برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا

برای مهاجرت به کانادا یکی از بهترین روش ها اقدام از طریق برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا است. استان بریتیش کلمبیا و شهر ونکوور از معروف ترین مقاصد مهاجران ایرانی برای اقامت کانادا و زندگی در کشور فرصت ها است. برای آشنایی با شرایط برنامه استانی بریتیش کلمبیا، شرایط زندگی در ونکوور و دیگر شهرهای این استان در ادامه با ما همراه باشید. استان بریتیش کلمبیا برای جذب کارآفرینان، راه اندازی بیزینس، ایجاد اشتغال و یا مشارکت در اقتصاد، اقامت در مناطق شهری و یا حومه برنامه های متفاوتی دارد.

بسیاری از شغل های استان بریتیش کلمبیا در حال حاضر نیازمند تامین نیروی کار و سرمایه انسانی است. نرخ باروری بریتیش کلمبیا پایین بوده و جمعییت در سراشیبی پیر شدن است. از سوی دیگر این استان با چالش مهاجرت نیروی جوان به پایتخت و شهرهای بزرگتر برای یافتن فرصت ها مواجه است. در نتیجه برنامه استانی بریتیش کلمبیا برای تامین نیروی کار مورد نیاز اقدام به جذب مهاجر در فیلد های مورد نظر کرده است. در نتیجه، با برنامه های استانی و برای شهرهای مختلف نیروهای کار، کارآفرینان و تاجران، دانشجوها و خانواده ها اقامت کانادا را دریافت میکنند.

برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا، زندگی در ونکوور، برنامه استانی بریتیش کلمبیا، اقامت کانادا

 

اقامت کانادا از طریق برنامه استانی بریتیش کلمبیا

برنامه استانی بریتیش کلمبیا با تمرکز بر روی جذب نیروی کار و کارآفرینان با انگیزه، فرصتی مناسب را برای جذب سرمایه و راه اندازی بیزینس در قسمت های مختلف بریتیش کلمبیا فراهم کرده است. این بیزینس ها و کارآفرینی های جدید در بخشهای دارای اولویت، ایجاد اشتغال خواهند کرد و فرصتهای جدید و جذابی برای نگه داشتن مردم در منطقه خواهند بود.

برای آشنایی با انواع ویزای کانادا این لینک را بخوانید

از آنجا که هر منطقه کسب و کار ویژه خود را نیاز دارد، کارآفرینان متقاضی مهاجرت به کانادا و زندگی در ونکوور باید بتوانند بنابر فرصت های شغلی و نیازهای استان بریتیش کلمبیا برای راه انداری بیزینس موفق برنامه داشته، تا با رشد اقتصاد محلی واجد شرایط مهاجرت و اقامت کانادا شوند.

تمامی اطلاعات موجود در این صفحه مستقیما از سایت اداره مهاجرت و شهروندی کانادا گرد آوری شده است.

مزایای برنامه بریتیش کلمبیا

برنامه های استانی برای مهاجرت به کانادا از بهترین روش های مورد علاقه متقاضیان است و البته مزایای بسیاری دارد. از طریق این برنامه مهاجران به مزیت های زیر دست پیدا میکنند:

  • جذب کارآفرینان مهاجر برای شروع بیزینس و فعالیت در شهرهای مختلف بریتیش کلمبیا.

     

  • حمایت از شروع و راه اندازی بیزینس یا استارت آپی که در راستای الویت های اقتصادی بریتیش کلمبیا باشد و مزایای اقتصادی خوبی همراه داشته باشد.

  • امتیازبندی متقاضیان کارآفرین و مهاجر برای شروع زندگی و مهاجرت به کانادا

شرایط برنامه استانی بریتیش کلمبیا

در گام اول برای مهاجرت به کانادا افراد باید واجد شرایط باشند تا بتوانند از مزایای برنامه های استانی  استفاده کنند. از سوی دیگر هر استان باید ظرفیت پذیرش مهاجر و حمایت از کارآفرینان خارجی را داشته باشد تا بتواند از بیزینس آنها حمایت کرده و شرایط را برای اقامت کانادا فراهم کند.

کارآفرینان با تمایل شروع کسب و کار در مناطقی که جمعیت آنها کمتر از ۷۵،۰۰۰ نفر می باشد، با توجه به موارد زیر واجد شرایط هستند:

  • داشتن حداقل ۳۰۰.۰۰۰ دلار کانادا سرمایه (این دارایی می تواند به صورت ملک، پول نقد و … به نام متقاضی یا همسر باشد)

  • حداقل سرمایه گذاری به میزان ۱۰۰.۰۰۰ دلار کانادا برای راه اندازی بیزنس

  • دارا بودن حداقل ۵۱% از مالکیت و سهام کسب و کار راه اندازی شده

  • داشتن حداقل ۱ نیرو کار فعال

  •  سفر تحقیقاتی به منطقه مورد نظر

در زمان سفر تحقیقاتی، کارآفرینان ایده بیزینس خود را به فرد رابط منطقه ارائه داده و فرم ارجاع را تهیه خواهد کرد که بخشی از ثبت نام در این برنامه است.

زمانبندی برنامه

در این برنامه برای مهاجرت به کانادا ابتدا برای یک دوره دو ساله به کارآفرین داده می شود. در این صورت نیز ظرفیت منطقه و اثرات بیزینس به صورت دقیق بررسی میشود تا اهمییت و تاثیر مثبت آن برای شخص کارآفرین و البته جامعه تضمین شود.

موسسه حقوقی بین المللی “فراگامان مهام” با سالها تجربه در زمینه ویزای کانادا، ویزای شینگن و ویزای انگلیس میتواند راهگشای شما متقاضیان عزیر برای راه اندازی کسب و کار دار کانادا باشد تا بتوانید تجربه زندگی در ونکوور و دیگر شهرهای بزرگ استان بریتیش کلمبیا را داشته و از اقامت کانادا بهره مند شوید.

برای آشنایی بیشتر می توانید به صفحه ویزای کانادا، وقت سفارت کانادا مراجعه نمائید.