ثبت نام لاتاری 2024

 

ثبت نام لاتاری 2024

ثبت نام لاتاری 2024؛ لاتاری آمریکا با نام رسمی برنامه ویزای تنوع (Diversity Visa Program (DV Lottery))  یک برنامه مهاجرتی تدوین شده توسط کنگره ایالات متحده است که بر اساس آن سالانه افراد زیادی از نژاد های مختلف این فرصت را پیدا می کنند که گرین کارت آمریکا را دریافت کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد مزایای برنده شدن در قرعه کشی لاتاری به این لینک مراجعه نمائید. همچنین جهت آشنایی با سایر ویزاهای آمریکا می توانید به این لینک مراجعه کنید.

شرایط ثبت نام لاتاری 2024

پاسپورت: تا سال های اخیر شرط داشتن پاسپورت معتبر از الزامات ثبت نام لاتاری بود به همین دلیل افرادی که به هر دلیلی امکان دریافت پاسپورت نداشتند نمی توانستند برای لاتاری ثبت نام کنند اما امسال این شرط برداشته شده و همه می توانند به راحتی در لاتاری 2024 ثبت نام کنند.

مدرک تحصیلی: حداقل مدرک تحصیلی برای ثبت نام لاتاری دیپلم دوازده ساله می باشد.

عکس: توجه داشته باشید مهم ترین عاملی که موجب کنار گذاشتن افراد از قرعه کشی لاتاری می شود، آپلود عکس نامناسب و قدیمی هنگام ثبت نام لاتاری است. بنابراین می بایست از عکس متناسب با شرایط ذیل برای ثبت نام لاتاری استفاده نمود:

  • حجم آن بایستی کمتر از 254 کیلوبایت باشد.
  • صورت شما بایستی کاملاً رو به دوربین بوده و تمام اجزای آن در عکس پیدا باشد.
  • ابعاد عکس باید مربع و 600*600 پیکسل یا 1200*1200 پیکسل باشد.
  • عکس ها بایستی به صورت فایل دیجیتالی باشند.

توجه: افراد متاهل می بایست عکس و اطلاعات هویتی مربوط به همسر و فرزندان زیر 21 سال خود را نیز هنگام ثبت نام لاتاری وارد نمایند. ضمناً افراد متاهل یک بار با ثبت نام خود و یک بار هم با ثبت نام جداگانه همسر به عنوان متقاضی اصلی دوبار شانس برای شرکت در قرعه کشی لاتاری خواهند داشت.

توجه: تمامی مطالب مندرج در این صفحه مستقیماً از وبسایت وزارت امور خارجه آمریکا گردآوری شده است.