بورسیه تحصیلی کانادا (اسکولارشیپ)

بورسیه تحصیلی کانادا (اسکولارشیپ)

بورسیه تحصیلی کانادا (اسکولارشیپ)؛ یکی از بهترین و راحت ترین راه ها برای اخذ اقامت دائم کانادا، مهاجرت تحصیلی به این کشور می باشد. سالانه دانشجویان زیادی از سراسر جهان برای تحصیل در کانادا با اخذ بورسیه تحصیلی کانادا (اسکولارشیپ) راهی این کشور می شوند. علاوه بر استاندارد های بالای آموزشی و قرارگیری دانشگاه های کانادا در بین بهترین دانشگاه های جهان، همواره توجه بسیاری از دانشجویان خارجی را به منظور مهاجرت تحصیلی و اخذ ویزای تحصیلی کانادا جلب کرده است.

دولت فدرال کانادا شروع به پذیرش درخواست ها و ارائه بورسیه تحصیلی کانادا با بودجه کامل 2022 در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا نموده است. لازم به ذکر است که بورسیه تحصیلی کانادا علاوه بر کلیۀ هزینه های تحصیل دانشجویان، شامل هزینه های زندگی (محل اقامت، هزینه های خورد و خوراک) و بلیط هواپیما و سایر کمک هزینه های تحصیلی و درمانی و … نیز می شود. ضمناً توجه داشته باشید که آخرین مهلت درخواست جهت اخذ بورسیه تحصیلی کانادا تا تاریخ 22 مارس 2022 می باشد. بنابراین اگر قصد دارید که از این بورسیه ها و امکانات رفاهی بهره مند شوید تا قبل از 22 مارس 2022 اقدام نمائید.

شرایط لازم برای اخذ بورسیه تحصیلی (اسکولارشیپ)

برای اینکه بتوانید به عنوان یک دانشجوی بین المللی بورسیه تحصیلی کانادا (اسکولارشیپ) دریافت کنید بایستی ملزومات و شرایط ذیل درمورد شما صدق کند:

  • نباید تابعیت یا اقامت دائم کانادا را داشته و نباید درخواست معلقی برای اقامت دائم در کانادا داشته باشد.
  • باید درخواست داده و در یک برنامه دانشگاهی تمام وقت در یک موسسه عالی کانادا پذیرش بگیرید.
  • هنگام درخواست پذیرش در یک موسسه کانادایی، باید علاقه خود را برای در نظر گرفتن برنامه بورسیه تحصیلی در کانادا نشان دهید. (انگیزه نامه مناسب)
  • داشتن مدرک زبان؛ باید دارای صلاحیت های زبانی لازم برای انجام مطالعات به زبان آموزشی در مؤسسه فوق متوسطه کانادا (انگلیسی یا فرانسوی) باشید.