فرجام خواهی ویزای کانادا

اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید، حتما می دانید پیش از اقدام جهت اقامت کانادا باید با انواع روش های دریافت ویزای کانادا و مهاجرت به این کشور آشنا شوید. کانادا یکی از مرفه ترین کشورهای آمریکای شمالی و یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است. اقتصاد پویا، فرهنگ چند ملیتی، مدارس و دانشگاه های معتبر، شرایط مناسب کار و سرمایه گذاری همگی از عواملیست که موجب شده مهاجرت به کانادا متقاضیان بسیاری داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با انواع ویزای کانادا میتوانید این لینک را بخوانید.

پیش از مهاجرت، اولین گام انتخاب برنامه مهاجرتی و اخذ ویزای متناسب با آن است.  باید بدانیم صرف داشتن برنامه مهاجرتی و اخذ پذیرش از یک دانشگاه، موسسه آموزشی، کارفرمای کانادایی و یا داشتن دعوتنامه دیدار با اقوام منجر به دریافت ویزای کانادا نخواهد شد. اداره مهاجرت کانادا بصورت مستقل از سایر نهادها عمل می کند، لذا باید توجه داشته باشید که همیشه امکان ریجکتی ویزای کانادا وجود دارد. اکنون که با پروسه دریافت ویزای کانادا و احتمال ریجکتی انواع ویزای کانادا به اختصار آشنا شدید، رسیدن به پاسخ به این پرسش که ” درخواست ویزای من ریجکت شده، چکاری باید انجام بدهم ” بیشترین اهمیت را دارد.

فرجام خواهی ویزای کانادا رفع ریجکتی ویزای کانادا، دلایل ریجکتی ویزای کانادا

متقاضی سفر به کانادا علاوه بر انواع ویزا می بایست با روش های اعتراض نسبت به نتیجه ویزا نیز آشنا باشد تا درصورت برخورد با آن بتواند به موقع اقدامات لازم درخصوص رفع ریجکتی ویزای کانادا را انجام دهد.

متقاضیان اقامت در کانادا می توانند از دو طریق نسبت به نتیجه ویزای خود اعتراض قانونی داشته باشند.

  • نوت آفیسر

  • فرجام خواهی ویزا

 ما در بخشهای دیگر به تفصیل درمورد نوت آفیسر و نحوه دریافت نوت آفیسر صحبت کرده ایم که شما می توانید از طریق این لینک به آن دسترسی پیدا کنید.در ادامه برای آشنایی بیشتر با فرجام خواهی ویزای کانادا با ما همراه باشید.

فرجام خواهی ویزای کانادا چیست؟

در صورت ریجکتی ویزای کانادا یکی از مسائلی که می تواند راهگشا باشد فرجام خواهی است. پس از دریافت ریجکتی ویزا، متقاضی تا یک ماه فرصت دارد تا برای فرجام خواهی درخواست دهد. در طول این ماه وی فرصت دارد مدارک مورد نیاز خود را تهیه نماید.این مدارک عبارتند از:

  • با توجه به ایرادات پرونده که از سوی آفیسر ارائه شده، متقاضی می بایست مدارک تکمیلی خود را ارائه نماید. بعنوان مثال درصورتیکه از پرونده شما ایراد تراول هیستوری گرفته شده، شما می توانید تصویر پاسپورت های گذشته خود را ارائه نمائید و یا یک سفر دیگر رفته و مجدداً مدارک مربوط به آن را ارائه نمائید. شما همچنین می توانید برای قانع کردن افسر مهاجرت نسبت به هدف سفر خود، مدارک مثبته دیگری نیز ارائه نمائید که ناقض مدارک قبلی و یا نظرات افسر پرونده شما نباشد

  • تکمیل فرم (اپلیکیشن) اعتراض به ویزا

  • ارائه درخواست فرجام خواهی، برای این مهم بایستی ضمن تکمیل مدارک فوق و از طریق وکیل مهاجرت نسبت به ارائه درخواست فرجام ویزا اقدام کنید.

پروسه فرجام خواهی ویزای کانادا

فرجام خواهی ویزا یک روش حقوقی جهت اعتراض به تصمیم افسر اداره مهاجرت کانادا به درخواست دریافت ویزاست. در این پروسه پس از تکمیل مدارک و ارائه درخواست از سوی وکیل به دادگاه، رسماً پیگیری پرونده آغاز می شود. در اینگونه پرونده ها داشتن ارتباط با نمایندگان مجلس کانادا و دریافت توصیه نامه از آنها می تواند راهگشا باشد.مدت زمان رسیدگی به این درخواست ها حداکثر دو تا سه ماه زمان می برد.

نکته قابل توجه اینجاست که ما توصیه میکنیم که در ابتدا متقاضی روند فرجام خواهی را طی نماید و درصورت عدم حصول نتیجه مطلوب، نسبت به دریافت نوت آفیسر اقدام نماید تا بتواند در جریان ریز نظرات افسر پرونده قرار گیرد.

خدمات موسسه حقوقی “فراگامان مهام”

موسسه حقوقی ” فراگام مهام” با کمک وکلای مجرب در زمینه اخذ انواع ویزای کانادا، ویزای شینگن و ویزای انگلستان و با سالها تجربه در پروژه های رفع ریجکتی ویزای کانادا و  رفع ریجکتی ویزای شینگن و رفع ریجکتی ویزای انگلستان، می تواند در تکمیل فرم مربوطه، دریافت نوت آفیسر و اقدام مجدد جهت اخذ ویزای کانادا یاری رساند. با این امید که سفری به یادماندنی به کانادا، کشور فرصت ها داشته باشید.