دارالترجمه مورد تائید اتریش _ سفارت اتریش در تهران _ ویزای اتریش

دارالترجمه مورد تائید اتریش

اتریش یکی از کشورهای حوزه شیگن با حدود ۹ میلیون نفر جمعیت، که در مرکز اروپا واقع شده است. وین پایتخت اتریش و مهمترین شهر این کشور است و جمعیتی بالغ بر ۱.۸ میلیون نفر دارد. واحد پول اتریش یورو و زبان رسمی مردم آن آلمانی است. متقاضیان ایرانی پیش از سفر به اتریش، نیاز به دریافت ویزا از سفارت اتریش در تهران دارند، همچنین در طی این پروسه می بایست برخی از مدارکشان توسط دارالترجمه مورد تائید اتریش ترجمه شود. در ادامه این مطلب به دارالترجمه مورد تائید اتریش اشاره می نماییم. ویزای اتریش به سه صورت ویزای ترانزیت اتریش، کوتاه مدت اتریش و ویزای بلند مدت اتریش صادر می شود.

توجه: برای اطلاع بیشتر از انواع ویزای شینگن اتریش و مدارک مورد نیاز آن به این لینک مراجعه کنید.

 

 

ویزای کوتاه مدت اتریش

ویزای کوتاه مدت اتریش به متقاضی این اجازه را می دهد تا به مدت حداکثر ۹۰ روز در این کشور اقامت داشته باشد. این ویزا شامل: ویزای توریستی، تجاری و الحاق به خانواده است.

دریافت ویزای شینگن اتریش تنها با گرفتن وقت قبلی از طریق شرکت VFS  امکانپذیر است. برای اطلاعات بیشتر پیرامون نحوۀ گرفتن وقت سفارت اتریش می توانید به  این لینک مراجعه کنید.

ویزای بلند مدت اتریش

اگر اتباع ایرانی تقاضای اقامت بیش از ۹۰ روز در اتریش را داشته باشند، می بایست برای ویزای نوعD  (ویزای بلند مدت) اقدام نمایند.

مقدمات سفر

پیش از سفر به اتریش علاوه بر تهیه مدارکی همچون پاسپورت، تکمیل فرم درخواست ویزا، خرید بیمه مسافرتی و تهیه دعوتنامه معتبر بایستی مدارکی دیگر همچون کارت شناسایی، گواهی تمکن مالی و پرینت گردش حساب سه ماهه اخیر، گواهی اشتغال به کار (اشتغال به تحصیل برای محصلین و گواهی بازنشستگی برای بازنشستگان) ضمیمه پرونده شود. معمولا اکثر سفارت های مستقر در تهران، دارالترجمه خاصی برای ترجمه مدارک معرفی نکرده اند. ولیکن کشور اتریش یکی از استثناعات این موضوع است. لذا تمامی مدارک متقاضیان دریافت ویزای شینگن اتریش باید توسط مترجم رسمی و مورد تائید سفارت اتریش ترجمه و ممهور شود. تنها دارالترجمه مورد تائید سفارت اتریش، دارالترجمه داریان است.

دارالترجمه داریان

آدرس: تهران ، فلکه دوم صادقیه ، ضلع شمال غربی ، مجتمع صادقیه

طبقه زیر همکف ، واحد ۱۹

 کد پستی دارالترجمه : ۱۴۷۱۶۹۶۱۴۴

  تلفن: ۴۴۰۰۱۶۲۹ – ۴۴۰۶۱۴۱۲ – ۴۴۰۶۱۴۱۱

 شماره تماس: ۰۹۱۲۷۰۵۰۶۶۹ – ۰۹۱۹۹۵۰۵۰۴۲ – ۰۹۱۹۹۵۰۵۰۴۱

ایمیل دارالترجمه:     IRAMAHD@YAHOO.CO

سفارت اتریش در تهران

 آدرس سفارت اتریش در تهران

 نیاوران، خیابان باهنر، خیابان مقدسی، خیابان احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک ۸

کد پستی: ۱۹۷۹۶۳۳۷۵۵

تلفن:  ۰۲۱-۲۲۷۵۰۰۴۰

سایت سفارت اتریش در تهران در این لینک می باشد.

شرکت VFS اتریش در تهران

آدرس: تهران، میدان هروی، خیابان موسوی(گلستان پنجم) هروی سنتر، طبقه ۴

موسسه حقوقی بین المللی فراگامان مهام

مجموعه مهاجرتی بالمن به همراه وکلای مجرب در امر مهاجرتِ “موسسه حقوقی بین المللی فراگامان مهام” ضمن داشتن سالها تجربه در زمینه اخذ انواع ویزای اتریش اعم از ویزای تحصیلی، ویزای کاری، ویزای جاب سیکر و سایر خدمات سفارتی مانند پرداخت وقت سفارت اتریش، مشاوره انواع ویزای اتریش و اخذ ویزا می تواند شما عزیزان را در زمینه دریافت ویزای اتریش و یا دریافت اقامت اتریش همراهی نماید.