وقت فوری ایتالیا

ایتالیا یکی از زیباترین کشورهای اروپا با بالاترین تعداد ورود گردشگر در جهان است. ایتالیا یکی از کشورهای حوزه پیمان شینگن است و با اخذ ویزای شینگن ایتالیا شما میتوانید به صورت قانونی علاوه به این کشور و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا سفر کنید. ایتالیا با تعداد زیادی جاذبۀ تاریخی و دیدنی های بی نظیر هر سال مورد توجه متقاضیان ایرانی است. شهرهای رم، میلان، ونیز و فلورانس از معروف ترین و دیدنی ترین شهرهای ایتالیا، و البته قطب های اصلی گردشگری این کشور محسوب میشود. تابستان فصلی مناسب و البته اندکی شلوغ برای سفر به ایتالیا است. از سوی دیگر بسیاری از کارمندان کنسولگری در مرخصی های کاری و تابستانی هستند، بر همین اساس رزرو وقت سفارت از حالت نرمال زمان بیشتری احتیاج دارد. محموعه بالمن با پشتیبانی موسسه حقوقی “فراگامان مهام” و کمک وکلای مجرب برای وقت فوری ایتالیا به شما مشاوره خواهد داد. اگر قصد سفر به ایتالیا را دارید میتوانید برای سرعت بخشیدن به پروسه سفر و وقت فوری سفارت ایتالیا با ما از این طریق در تماس باشید. در صورت تمایل جهت آشنایی با انواع ویزای ایتالیا به این لینک مراجعه نمائید.

وقت سفارت ایتالیا، ویزای ایتالیا، ویزای شینگن ایتالیا، سفر به ایتالیا، وقت فوری سفارت ایتالیا

وقت فوری سفارت ایتالیا

اولین و اصلی ترین گام برای سفر شما اخذ ویزای ایتالیا است. برای اخذ ویزا ابتدا باید نسبت به وقت سفارت ایتالیا اقدام کنید. به این منظور و برای اخذ ویزای شینگن ایتالیا (ویزای کوتاه مدت نوع  C) میتوان از طریق کنسولگری و یا از شرکت CKGS باید اقدام کرد.

توصیه سفارت اقدام از طریق شرکت CKGS و به صورت آنلاین است. در صورت اقدام آنلاین حتما تمامی مدارک اعم از ووچر هتل، پرواز و بیمه مسافرت را تهیه کنید تا بتوانید اطلاعات را حین تکمیل فرم وارد کنید.

توجه: فرم ویزای شینگن ایتالیا به صورت دستی نیز تکمیل میشود، در این صورت در سایت حتما تیک گزینه دستی را انتخاب کنید. فرم PDF را پرینت گرفته و تکمیل کنید.

متقاضیان برای تکمیل فرم ابتدا وارد این لینک شده و سپس با انتخاب گزینه SCHEDULE  AN APPOINTMENT وارد صفحه جدید میشوند. در این صفحه باید اطلاعاتی که از شما خواسته شده را به زبان انگلیسی و یا ایتالیایی وارد کنید.

در حین تکمیل مراحل می توانید خدمات بیشتر سفارت ایتالیا از جمله وقت ویژه یا پرمیوم، خدمات مربوط به عکس و کپی، تکمیل حضوری فرم و در نهایت ارسال پاسپورت درب منزل را انتخاب کنید. در مرحله آخر و پس از تکیمل تمامی مراحل وقت شما مشخص خواهد شد. در عین حال اگر تکمیل مراحل نصفه بماند شما تا دو هفته به اطلاعات قبلی دسترسی دارید. در غیر این صورت باید مجدد تمامی مراحل را طی کرده و اطلاعات جدید را وارد نمایید.

تعیین اهداف سفر

فراموش نکنین اگر نسبت به تکمیل آنلاین فرم اقدام کردید تمامی فیلدها بسته به نوع و هدف از سفر شما باز خواهد شد. بنابراین حتما پیش از تکمیل فرم هدف از سفرتان را مشخص کرده، و تمامی مدارک را آماده کنید. سفارت ایتالیا سفرهایی با اهداف توریستی، تجاری، تحصیلی، دیدار با خانواده، شرکت در مسابقات ورزشی و یا ایونت های فرهنگی را به عنوان اهداف سفر می شناسد. در نتیجه بر مبنای همین اهداف شما باید دعوتنامه مخصوص داشته و مدارکتان را آماده کنید.

پرداخت هزینه وقت فوری سفارت ایتالیا

هزینه ویزای توریستی ایتالیا برای هر نفر ۶۰ یورو است. پرداخت هزینه به صورت نقد در زمان مراجعه به کنسولگری و یا شرکت CKGS است. برای اطلاع از هزینه انواع دیگر ویزای ایتالیا میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

توجه: سفارت ایتالیا توصیه نموده که مبلغ دقیق هزینه وقت سفارت را بصورت اسکناس های سالم و بدون خط خوردگی در روز وقت سفارت همراه داشته باشید.

خدمات بال من برای تعیین وقت فوری سفارت ایتالیا

مجموعه بال من با پشتیبانی موسسه حقوقی و بین المللی “فراگامان مهام” و با کمک وکلای مجرب نسبت به ارائه مشاوره ویزای ایتالیا، وقت فوری سفارت ایتالیا و اخذ ویزا اقدام کرده و می‌کوشد بهترین مسیر را پیش روی متقاضیان محترم سفر به ایتالیا قرار دهد. با این امید که سفر خوبی به ایتالیا داشته و از این کشور زیبا لذت ببرید.