جاذبه های کانادا _ جاذبه های دیدنی تادوساک _ جاذبه های تادوساک _ سفر به کانادا

جاذبه های کانادا

هنگام سفر به کانادا حتما سری به یکی از زیباترین جاذبه های کانادا ، تادوساک شهر کوچک بندری در استان کبک بزنید که، این بندر یکی از بهترین مناطق جهان برای تماشای وال ها و نهنگ ها می باشد. این شهر زیبا در محل برخورد رودخانه ساگنا و سنت لارنس قرار گرفته ‌است. جریان های دریایی که در این دو رودخانه وجود دارد، باعث فراوانی پلانکتون و دیگر غذای وال ها می‌شود که به نوبه خود وال‌ها را به این منطقه جذب می‌کند. تعداد سیزده گونه مختلف از وال‌ها را می‌توان در این منطقه مشاهده کرد. اکثر وال‌ها از ماه می تا نوامبر این منطقه را به دلیل سرمای بسیار زیاد آب ترک می‌کنند. بهترین فصل برای تماشای نهنگ در تادوساک اواخر ماه ژوئن تا اوایل سپتامبر است. و بیشتر‌ین تعداد تورهای قایق‌سواری در این زمان‌ وجود دارد. در ادامه این مطلب با جاذبه های تادوساک آشنا خواهید شد.

جهت آشنایی بیشتر با جاذبه های گردشگری کانادا به این لینک مراجعه نمائید.

جاذبه های دیدنی تادوساک

موزه خانه ماسه ها:

با کمی پیاده‌روی در اطراف جزیره خانه‌ای چوبی را خواهید دید که بر روی تپه‌ای پر از شن و ماسه قرار گرفته است. این تپه که در بالای ارتفاعات رودخانه سنت لارنس قرار دارد، توانسته برای گردشگران جاذبه‌ای جذاب پدید آورد، چون  شبیه به مجسمه‌ای غول ‌پیکر از شن و ماسه است. همچنین به نظر می‌رسد این تپه‌های شن و ماسه، توسط رسوبات یخبندان و فرسایش میلیون‌ها سال پیش تشکیل شده است.

کوه آدلا لسارد

گردشگران با عبور از میان درختان تنومند و سر به فلک ‌کشیده، می توانند به کوه زیبای آدلا لسارد در تادوساک، برسند و بر بلندای این کوه می‌ توانند چشم‌اندازی از دریای بی‌کران که با درختان بلند و سز سبز پوشیده شده را ببینند. این منظره حیرت ‌انگیز در هنگام غروب آفتاب دیدنی است و بهترین فرصت برای ثبت عکس‌ های زیبا می باشد.

کلیسای کوچک تادوساک

در بازدید از دیدنی‌های تادوساک از دیدن کلیسای کوچک این شهر غافل نشوید. این کلیسای کوچک که سالانه گردشگران و بازدیدکنندگان را از نقاط مختلف کانادا و جهان به سوی خود می‌کشاند بسیار زیبا و تماشایی است. آذین‌بندی کلیسای کوچک تادوساک توسط معماران نامی کانادا انجام شده است. همچنین در این کلیسا نیایشگاه کوچکی با معماری زیبا جهت اجرای مراسم عروسی و ترحیم نیز ساخته شد که دیدن آن برای تماشاگران دلچسب و دلنشین است.

 مرکز حیات وحش پستاندران دریایی

روستای تادوساک، دیدنی های هنری و تاریخی فراوانی را در خود جای داده است هنگام سفر به کانادا توجه داشته باشید یکی از این دیدنی های جذاب تادوساک ، CIMM (مرکز حیات وحش پستاندران دریایی) به شمار می رود. این مرکز، از محبوب ترین موزه در این منطقه است که در هر سال حدود ۳۵۰۰۰ بازدید کننده را به خود جلب می کند. با ورود به موزه حیات وحش پستانداران دریایی، با یک تجربه فراموش نشدنی رو به رو خواهید شد، چراکه یک نهنگ با طول ۱۳ متری را خواهید دید.

متقاضیان برای بازدید از این جاذبه ی بسیار دیدنی و سفر به کانادا نیاز به اخذ ویزای کانادا دارند برای اشنایی با نحوه اخذ آن به این لینک مراجعه نمائید.