جاذبه های جزایر قناری

جاذبه های جزایر قناری که حتما نام آن را تا به حال شنیده اید، یکی از زیباترین مناطق گردشگری جهان در اقیانوس اطلس است. جزایر قناری شامل ۷ جزیره زیبا به نام های تنه ریف، لانزارو ،گرن کاناریا، لاپالما، لا گومرا، فوئه رته ونتورا و ال هیرو است و پایتخت آن شهر زیبای لاس پالماس است. جزایر قناری از مناطق خودمختار اسپانیا و البته از زیباترین جاذبه های اسپانیا هستند، شاید به همین دلیل است که این جزایر با نام بهشت اروپا شناخته میشوند. در ادامه با ما همراه باشید تا با این بهشت مسحورکنندۀ اسپانیا بیشتر آشنا شوید. اسپانیا خود یکی از زیباترین کشورهای اروپا با آمار بالای ورود گردشگر است. علاوه بر جاذبه های جزایر قناری، میتوانید دیگر جاذبه های اسپانیا را اینجا بخوانید.

جاذبه های اسپانیا - جاذبه های جزایر قناری - ویزای اسپانیا

مقدمات سفر

پیش از سفر به جزایر زیبای قناری در اسپانیا متقاضیان ایرانی باید حتما نسبت به اخذ ویزای اسپانیا اقدام کنند. در این صورت باید علاوه بر پاسپورت معتبر، حتما تمکن مالی قابل قبول، برنامه دقیق سفر و شرایط مناسب دریافت ویزای اسپانیا را داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر پیرامون ویزای اسپانیا اینجا را بخوانید.

جاذبه های جزایر قناری

بعد از انجام مقدمات اخذ ویزای اسپانیا، باید برای سفر و گردش در جاذبه های اسپانیا آماده شد. در اینجا میخواهیم زیباترین و البته دیدنی ترین جاذبه های گردشگری جزایر قناری را برایتان معرفی کنیم تا پیش از سفر به خوبی برای گردش در بین جزایر و شهرهای زیبایش برنامه ریزی کنید.

 

پارک ملی تیمانفایا

پارک تیمانفایا یکی از جاذبه های گردشگری جزایر قناری در لانزاروته است. در قرن ۱۸ فوران های آتشفشانی موجب مدفون شدن بیش از ۱۱ روستا در این جزیره شد. حال پس از گذشت چندین قرن مناظر آتشفشانی جزیره نه تنها در میراث جهانی یونسکو ثبت شده بلکه این گدازه های آتشفشانی توانسته به یکی از اصلی ترین جاذبه های جزایر قناری تبدیل شده است. سنگ های زیبا و گرانبها، غارهای دریایی، تل هایی از خاکسترهای آتشفشانی همگی از جاذبه های پارک ملی تیمانفایا در لانزاروته است.

سواحل گرن کاناریا

سواحل گرن کاناریا از زیباترین سواحل جزایر قناری و از جاذبه های اسپانیا محسوب میشود. این سواحل دلربا با انواع امکانات تفریحی و رفاهی، رستوران ها و کافه ها توانسته به یکی از جاذبه های جزایر قناری تبدیل شوند. انتهای سواحل گرن کاناریا به تپه های شنی ختم میشود. این تپه های شنی که تا ۱۲ متر ارتفاع دارد، از وزش باد تاثیر گرفته و شکل های متنوعی به خود میگیرد. امکان شتر سواری نیز گردش در این تپه های همجوار با سواحل اقیانوس را جذاب تر کرده است.

گرند کاناریا ساحل دیگری به نام لاس پالماس دارد. شهرت لاس پالماس بیشتر به دلیل کانتراس های شنی است که در اثر موج شکن ها به وجود آمده است. لاس پالماس علاوه بر انواع امکانات رفاهی، کافه ها و رستوران ها، شرایط بازی های دریایی، قایق سواری، موج سواری و غواصی را نیز ایجاد کرده است. آب نیلگون و اقیانوسی لاس پالماس یکی از بهترین قسمت های گرند کاناریا برای غواصی و تماشای دنیای زیر آب است.

جاذبه های جزایر قناری، جاذبه های اسپانیا، ویزای اسپانیا

سواحل تنریفه

سواحل زیبای جزایر قناری تنها به گرند کاناریا ختم نمیشود، بلکه سواحل تنریفه همچنان نبض تپنده جاذبه های گردشگری جزایر قناری است. سواحل این منطقه توسعه یافته و مدرن مملو از اقامتگاه و پلاژ های تفریحی است. در پلایا دل دوکه شما میتوانید مغازه های شیک و جذاب برای خرید سوغاتی و یادگاری پیدا کنید. بازی های دریایی نیز از دیگر امکانات تنریفه است که شامل گلف، موج سواری و جت اسکی است. با این حال زیبایی های تنریفه همچنان ادامه دارد زیرا این سواحل به صخره هایی مرتفع و تیره رنگ ختم میشود.

 

سانتا کروز تنریف

سانتا کروز مرکز جزیره تنریف یکی از زیباترین جاذبه های جزایر است. سانتاکروز بیشتر با معماری خارق العاده، خانه اپرا و سالن کنسرت که هنر معمار سانتیاگو کالاتراوا معروف است. علاوه بر معماری و طراحی شهری سانتا کروز با کارناوال های سالانه و غرفه های خریدش نیز مشهور است.

در نهایت باید گفت که جاذبه های گردشگری جزایر قناری به همین موارد ختم نشده و جزیره های متنوع، سواحل زیبا و آرام، انواع امکانات رفاهی تنها بخش کوچکی از جذابیت های این جزایر در اسپانیا است. علاوه بر این اسپانیا خود به عنوان یکی از زیباترین کشورهای جهان با بالاترین امار ورود گردشگر شناخته میشود و جزایر قناری تنها بخش کوچکی از این همه زیبایی است.

موسسه حقوقی بین المللی فراگامان مهام با بهره گیری از خدمات وکلا و کارشناسان مجرب در این زمینه می تواند شما عزیزان را در راه اخذ ویزای اسپانیا و سفر به این کشور زیبا، تحصیل در اسپانیا و مهاجرت به اسپانیا از طریق سرمایه گذاری، ثبت شرکت و… همراهی نماید.