برنامه استانی ساسکاچوان یکی از روش های مهاجرتی کانادا برای زندگی در استان ساسکاچوان است. این ناحیه یکی از استان های غربی کانادا و البته از رو به رشدترین اقتصادهای جهان است که جمعیت نسبتا زیادی دارد. بخش عمده ای از جمعیت استان را مهاجرانی تشکیل داده اند که با روش برنامه مهاجرتی ساسکاچوان به کانادا وارد شده اند.

اقتصاد استان ساسکاچوان مبتنی بر کشاورزی، منابع مهم صنایع طبیعی مانند جنگل داری و ماهیگیری است.برنامه ساسکاچوان با نام SINP شناخته شده و اگر شما مدارک مورد نیاز را داشته باشید و حیطه فعالیت تان مطابق بازار کار مورد نیاز استان باشد، میتوانید شانس خود را برای زندگی دائم در کانادا از طریق برنامه ماجرتی ساسکاچوان امتحان کنید.

برنامه استانی ساسکاچوان ، برنامه مهاجرتی ساسکاچوان ، برنامه ساسکاچوان

معرفی برنامه استانی ساسکاچوان

در صورتی که قصد دارید از برنامه ساسکاچوان برای مهاجرت به کانادا استفاده کنید، باید حداقلی از شرایط را البته همراه با مدرک زبان انگلیسسی داشته باشید. به این ترتیب شما میتوانید از طریق این برنامه استانی به کانادا مهاجرت کنید.

در حال حاضر برنامه مهاجرتی ساسکاچوان برای پذرش نیروی کار اعلام نیاز کرده است. این نیروهای کار باید دارای شرایطی باشند، که به شرح زیر است:

  • کارگران ماهر با پیشنهاد شغلی از کارفرمای کانادایی ساکن در ساسکاچوان

  • کارگران ماهر برای کار در حوزه های شغلی مورد نیاز در استان

  • کارگران ماهری که در سیستم اکسپرس اینتری ثبت نام کرده و دارای مشخصات و ویژگی های مورد نیاز استان هستند

  • کارگران ماهری که در حال کار در استان بوده و تحت برنامه مهاجرتی ساسکاچوان میخواهند برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند

  • متخصصانی که با مجوز رسمی به مدت 6 در شغل های پرستاری و کارمندان قسمت های بهداشتی، در این استان مشغول به کار بودند

  • کارمندان قسمت هتلداری که در زمینه های سرو غذا و نوشیدنی، کمک های آشپز، خانه داری و نظافت

  • رانندگان کامیون که به مدت بیشتر از 6  ماه مشغول به کار در شرکت های حمل و نقل معتبر در ساسکاچوان هستند

  • محصلانی که در دو سال گذشته در مراکز آموزشی سطح استان، مشغول تحصیل بوده اند

کار آفرینی و سرمایه گذاری در ساسکاچوان

همانطور که پیشتر هم گفتیم اقتصاد ساسکاچوان مبتنی کشاورزی و منابع طبیعی است. در نتیجه جای تعجب ندارد اگر نیاز بازار کار این استان برای فعالان این عرصه باشد. در نتیجه اگر مایل به کارآفرینی و تجارت در حوزه فعالیت های طبیعی و کشاورزی هستید، بهتر است به زندگی در این استان فکر کنید. همچنین شما میتوانید با سرمایه گذاری در قسمت کشاورزی نیز برای مهاجرت برنامه ریزی کنید. برای استفاده از برنامه مهاجرتی ساسکاچوان از طریق کار آفرینی و سرمایه گذاری باید حتما کسب و کار شما مرتبط با حوزه طبیعی و کشاورزی باشد. در عین متقاضی نیز میتوانند مدارکی مبنی بر سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان را نیز ارائه داده و همراه با دیگر مدارکش ارسال کند.

در نهایت میتوان بر اساس سیستم این استان و منافعی که در قسمت توسعه کشاورزی و منابع طبیعی دارد، با ارائه مدارک کامل مرتبط با پیشینه کاری برای مهاجرت و اخذ ویزای کانادا  آماده شد. در صورتی که حداقلی از شرایط را دارید، با تیم مشاوران موسسه فراگامان مهام از طریق این لینک در ارتباط باشید و شانس خود را برای زندگی در کانادا امتحان کنید.