دانشگاه های کانادا

کانادا کشوری با موقعیت های شغلی و تحصیلی فراوان است. بیشتر دانشگاه های کانادا در لیست صد دانشگاه برتر جهان قرار دارند و رشته هایی را متناسب با نیاز بازار کار ارائه میدهند. شاید به همین دلیل است که این کشور و موقعیت های تحصیلی فوق العاده اش مورد توجه متقاضیان ایرانی است. دانشگاه های ساسکاچوان با موقعیت های تحصیلی خود توانسته در سالهای اخیر توجه های بسیاری از دانشجویان را جلب کند. از این جهت فرصت های تحصیلی بسیار ارزشمندی در انتظار دانشجویان دانشگاه های ساسکاچوان می باشد. استان ساسکاچوان با اقتصاد قوی، حقوق و مزایای بالا و تعداد رو به افزایش کارفرمایان، مکانی بسیار مناسب برای کار و تحصیل در کانادا است. گزینه های انتخاب کالج‌ها و دانشگاه این شهر برای متقاضیان تحصیل بسیار زیاد است. برای آشنایی با مراکز آموزشی، کالج ها و دانشگاه های ساسکاچوان در ادامه با ما همراه باشید.

 

دانشگاه های کانادا _ دانشگاه های ساسکاچوان _ کالج ها و دانشگاه های ساسکاچوان_ تحصیل در کانادا

 

دلایل انتخاب دانشگاه

اما در بین ایالت های مختلف کانادا دلایل انتخاب ساسکاچوان چیست؟ اول از همه باید به قیمت و مقرون به صرفه بودن این دانشگاه ها اشاره کرد. کیفیت بالای آموزش و تعداد زیاد کالج و دانشگاه این ایالت را به مرکزی علمی-آموزشی در کانادا تبدیل کرده است. علاوه بر این، با پذیرش دانشگاه های این شهر، ویزای تحصیلی کانادا برای متقاضی صادر شده و با بهترین خدمات از او پشتیبانی می شود. تمام این شرایط را شما به انواع امکانات و سرویس های رفاهی دانشگاه های ساسکاچوان اضافه کنید تا به دلایل این انتخاب بیشتر پی ببرید.

کالج ها و دانشگاه های ساسکاچوان

  1. دانشگاه ساسکاچوان USask

این دانشگاه پیشرفته تحقیقاتی در زمینه علوم پزشکی از برترین دانشگاه های کانادا است. در حال حاضر این دانشگاه پروژه و تحقیقات هایی در زمینه محیط زیست مانند تامین آب و غذا انجام می دهد. فضاهای باز مطالعاتی در دانشگاه ساسکاچوان از همه رشته های علمی پشتیبانی می‌کند. مرکز دانشجویان نیز به عنوان محلی برای گردهمایی بین فرهنگی عمل میکند. همچنین فضایی برای تمرین دانشجویان ورزشکار و تیم دانشگاه  فراهم کرده اند.

  1. دانشگاه رجینا regina

دانشگاه رجینا در زمینه کیفیت آموزشی و نوآوری علمی یکی از برترین دانشگاه های کانادا می باشد. این دانشگاه در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری نیز مدرک ارائه می دهد. همچنین برنامه های تخصصی در رشته های روزنامه نگاری، خدمات اجتماعی، مطالعات و تولید رسانه، علوم آماری، مهندسی نفت، هنرهای زیبا، سیستم های نرم افزاری، آموزش و پرورش، مطالعات پلیس، مطالعات بهداشت، سیاست عمومی، مدیریت بازرگانی را ارائه میدهد. برنامه مهندسی نفت دانشگاه رجینا در مقطع کارشناسی یکی از وسیع ترین برنامه های آمریکای شمالی است.

  1. دانشگاه ملی کانادا FNUniv

دانشگاه ملی کانادا یکی از منحصر به فرد ترین دانشگاه ها در شهر ساسکاچوان است که، در دانش بومی تخصص دارد. محصلان دانشگاه ملی (اعم از بومی و بین المللی) پس از دوره متوسطه به طور یکسان از آموزش ها برخوردار میشوند. اولین دوره دانشگاه ملی ساسکاچوان، سطح جدیدی از دانش و تحصیلات را برای شرکت کنندگان فراهم کرد. همچنین این دانشگاه اولین روز هر ترم را همراه با یک جشن آغاز میکند. این دانشگاه فضای را برای اقامت دانشجویان فراهم کرده و میتوان گفت که امکانات این دانشگاه با هیچ یک از دانشگاه های کانادا در این شهر قابل مقایسه نیست.

  1. کالج لوتر در دانشگاه رجینا

در سال ۱۹۷۱، کالج لوتر برای گسترش امکانات آموزشی دانشجویان خود با دانشگاه رجینا ادغام شد. این کالج با درک پیشرفته ای از دین مسیحیت با هیئت علمی متبحر فرصت های منحصر به فردی به دانشجویان مقطع کارشناسی ارائه می دهد. این دانشگاه در زمینه هنر، علوم انسانی و اجتماعی و البته رسانه تخصص بسیار دارد.

  1. کالج سنت توماس مور Thomas More College

کالج سنت توماس مور یکی از کالج های هنرهای آزاد برای مقطع کارشناسی واقع در ساسکاچوان کانادا می باشد. این کالج در سال ۱۹۳۶ تاسیس شد و از نظر آکادمیک با دانشگاه ساسکاچوان ادغام شده و با بخش هنر و علوم آن همکاری می نماید.

 

برای آشنایی بیشتر می توانید به صفحه اخذ ویزای کانادا، وقت سفارت کانادا مراجعه نمائید.