شرایط ورود به انگلیس

 

شرایط ورود به انگلیس

شرایط ورود به انگلیس؛ مسافرانی که قصد سفر به کشور انگلستان با انواع ویزای توریستی انگلیس (ویزای ویزیتور، دیدار با خانواده و …) را دارند می بایست با قوانین جدید اعمال شده از سوی دولت این کشور آشنا باشند چراکه در صورت عدم رعایت هریک از قوانین این امکان وجود دارد که در مرز، از ورود آنها به انگلستان جلوگیری به عمل آید.

طبق آخرین اطلاعیه سایت اداره مهاجرت انگلیس از ساعت 4 صبح روز دوشنبه 22 نوامبر شرایط ورود به انگلیس در ایام اپیدمی ویروس کووید-19 برای افراد زیر 18 سال نیز با شرط واکسینه شدن کامل هموارتر خواهد شد و بدون نیاز به قرنطینه در هنگام ورود به انگلیس و بدون ارائه تست قبل از حرکت می توانند به راحتی وارد این کشور پهناور شوند.

واکسن های مورد تائید دولت انگلستان واکسن هایی می باشند که سازمان بهداشت جهانی آنها را به رسمیت شناخته است. نظیر: فایزر، مدرنا، جانسون & جانسون، آسترازنکا و همچنین واکسن هایی که در فهرست استفاده ضروری سازمان بهداشت جهانی قرار دارند مانند سینوفارم، سینوواک و کواکسین مورد تائید می باشند.

وزیر حمل و نقل انگلیس طی بیانیه ای اعلام کرد که دولت در پی انجام اقدامات مورد نیاز جهت ایمن سازی و بهود بیماری می باشد و با به رسمیت شناختن واکسن های بین المللی شرایط ورود به انگلیس را برای افرادی که قصد دارند با خانواده خود در انگلستان دیدار کنند هموار سازد. این اطلاعیه نویدبخش آغاز سفرهای بین المللی با اهداف توریستی و کاری و… به کشور انگلستان می باشد. اگرچه سیاست قرنطینه مدیریت شده همچنان پا بر جا می باشد و دولت تدابیر مرزی خود را در صورت نیاز برای حفاظت از سلامت عمومی مورد بازنگری قرار می دهد و درصورت لزوم محدودیت های جدیدی را اعمال خواهد کرد.

نکته: برای آشنایی با فرایند اخذ انواع ویزای انگلیس می توانید به این لینک مراجعه نمائید.