پرداخت وقت سفارت سوئد

سوئد از کشورهای اسکاندیناوی و عضو اتحادیه اروپا (شینگن) یکی از محبوب ترین کشورهای جهان برای متقاضیان ایرانی است. فرم درخواست ویزای سوئد و تمامی مراحل وقت سفارت سوئد و پرداخت هزینه ها به صورت آنلاین انجام می شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با روند درخواست ویزا و پرداخت وقت سفارت سوئد به صورت آنلاین آشنا شوید.

آشنایی با سوئد

سوئد یکی از مرفه ترین کشورهای جهان در شبه جزیره اسکانیناوی است. استکهلم پایتخت سوئد، اپسالا، گوتنبرگ و مالمو نیز از معروف ترین شهرهای سوئد هستند. آب و هوای سوئد تقریبا سرد بوده و زمستان های برفی و پر بارشی دارد. دانشگاه های قدیمی و معتبر این کشور سالانه تعداد زیادی دانشجو را از ایران جذب میکند. از سوی دیگر شرایط کار و اقتصاد پویای اسکاندیناوی نیز متقاضیانی را برای راه اندازی بیزینس و شروع زندگی جدید به سمت سوئد جلب میکند.

ویزای سوئد، وقت سفارت سوئد، سفارت سوئد، پرداخت وقت سفارت سوئد

وقت سفارت سوئد

اگر قصد سفر به سوئد را دارید، ابتدا باید برای ویزای سوئد درخواست دهید. ویزای سوئد بدون شرکت های واسطه و مستقیم توسط سفارت برای متقاضیان صادر میشود. فرم درخواست ویزا نیز باید به صورت آنلاین تکمیل شده تا در انتها متقاضی نسبت به رزرو وقت سفارت و پرداخت هزینه سفارت به صورت آنلاین اقدام کند. متقاضیان ایرانی با ویزای شینگن سوئد میتوانند در بازه زمانی ۹۰ روزه به این کشور سفر کنند. همچنین با ویزای سوئد شما میتوانید به صورت قانونی به دیگر کشورهای حوزه اتحادیه اروپا نیز سفر کنید. برای آشنایی با انواع ویزای سوئد این لینک را میتوانید بخوانید.

اولین قدم برای وقت سفارت ساخت حساب کاربری در سایت سفارت است. پس از ورود به سایت و کلیک گزینه Visiting Sweden from Iran باید گزینه Book an appointment را انتخاب کنید. در این مرحله باید یک حساب کاربری را برای ورود به سایت بسازید. در ورود اطلاعات و آدرس ایمیل دقت کنید، زیرا تنها راه ارتباطی شما با سفارت از طریق ایمیل خواهد بود.

توجه: فرم درخواست ویزای سوئد را باید به زبان انگلیسی یا سوئدی تکمیل شود

در حین پر کردن فرم آنلاین اطلاعات تمام افراد خانواده از شخص پرسیده می شود. پس بهتر است پیش از اقدام جهت تکمیل فرم تمام اطلاعات ضروری خانواده را آماده کنید. پس از تکمیل فرم، در جدولی که برای شما باز شده از بین روزهای خالی، وقت مورد نظر خود را انتخاب کرده و در همان روز جهت انگشت نگاری به سفارت مراجعه کنید.

توجه: درصورتی که به هر دلیل مراحل وقت سفارت سوئد ناتمام بماند، تا ۴۸ ساعت به اطلاعات قبلی دسترسی خواهید داشت.درغیر اینصورت بایستی مجدداً پروسه تکمیل فرمها را از ابتدا تکرار کنید.

نحوه پرداخت وقت سفارت سوئد

زمانی که شما بصورت آنلاین برای وقت سفارت سوئد اقدام میکنید، در مرحله پایانی به شما این امکان داده می شود که بصورت آنلاین و از طریق کارتهای بانکی (نظیر ویزا کارت یا مستر کارت) نسبت به پرداخت هزینه اقدام نمائید. همچنین سفارت سوئد این امکان را فراهم نموده که هزینه مصاحبه در محل نیز دریافت گردد.

توجه: در حال حاضر هزینه سفارت برای ویزای شینگن سوئد مبلغ ۸۰ یورو است.

موسسه حقوقی بین المللی فراگامان مهام

مجموعه مهاجرتی بالمن به همراه وکلای مهاجرت در “موسسه حقوقی بین المللی فراگامان مهام” ضمن داشتن سالها تجربه در زمینه اخذ انواع ویزای سوئد اعم از ویزای تحصیلی، ویزای کارآفرینی، ویزای سرمایه گذاری و سایر خدمات اقامتی مانند پرداخت وقت سفارت سوئد، مشاوره انواع ویزای سوئد و اخذ ویزای سوئد شما را یاری میدهد.