ویزای کار، ویزای کاری هلند، ویزای کاری آلمان، ویزای کار استرالیا

 

این روزها بسیای از مردم به دنبال راحت ترین کشورهای برای درخواست ویزای کار هستند. آیا شما هم می خواهید تجربه کار کردن خارج از کشور خودتان را داشته باشید؟ اگر می خواهید برای کار کردن در خارج از مرزهای کشورتان درخواست دهید، باید حداقلی از شرایط را داشته و به زبان آن کشور نیز تسلط کافی داشته باشید.

یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت هر کشوری، درخواست ویزای کار است. بیشتر کشورها در صورتی که کارفرمای شما کمپانی های بزرگ باشند، به راحتی اجازه اقامت می دهند. البته در صورت خود اشتغالی و یا بدون حمایت های کاری لازم شما با چالش های بیشتری رو به رو هستید.

شروع پروسه درخواست ویزای کار

در ابتدا شما به پاسپورت نیاز دارید که تا سال آینده منقضی نشود. همچنین باید بتوانید ثابت کنید که می خواهید به کشورتان بازگردید، برای این مهم باید به اندازه کافی پول در حساب شخصی تان داشته باشید، که به آن تمکن مالی می گویند. ویزای کاری بسیاری از کشورها برای افراد جوان جذاب است، در نتیجه اگر زیر 30 سال هستید شما در بهترین زمان برای دریافت ویزای کار هستید. ما هم در ادامه 6 کشوری را که به راحتی این نوع ویزا را صادر میکنند، معرفی کرده ایم:

ویزای کاری هلند

یکی از اولین کشورهایی که در این لیست قرار دارد، هلند است. اگر کارآفرین هستید، بدون شک هلند به شما نیاز دارد. این کشور برای تولیدات جدید، نوآوری های جذاب و البته علمی نیاز به کارآفرینان حرفه ای و متخصص دارد.

اگر هرگونه ایده استارت آپی دارید، می توانید برای ویزای کاری هلند و اقامت یک ساله درخواست دهید. در این مدت میتوانید کارآفرینان دیگر را هم ببینید و بیزینس خود را توسعه دهید. بعد از 12 ماه شما این حق را دارید تا برای مدت بیشتری در هلند مانده و برای ویزای کاری هلند یا همان ورک پرمیت درخواست دهید، در این شرایط DAFT یا همان پیمان دوستی هلند و آمریکا از ایده شما استقبال میکند. این پیمان برای حمایت از بیزینس های کوچک و خوداشتغالی ها تاسیس شده و در صورت توسعه مناسب هر بیزینس، اقامت دائم نصیب صاحب ایده می شود. می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد اخذ ویزای هلند و مدارک مورد نیاز با ما در تماس باشید.

درخواست ویزای کاری هلند در حال حاضر یکی از بهترین روش ها برای زندگی در این کشور است، از سوی دیگر هلند از ساعات کاری متوسطی برخوردار است که تعادل بین زندگی و بیزینس را برقرار میکند. آمستردام پایتخت هلند، یکی از مراکز فرهنگی اروپا است و جای رشد فعالیت های مختلف در آن به خوبی حس می شود. مردم هلند از سطح زندگی پایداری برخوردارند و اگر این مورد برای شما مهم است، میتوانید آرزوهای خود را در هلند دنبال کنید.

ویزای کاری آلمان

دومین کشور لیست ما، آلمان است. اگرچه کار کردن در آلمان اصلا ساده نیست ولی در حال حاضر ویزای هنرمندان را صادر می کند و به فری لنسرها (دور کاران) هنرمند این امکان را میدهد تا برای ویزای کاری آلمان درخواست دهند و وارد پروسه خود اشتغالی شوند. به این ترتیب متقاضیان باید حتما برنامه بیزینسی توجیه پذیر، گواهی سلامت عمومی و دیگر مدارک خود را برای درخواست ویزای کاری آلمان ارسال کنید.

تحصیل و ویزای کاری آلمان

اما اگر شامل موارد بالا نمی شود، یکی دیگر از راه حل های شما درس خواندن است. آلمان برای تحصیل مناسب است و کورس های مختلفی دارد. البته شما بعد از ثبت نام و اخذ پذیرش مجاز به درخواست ویزای آلمان هستید.  بر اساس آخرین تحقیقات، آلمان یکی از بهترین کشورها برای زندگی و تحصیل با شرایط خوب برای کار است. در صورت راهنمایی درباره ویزای کاری آلمان و مدارک مورد نظر، شرایط کار در آلمان، شرایط تحصیل در آلمان و هزینه های آن مطالب ما را مطالعه کرده و با تیم مشاوران تماس بگیرید.

کار در ایرلند

یکی دیگر از کشورهایی که برای شروع کار و بیزینس مناسب بوده و البته محدودیت سنی ندارد، ایرلند است. شما می توانید به مدت 12 ماه در این کشور به کار مشغول شوید، همچنین برای مقاطع مختلف تحصیلی هم می توانید درخواست دهید.

البته شروع کار در ایرلند حداقلی از شرایط مانند تمکن مالی و تخصص های شغلی را نیاز دارد. در صورتی که تخصص شما مطابق با نیازهای بازار کار ایرلند باشد، به راحتی می توانید برای ویزای کار ایرلند درخواست دهید. ایرلند کشوری خوش آب و هوا با مردمی مهمان نواز و خونگرم است که می تواند یک تصمیم مهاجرتی خوب باشد.

ویزای کار استرالیا و نیوزلند

ویزاهای کار استرالیا و نیوزلند دوازده ماهه است و محدودیت سنی زیر 30 دارد. برای اخذ این ویزا شما باشد 4200 دلار نیوزلند تمکن مالی داشته باشید و به سفارت نشان دهید که بعد از پایان مدت ویزا، به کشورتان باز خواهید گشت. ویزای ورک-هالیدی استرالیا هم مشابه همین مورد است ولی زمان مجاز آن تنها 6 ماه است. در صورتی که شرایط لازم را داشته باشید، میتوانید شانس کار کردن در شهرهای استرالیا را امتحان کنید. شرایط کاری استرالیا استاندارد است و با فرهنگ چند ملیتی، شهرهای زیبا و سواحل دیدنی می تواند یکی از بهترین تجربه های زندگی هر کسی باشد. اطلاعات این نوع ویزا و کشورهای مجاز برای درخواست ویزای کار استرالیا را اینجا بخوانید.