کارت سبز دانمارک

دانمارک از کشورهای مرفه اروپایی در منطقه اسکاندیناوی است. این کشور با آب و هوایی نسبتا سرد، شهرهایی زیبا، پیشرفته و  البته دانشگاه های بزرگ و معتبر شناخته میشود. اگر قصد زندگی و مهاجرت به دانمارک را دارید، میتوانید از طرح کارت سبز استفاده کنید. متقاضیان و مهاجران کشورهای خارج از اتحادیه اروپا از جمله ایران برای سفر، کار، تحصیل و زندگی در دانمارک باید ویزای بلند مدت این کشور را در دریافت کنند. شما برای مهاجرت به این کشور زیبا همراه با خانواده باید اول از همه شرایط کار را فراهم کرده و حتما ویزای کاری دانمارک داشته باشید. برای آشنایی با کارت سبز دانمارک و ویزای کار در ادامه با ما همراه باشید. پایتخت این کشور شهر زیبای کپنهاگ یکی از زیباترین و البته گران ترین شهرهای اروپایی است.

.

مهاجرت به دانمارک، کارت سبز دانمارک، ویزای کار دانمارک، ویزای دانمارک، ویزای کار

کارت سبز دانمارک را میشناسید؟

این کارت به متقاضیان امکان کار و زندگی در دانمارک را می دهد، ولی شرط مهم اخذ این کارت دارا بودن حداقلی از شروط است که توسط دولت و اداره مهاجرت این کشور تعیین شده است. این شرایط شامل سن، مهارت های شغلی و البته تجربه کاری و همچنین تحصیلات است. اگر متقاضی کارت سبز حداقل ۱۰۰ امتیاز کسب کند، می تواند ویزای کاری را به مدت ۱۸ ماه اخذ کرده و یکی از اقوام درجه یک را نیز همراه خود ببرد. البته برای ویزای دانمارک تنها طرح کارت سبز کافی نیست و متقاضی حتما باید بیمه سلامت معتبر نیز داشته باشد. برای اطلاعات بیشتر از انواع ویزای دانمارک حتما این لینک را مطالعه کنید.

مزایای کارت سبز دانمارک

طرح کارت سبز  و ویزای دانمارک مزایای بسیاری دارد، از جمله این مزایا اقامت ۱۸ ماهه متقاضی در یکی از بهترین کشورهای اروپایی است. با این کارت اقامت میتوان به تمامی کشورهای حوزه شنگن بدون محدودیت سفر کرد. از سوی دیگر شما بعد از ورود به دانمارک فرصت دارید تا دنبال کار مرتبط با زمینه تحصیلی و حرفه ای تان باشید و سپس برای زندگی در این کشور اقدام کنید.

نکته: طرح کارت سبز در واقع نوعی اجازه کار یا همان ورک پرمیت (work permit) است.

با کارت سبز، شما با ویزای کار میتوانید در دانمارک مشغول به کار شده، همچنین علاوه بر حقوق و مزایا میتوانید به همراه خانواده تان در هر کدام از شهرهای این کشور زیبا که دوست دارید زندگی کنید. همراه شما نیز در طی این ۱۸ ماه اجازه کار نیز خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر به لینک دولت دانمارک برای اجازه کار مراجعه کنید.

الزامات و تمکن مالی

متقاضیان مهاجرت به دانمارک برای زندگی و کار در این کشور به همراه خانواده باید تمکن مالی و الزامات مد نظر سفارت را داشته و بتوانند پس از گرفتن ویزای کاری دانمارک به راحتی در این کشور زندگی کند. این شرایط شامل موارد زیر است.

۱- استخدام در دانمارک و داشتن قرارداد کاری برای اخذ کارت سبز

۲- حقوق ماهیانه حداقل ۱۰۸۴۹ کرون دانمارک برای متقضیانی که به همراه همسر قصد مهاجرت دارند. همچنین اگر فرزند داشته باشید، حداقل تمکن مالی شما حقوق ماهیانه شما باید ۱۴۴۱۶ کرون باشد.

 اگر متقاضی شرایط لازم را برای ویزای دانمارک و کار در این کشور را دارد، باید پس از بررسی همه شرایط و کسب امتیاز لازم حتما از تمکن مالی برخوردار باشد. به این ترتیب شما علاوه بر حمایت از خانواده تان میتوانید طی ۱۸ ماه برای جست و جوی کار در این کشور ساکن باشید، و با یک قرارداد کاری مناسب و حقوق دریافتی که لازمه زندگی در دانمارک است به همراه خانواده برای سفر به دانمارک اقدام کنید. با آرزوی موفقیت در این مسیر ما با همراهی وکلا و مشاوران مجرب و سالها تجربه در اخذ ویزای شینگن، ویزای کانادا، ویزای انگلستان و ویزای آمریکا در این مسیر همراه شما هستیم.