بعد مسافت بین ایران و کانادا موجب شده که مسافران این مسیر و مهاجرانی که در کانادا زندگی میکنند برای پرواز ارزان به کانادا و خرید بلیط مناسب در سایت های مختلف جست و جوی طولانی داشته باشند. بهتر است ابتدا پیش از هرگونه جست و جو، برای شناختن بلیط ارزان کانادا این نوشته را بخوانید و سپس برای خرید پرواز ارزان کانادا اقدام کنید.

نگاهی به ایرلاین های مختلف

اگرچه بین ایران و کانادا هیچ پرواز مستقیمی برقرار نشده ولی پرواز های مختلفی در مسیرهای متنوع و ترانزیت در کشورهای اروپایی و آسیایی، سفر به کانادا را در سالهای اخیر نه تنها سریع تر بلکه آسان هم کرده اند. در میان ایرلاین های مختلف بین المللی، سه ایرلاین معتبر لوفت هانزا، ترکیش ایرلاین و قطر ایر ویز از تهران به کانادا پرواز دارند. این پروازها با قیمت های مختلف، ترانزیت های متفاوت و البته سرویس دهی فوق العاده توانسته اند مسافران و مهاجران بسیاری را طی این سالها به شهرهای مختلف سراسر کانادا برسانند.

پروازهای قطر ایرویز

اگرچه پروازهای قطر ایرویز را نمیتوان خیلی ارزان دانست، ولی بدون شک با بعد مسافت بین دو کشور قطر یکی از به صرفه ترین پروازها را ارائه میدهد. این ایرلاین با رضایت بسیار بالای مسافران همیشه همراه بوده و تقریبا به تمامی ایالت های کانادا پرواز دارد. کیفیت صندلی و سرویس دهی قطر ایرویز فوق العاده است و برای این مسیر طولانی بسیار به صرفه است. علی رغم طولانی بودن ساعت پرواز که گاهی به نارضایتی مسافران منجر شده و ترانزیت طولانی مدت در شهر دوحه، میتوان قطر ایرویز را به عنوان پرواز ارزان به کانادا معرفی کرد.

بلیط ارزان کانادا ، پرواز ارزان کانادا ، پرواز ارزان به کانادا

ایرلاین لوفت هانزا

لوفت هانزا یکی از معروف ترین ایرلاین های بین المللی است که به عنوان پرواز ارزان کانادا نیز شناخته میشود. این ایرلاین برای شهرهای اروپایی ترانزیت داشته و همین موجب شده که مدت زمان پرواز کمتر شده و بین 5 تا 7 ساعت باشد. در نتیجه مسافر بعد از ترانزیت کوتاهی، مجدد پرواز داشته و همین موجب میشود تا عوارض جت لگ (به هم خوردن ساعت خواب در اثر پرواز بین قاره ای) کاهش پیدا کند.

اگرچه لوفت هانزا به عنوان پرواز ارزان کانادا شناخته میشود ولی با نارضایتی برخی مسافران همراه بوده که علت آن را سرویس دهی ضعیف غذا و فضای نامناسب بین صندلی های کابین توصیف کرده اند.

پرواز های ترکیش ایرلاین

ترکیش ایرلاین یکی از خطوط هوایی مورد علاقه ایرانیان است. ترانزیت این پرواز در فرودگاه استانبول بوده و همین نزدیکی و البته قیمت مناسب پرواز موجب شده که ترکیش انتخاب بسیاری از مسافران کانادا باشد. شما میتوانید بلیط ارزان کانادا را با ترکیش ایرلاین تجربه کنید ولی این را در نظر داشته باشید که زمان طولانی پرواز 12 ساعته تا کانادا میتواند برای برخی از مسافران مشکل آفرین باشد. البته امکانات دیگری همچون سرویس دهی فوق العاده غذا، فضای مناسب صندلی های بین کابین و پروموشن های پرواز موجب شده که ایرلاین ترکیش در صدر لیست پرواز ارزان کانادا قرار بگیرد. در نتیجه اگر میخواهید با یک قیمت مناسب و ترانزیت معقولی به کانادا سفر کنید، ترکیش ایرلاین باید در لیست شما باشد.

در انتها باید به این مهم اشاره کرد که بلیط ارزان کانادا تابعی از قیمت دلار و شرایط کلی جامعه جهانی است ولی شما میتوانید با انتخاب یکی از خطوط هوایی فوق با پروازی استاندارد و قیمت هایی که نوسان کمتری دارد، به این کشور سفر کرده و پرواز ارزان کانادا را تجربه کنید.

اگر هنوز برای سفر به کانادا مطمئن نیستید و میخواهید درباره قوانین ویزای کانادا بیشتر بدانید، میتوانید در ساعات کاری از طریق این لینک با مشاوران ما در ارتباط باشید.