راحت ترین کشورهای شینگن

اگر قصد سفر به کشورهای اروپایی را دارید، بهتر است حتما پیش از اقدام برای اخذ ویزای شینگن درباره راحت ترین کشور های شینگن برای مهاجرت اندکی تحقیق کنید. با توجه به سخت گیری این روزها برای متقاضیان ایرانی بهتر است از کشورهایی که قوانین سخت گیرانه ای دارند، اجتناب کرده و کشورهایی که قوانین ساده تری دارند، مثل کشور لتونی و ایسلند را در برنامه کارتان قرار دهید. برای آشنایی با راحت ترین کشورهای شینگن، در ادامه با ما همراه باشید و برای اطلاعات بیشتر پیرامون شرایط ویزای شینگن این لینک را بخوانید.

نکته: کشورهای آلمان، فرانسه، اتریش و هلند سخت ترین قوانین را در بین کشورهای اروپایی دارند. تنها در صورتی میتوان به دریافت ویزای شینگن از سوی این کشورها امید داشت، که ویزای این کشورها در سابقه سفر شما باشد.

راحت ترین کشورهای شینگن، ویزای شینگن

آسان ترین کشورها برای دریافت ویزای شینگن

کشور لتونی

لتونی از کشورهای آرام و کوچک در اروپا با طبیعتی فوق العاده زیبا است. نرخ ویزای شینگن صادر شده از سوی کشور لتونی تقریبا ۹۹/۳ % و ریجتکی ویزای لتونی نزدیک به ۰/۷% است، که آماری بسیار ناچیز است. همچنین اگر شما از سرمایه خوبی برخوردار هستید میتوانید برای سرمایه گذاری، بیزینس و تجارت، تحصیل و زندگی به لتونی نیز مهاجرت کنید.

نکته: برای آشنایی با اطلاع با شرایط، قوانین و مدارک لازم جهت انواع ویزای لتونی این لینک را بخوانید.

کشور ایسلند

کشور کوچک ایسلند در صنعت گردشگری به سرزمین شفق ها قطبی معروف است و سالانه گردشگران زیادی برای تماشای این جاذبه طبیعی زیبا به ایسلند سفر میکنند. کشور ایسلند در طی ۳ سال گذشته بهترین کشور اروپایی برای دریافت ویزای شینگن شناخته شده و ۹۶% از تعداد کل درخواست ها تایید شده است. با این اوصاف ایسلند را میتوان یکی از آسان ترین کشورها برای ویزای شینگن دانشت.

نکته: کشورهای لتونی و ایسلند در ایران سفارت نداشته و برای سفر به این کشور باید از طریق شرکت VFS در ترکیه درخواست ویزای لتونی و ویزای ایسلند کنید.

دریافت ویزای شینگن از دیگر کشورها

در ادامه این لیست، کشور استونی با نرخ ۹۹%، فنلاند با ۹۹%، اسلواکی با ۹۸.۴%، لهستان با ۹۸.۳%، یونان با ۹۸% و لوکزامبورگ با ۹۷.۹ %  قرار دارند. همچنین در ادامه لیست راحت ترین کشورها برای اخذ ویزای شینگن میتوان به کشور لیتوانی با ۱۹/۱% و استونی با ۲۱/۱% آمار ریجکتی ویزا اشاره کرد. در انتهای این لیست و با فاصله بسیار کم، کشور جمهوری چک با نرخ ۹۷.۸% پذیرش تقاضاهای دریافت ویزای شینگن قرار دارد. در نهایت باید به این نکته مهم اشاره داشت که دریافت ویزای شینگن متغیر بوده و بنا بر شرایط سیاسی و البته روابط فی مابین کشورها میتواند تغییر کند. در حال حاضر و با توجه به افزایش درخواست ویزا از سوی متقاضیان ایرانی شرایط کشورهای حوزه شینگن پیچیده تر از گذشته شده و مدارک بیشتری را نیز برای تقویت پرونده نیاز دارید. پس بهتر است پیش از سفر به هرکدام از کشورهای حوزه شینگن در رابطه با قوانین و با توجه به شرایط سیاسی روز حتما جست و جو کنید، و یا از کمک مشاوران مجرب بهره مند شوید.

شرکت حقوقی بین المللی مهام با سالهای تجربه در حوزه ویزای شینگن، ویزای کانادا و ویزای انگلیس و ویزای آمریکا به شما برای دریافت ویزای شینگن کمک کرده و در این زمینه مشاوره های لازم را ارائه خواهد داد.