کانادا کشور فرصت ها و سرزمینی مناسب برای مهاجرت است. در طی سالیان اخیر متقاضیان ایرانی با هدف کار، تحصیل، شروع بیزنس و کارآفرینی به این کشور سفر کرده اند. بسته به نوع و هدفی که از سفر دارید، ویزای کانادا انواع مختلفی دارد. برای آشنایی بیشتر با انواع ویزای کانادا این لینک را بخوانید. اگر قصد اقامت در کانادا و یا مهاجرت به این کشور را دارید، بدون شک می دانید یکی از مشکلاتی که ممکن است برای شما پیش آید ریجکتی ویزای کانادا است. قطعاً، برای هر متقاضی که مدت ها برای سفر به کانادا برنامه ریزی کرده ریجکتی کانادا خبر خوشایندی نیست. اما در این میان برای رفع ریجکتی چه کارهایی میتوان کرد؟ در ادامه برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از روشهای رفع ریجکتی ویزای کانادا با ما همراه باشید.

نوت آفیسر، ریجکتی کانادا، ویزای کانادا، ریجکتی ویزای کانادا

نوت آفیسر چیست؟

رفع ریجکتی کانادا

دو روش کارآمد برای رفع ریجکتی ویزای کانادا وجود دارد. این روشها عبارتند از، اقدام مجدد پس از رفع ایرادات پرونده و اعتراض به نظر افسر پرونده.یکی از مطمئن ترین روش ها برای رفع ریجکتی ویزای کانادا پیش از رفع ایرادات پرونده ،آگاهی از جوانب پرونده و اخذ نظر دقیق آفیسر می باشد که در نامه ای با نام “نوت آفیسر” منعکس می شود. سوال اینجاست که نوت آفیسر چیست؟

 نوت آفیسر متن کامل اطلاعات وارد شده توسط متقاضی ویزا در سایت اداره مهاجرت کانادا می باشد که می تواند توسط وکیل متقاضی بعد از دریافت نامه ریجکتی کانادا درخواست شود. همچنین تا ۴ نفر از اعضای خانواده می توانند از طریق یک نامه درخواست نوت کنند. اعتبار این نامه یکسال است و فراموش نکنید که درخواست حتما باید با خودکارآبی امضا و برای سفارت ارسال شود.

نکته: جهت آشنایی بیشتر با نحوه رفع ریجکتی کانادا به این لینک مراجعه نمائید.

نوت آفیسر چه ویژگی هایی دارد؟

نوت آفیسر پس از دریافت نامه درخواست متقاضی، از سوی اداره مهاجرت، برای او ارسال خواهد شد این نامه بسته به تعداد افراد موجود در پرونده می تواند تا بیش از یکصد صفحه حجم داشته باشد. این نوت تمام اطلاعات اپلیکشن،اطلاعات وارد شده در فرمها و پاسخ های شما به سوالات مطروحه را در بر داشته و در انتها نظر حقوقی و قانونی آفیسر را شامل خواهد شد. آفسیر پرونده طی چندین خط دلیل ریجکتی ویزای کانادا را برای شما تشریح کرده و مشکلات پرونده را خواهد گفت. سپس این نامه برای شما ارسال خواهد شد.

اما این نوت چه اهمیتی دارد؟ مهم ترین ویژگی نوت آفیسر این است که شما را از نقص های پرونده و البته روند تصمیم آفیسر آگاه خواهد کرد. در نتیجه هنگامی که شما و یا وکیل قانونی تان برای ویزای کانادا درخواست دهید تقریباً از ذهنیت آفیسر آگاه است و تا حد زیادی دستش برای حل مشکلات موجود در پرونده باز است.

خدمات موسسه حقوقی “فراگامان مهام”

موسسه حقوقی ” فراگام مهام” با کمک وکلای مجرب در زمینه اخذ انواع ویزای کانادا، ویزای شینگن و ویزای انگلستان و ویزای آمریکا با سالها تجربه و بهره گیری از آخرین آپدیت های اداره مهاجرت و شهروندی کانادا، در پروژه های رفع ریجکتی ویزای کانادا و ویزای شینگن به شما برای تکمیل فرم مربوطه، دریافت نوت آفیسر و اقدام مجدد یاری خواهد رساند. با این امید که سفری به یادماندنی به کانادا، کشور فرصت ها داشته باشید.