بیمه درمانی انگلستان

 

بیمه درمانی انگلستان

متقاضیانی که قصد اخذ ویزای انگلیس جهت سفر بیشتر از شش ماه و یا مهاجرت به کشور انگلستان را دارند بایستی بدانند که بیمه درمانی انگلستان یکی از مسائل حائز اهمیت و ضروری می باشد که باید نسبت به پرداخت آن قبل از سفر توجه ای ویژه ای داشته باشند.

نکته: متقاضیان ویزیتور ویزای انگلیس که قصد اخذ ویزای شش ماهه یا کمتر را دارند نیازی به بیمه درمانی ندارند اما افرادی که قصد اخذ ویزای دو ساله، پنج ساله، ده ساله و به طور کلی همه ویزاهای بیشتر از 6 ماه را دارند، می بایست حتماً بیمه درمانی انگلستان که تحت عنوان IHS نیز شناخته می شود، را دریافت کنند.

توجه: جهت آشنایی با شرایط ویزای توریستی انگلیس به این لینک مراجعه نمائید.

در ادامه روشی را که برگرفته از سایت رسمی اداره مهاجرت و شهروندی انگلستان می باشد، برایتان شرح میدهیم که بتوانید با محاسبه آنلاین بیمه درمانی انگلستان نسبت  به پرداخت و اخذ آن اقدام نمائید.

برای محاسبه آنلاین بیمه درمانی انگلستان، ابتدا باید اپلیکیشن فرم مربوطه را متناسب با نوع ویزا اعم از ویزای توریستی بیشتر از شش ماه، ویزای تحصیلی بلند مدت، ویزای الحاق به خانواده، ویزای کارگران موقت، ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری و سایر ویزاهای بلند مدت تکمیل نمائید.

پس آن به طور خودکار وارد این لینک می شوید و پس از انتخاب کردن اینکه قصد دارید به صورت فردی و یا همراه با افراد تحت تکفل و یا پیوستن به یکی از اعضای خانواده خود در انگلستان وارد صفحه دیگری می شوید که می بایست اطلاعات شخصی خود اعم از نوع ویزا، تاریخ تولد و… را وارد کنید (بسته به نوع ویزا اطلاعات درخواستی متفاوت می باشد) و پس از این مرحله، هزینه پرداختی شما جهت بیمه درمانی انگلیس محاسبه و نمایش داده می شود.

توجه: جهت دریافت وقت سفارت انگلستان به این لینک مراجعه نمائید.