دارالترجمه های مورد تائید اسپانیا _ ویزای اسپانیا _ سفر به اسپانیا _ سفارت اسپانیا

دارالترجمه های مورد تائید اسپانیا

اسپانیا یکی از کشورهای اتحادیه اروپا و حوزه شینگن است. زبان رسمی این کشور اسپانیایی و واحد پول آن یورو می باشد. پایتخت و بزرگترین شهر اسپانیا مادرید است و از دیگر شهرهای مهم آن می توان به بارسلونا، والنسیا، سویا و مالاگا اشاره کرد. متقاضیان ایرانی که قصد سفر به اسپانیا را دارند، در ابتدا می بایست از طریق سفارت اسپانیا اقدام به دریافت ویزای اسپانیا کنند. متقاضیان در طی این پروسه اخذ ویزای اسپانیا باید مدارک خود توسط دارالترجمه های مورد تائید اسپانیا ترجمه نمایند. در ادامه این مطلب با این دارالترجمه ها آشنا خواهید شد. را ویزای شینگن اسپانیا به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت است، که در ادامه به اختصار هرکدام را توضیح خواهیم داد، با ما همراه باشد.

جهت آشنایی بیشتر با نحوه اخذ ویزای اسپانیا به این لینک مراجعه نمائید.

 

ویزای اسپانیا / کوتاه مدت

اخذ ویزای اسپانیا این امکان را به شما می دهد تا به مدت حداکثر ۹۰ روز در این کشور اقامت داشته باشید. این ویزای کوتاه مدت شامل: ویزای کاری، ویزای الحاق به خانواده، ویزای ترانزیت و… می باشد. اگر قصد اقامت موقت (حداکثر ۹۰ روز) اسپانیا را دارید، می بایست برای دریافت وقت سفارت اسپانیا به شرکت BLS مراجعه کنید. این شرکت مدارک شما را به سفارت ارسال کرده و سپس جواب ویزا را به اطلاع شما خواهد رساند. برای اطلاع بیشتر از شرایط دریافت وقت سفارت اسپانیا و ویزا اینجا را بخوانید.

ویزای  اسپانیا / بیش از ۹۰ روز

اخذ ویزای اسپانیا برای بیش از ۹۰ روز این امکان را به متقاضی می دهد تا بتواند در این کشور به تحصیل، زندگی، تجارت و بیزنس بپردازد. برای دریافت ویزای بلند مدت اسپانیا یا همان ویزای نوع D، متقاضی می بایست به سفارت اسپانیا در تهران مراجعه کرده و هزینه های سفارت را پرداخت کند بررسی این نوع ویزا در BLS انجام نمی شود و باید حتما به سفارت مراجعه کنید. برای اطلاع بیشتر میتوانید به سایت سفارت در این لینک مراجعه کنید.

دارالترجمه های مورد تائید اسپانیا

چنانچه قصد سفر و اخذ ویزای اسپانیا را دارید، می بایست تمامی مدارک مورد نیاز از جمله مدارک شناسایی، مدارک کاری، تحصیلی، ملکی و …. را توسط دارالترجمه های مورد تائید سفارت اسپانیا ترجمه کنید. در زیر نشانی دارالترجمه های مورد تایید سفارت اسپانیا را آورده ایم. معمولا اکثر سفارت های مستقر در تهران، دارالترجمه مشخصی برای ترجمه مدارک معرفی نکرده اند. ولیکن کشور اسپانیا یکی از استثناعات این موضوع است. لذا تمامی مدارک متقاضیان دریافت ویزای شینگن اسپانیا باید توسط مترجمین رسمی و مورد تائید سفارت اسپانیا ترجمه و ممهور شود. دارالترجمه های مورد تائید سفارت به بشرح ذیل می باشند:

دارالترجمه ارکید

آدرس: خیابان آزادی، روبروی وزارت کار ،کوچه بامدادان، خیابان آذر بایجان پلاک ۹۵۷، طبقه ۴

مدیریت: آقای محمد مراد نجفی

دارالترجمه نوبهار

آدرس: خیابان دکتر بهشتی، بعد از چهار راه اندیشه، سمت راست، پلاک ۴۷، واحد ۴

مدیریت: آقای نوبهار

دارالترجمه ابیز

آدرس: خیابان تجریش، خیابان شهرداری، جنب سینما آستارا

مدیریت: آقای علیرضا حسنی

دارالترجمه نمونه

آدرس: خیابان ولی عصر (ع)، نرسیده به میرداماد، خیابان افشار، ساختمان آبشار، طبقه دوم واحد ۸

مدیریت: آقای علی پیکانی

دارالترجمه کتیبه

شعبه ۱: جردن، بالاتر از ناهید شرقی، بن بست شاهرخ، ساختمان شاهرخ، طبقه سوم، واحد ۳۰۳

شعبه ۲: خیابان انقلاب، بعد از میدان فردوسی، روبروی خیابان فرصت، ساختمان آفاق، طبقه دوم، واحد ۷

دارالترجمه پارسه

آدرس: خیابان مطهری – بعد از سلیمان خاطر – سمت راست – پلاک ۱۴۴

میریت: آقای علی صحاف نایینی

آدرس و تلفن سفارت اسپانیا در تهران

دروس، بلوار شهرزاد، خیابان کماسایی، کوچه اول

تلفن ها: ۲۲۵۶۸۶۸۱-۲۲۵۶۸۶۸۲-۲۲۵۶۸۱۸۳-۲۲۵۶۸۶۸۴

ساعات کاری و مراجعه: یکشنبه تا پنجشنبه ساعت ۹ الی ۱۶

آدرس شرکت BLS 

خیابان پاسداران شمالی، پایین تر از چهارراه فرمانیه، نبش نارنجستان چهارم، مجتمع تجاری آرتمیس، طبقه دوازدهم، واحد ۱

موسسه حقوقی بین المللی فراگامان مهام با بهره گیری از خدمات وکلا و کارشناسان مجرب می تواند شما عزیزان را در مسیر سفر به اسپانیا همراهی نماید. خدمات ما از تهیه پکیج سفارتی (شامل دریافت وقت سفارت، تکمیل فرمها، خرید بیمه نامه، رزرو بلیط پرواز و هتل و…) شروع و به اخذ انواع ویزای اسپانیا ختم می گردد. ویزای شینگن اسپانیا (ویزای توریستی اسپانیا)، ویزای تحصیلی اسپانیا و اخذ انواع اقامت اسپانیا را می توانید از مجموعه ما درخواست نمائید.