وقت سفارت سوئد| ویزای سوئد

اطلاعیه سفارت سوئد

قابل توجه متقاضیان دریافت وقت سفارت سوئد و اخذ ویزای سوئد؛ طبق آخرین اطلاعیه سفارت سوئد در تاریخ 24 فوریه 2021 جهت کاهش شیوع ویروس کووید 19 بطور موقت از ورود افراد خارجی به حوزه شنگن از طریق خاک کشور سوئد ممانعت بعمل می آید.  همانطور که می دانید پاندمی این ویروس در جهان یک نگرانی بین المللی ایجاد کرده که نیاز به همکاری فرا مرزی و اقدامات هماهنگ دارد. ابلاغیه ممنوعیت موقت ورود از طرف سفارت سوئد مطابق با توصیۀ شورای اتحادیه اروپا می باشد.

با این اوصاف اداره مهاجرت و شهروندی سوئد تصمیم گرفته است که درخواست های متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا برای اخذ ویزای سوئد به عنوان یک قاعده و قانون رد شود. این بدان معناست که امکان اخذ ویزای سوئد برای سفر به این کشور محدود شده است. لذا متقاضیان رزرو وقت سفارت باید بدانند که همچنان سایت سفارت برای اعطای ویزای سوئد بسته بوده و می بایست منتظر اعلام مجدد از سوی این وبسایت بمانند. بنابراین قبل از ارائه درخواست ویزا به سفارت این کشور اطلاعات لازم در این زمینه را کسب نمائید.

بر اساس این اطلاعیه متقاضیان اخذ ویزای سوئد می توانند پس از برطرف شدن این ممنوعیت ها اقدامات لازم را در جهت اخذ ویزای سوئد را انجام دهند . برای آشنایی بیشتر با شرایط و مدارک مورد نیاز به این لینک مراجعه نمائید.

اخذ وقت سفارت سوئد 

توجه: متقاضیان محترمی که قصد سفر به سوئد را دارند می توانند برای اطلاع از روند دریافت وقت ملاقات به این لینک مراجعه کنند. همچنین جهت آشنایی با نحوه پرداخت هزینه وقت سفارت می توانید به این لینک مراجعه نمائید.

توجه: درصورت رزرو وقت ملاقات و عدم توانایی در انتقال وجه مربوط به انگشت نگاری می توانید با ما در تماس باشید تا در اسرع وقت پرداختی های سفارت را برای شما انجام دهیم (مبلغ 80 یورو می بایست بصورت آنلاین و توسط کارت های بانکی بین المللی به حساب سفارت در تهران واریز گردد).