اخذ ویزای پرتغال از سفارت اسپانیا

در هفته جاری با خبر شدیم متاسفانه بخش کنسولی سفارت پرتغال از صدور ویزا بدلایل امنیتی، برای ایرانیان امتناع می نماید. خبر خوب اینکه هم اکنون اخذ ویزای پرتغال از سفارت اسپانیا در تهران انجام می پذیرد. به گزارش خبرنگار عصر ایران، از این پس متقاضیانی که قصد دریافت ویزای پرتغال را دارند می توانند از طریق سفارت اسپانیا در تهران، اقدام نمایند. سفارت اسپانیا در تهران بین ۲۴ تیرماه الی ۱۰ دی ماه ۱۳۹۸ به طور موقت ویزای پرتغال صادر خواهد نمود. درخواست وقت سفارت و تحویل مدارک ویزای مورد نظر در شرکت BLS انجام می شود، که تنها مرکز مجاز توسط سفارت اسپانیا در ایران برای ارائه این خدمات است.

توجه: جهت آشنایی با نحوه اخذ ویزای شنگن به این لینک مراجعه نمائید.

دریافت ویزای پرتغال از سفارت اسپانیا _ ویزای پرتغال _ شرکت BLS

ویزای پرتغال

درخواست های اقامت کوتاه مدت با توجه به محل اقامت درخواست کنندگان، در شرکت BLS پذیرفته می‌شوند. لطفا توجه داشته باشید که به دلایل امنیتی، درخواست های متقاضیان توسط پیک و قاصد در محل درخواست ویزای اسپانیا پذیرفته نمی شود. برای گروه های بزرگ که بیش از ۲۰ نفر هستند، باید از قبل با مرکز درخواست ویزا، برای هماهنگی، تماس حاصل شود.

نوع ویزا هزینه
تمامی ویزاهای کوتاه مدت پرتغال ۶۰ یورو
کودکان بین ۶ تا ۱۲ سال ۳۵ یورو
هزینه خدمات BLS ۱۵.۴۵ یورو

همچنین سایر ملیت ها (که مدت بیشتر از ۶ ماه با مجوز اقامت معتبر، در ایران سکونت دارند) می توانند از خدمات BLS در تهران بهره مند شوند.

مراحل و مدارک درخواست

  • پر کردن فرم درخواست ویزا تنها با خودکار آبی معتبر می باشد/ درخواست پر شده به صورت آنلاین نیز معتبر می باشد.

  • لیست حقوق ۶ ماه اخیر

  • پاسپورت

  • وجود کارت شناسایی شخص مجاز الزامی است.

  • جدیدترین نامه تمکن مالی و صورتحساب گردش شش ماه اخیر بانکی با تاریخ و مهر و امضا بانک – هر دو مربوط به یک حساب نامه تأیید رسمی را در سر برگشت شرکت بگذارید.

توجه: برای آشنایی با انواع ویزای پرتغال به این لینک مراجعه فرمایید.