیر- شما می توانید پس از دریافت ویزا نسبت به خرید یک بیمه نامه مسافرتی معتبر اقدام نمائید.

14- آیا با اخذ ویزای توریستی می توانیم در کانادا کار کنیم؟

بله- با داشتن ویزای ویزیتور شما امکان انجام کارهای پاره وقت به مدت حداکثر 22 ساعت در هفته را خواهید داشت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع ویزای کار کانادا می توانید به این لینک مراجعه نمائید.

15- با دریافت ویزای توریستی کانادا می توان اقامت این کشور را بدست آورد؟

دریافت اقامت کانادا امریست دشوار و زمانبر. بصورت اجمالی می توان گفته که پس از ورود به کانادا و با طی مراحلی امکان تغییر نوع ویزا وجود دارد. شما عزیزان می توانید با مشاورین ما جهت اخذ مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا از طریق این لینک تماس بگیرید و یا با تکمیل این فرم ارزیابی منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

16- امکان تحصیل در کانادا با ویزیتور ویزا وجود دارد؟

بله- شما می توانید از دوره های کوتاه مدتی که نیازی به دریافت مجوز تحصیل(study permit) ندارند استفاده کنید. با توجه به اینکه با ویزای توریستی کانادا می توانید با هر بار ورود تا شش ماه در این کشور اقامت نمائید، طبیعتاً دوره های انتخابی شما می بایست تا پیش از شش ماه به پایان برسد. جهت کسب اطلاعات کامل از نحوه تحصیل در کانادا و انواع ویزای تحصیلی کانادا می توانید به این لینک مراجعه نمائید.

سخن پایانی

همراهان ارجمند، امیدواریم با مطالعه دقیق مطلب فوق به پاسخ سوالات خود در زمینه چگونگی اخذ ویزای توریستی کانادا و شرایط لازم و مدارک مورد نیاز ویزای توریستی کانادا دست یافته باشید. در صورت تمایل می توانید از خدمات مشاوران و وکلای مجرب موسسه حقوقی بین المللی فراگامان مهام بهره مند شوید. موسسه حقوقی بین المللی مهام با داشتن سال ها تجربه در زمینه اخذ انواع ویزای کانادا، ویزای شینگن، ویزای آمریکا و ویزای انگلستان می تواند شما عزیزان را در به ثمر رساندن این مهم و اتمام موفقیت آمیز پروژه مهاجرت یاری نماید.