نیروی متخصص کبک

برنامه مهاجرتی نیروی متخصص کبک یا همان ARRIMA یکی از روش های مهاجرتی به کانادا است که در قالب قوانین و نیازمندی های بازار کار استان اقدام به پذیرش مهاجر متخصص میکند. شما برای آگاهی از روش مهاجرت نیروی متخصص به کبک میتوانید، وبسایت رسمی کبک را مطالعه کرده و با برای راهنمایی های بیشتر از طریق این لینک با تیم مشاوران ما در ارتباط باشید.

متقاضیان مهاجرت برای استفاده از این روش ابتدا باید مدارک خود را تهیه و دسته بندی کنید. این مدارک برای محاسبه امتیاز باید برای سیستم ادارۀ مهاجرت استان کبک ارسال شده تا در صورت رسیدن به حدنصاب امتیاز و قبولی در سیستم، دعوتنامه ای به نام ITA صادر شود. بعد از صدور این دعوتنامه، متقاضی تنها 90 روز فرصت دارد تا مدارک را تکمیل کرده و ارسال کند. شما بعد از ارسال مدارکتان باید برای کار و زندگی در کبک آماده شده و منتظر کارت اقامت دائم کانادا باشید.

مهاجرت از طریق نیروی متخصص کبک ، مهاجرت نیروی متخصص به کبک ، نیروی متخصص کبک

واجدان شرایط استفاده از برنامه مهاجرت نیروی متخصص به کبک

توجه داشته باشید که سیستم امتیاز بندی مهاجرت از طریق نیروی متخصص کبک، از برنامه نیروی متخصص فدرال متفاوت است. مهمترین نکته امتیاز آور این روش نیز تسلط به زبان فرانسه در سطح B2 است. بعد از این مهم نیز شما باید با معیارهایی چون تخصص و سابقه کار، میزان تحصیلات، تمکن مالی، حضور قبلی اعضای خانواده در کانادا، ارائه جاب آفر و موارد مشابه امتیاز کسب کنید.

در برنامه مهاجرت از طریق نیروی متخصص کبک شما باید در مصاحبه ای به زبان فرانسه شرکت کرده و آفیسر پرونده را متقاعد کنید که برای کار و زندگی به کبک مهاجرت میکنید. در مرحله آخر پرونده شما برای اداره مهاجرت فدرال به منظور انجام مراحلی چون بررسی امنیتی و بررسی پزشکی ارسال می گردد و شما آماده زندگی در کبک میشوید. بعد از دریافت اقامت کانادا میتوانید برای اعضای خانواده تان درخواست ویزا کرده و آنها را نیز به کانادا دعوت کنید. جهت آشنایی با انواع ویزای کانادا به این لینک مراجعه نمائید.

در نهایت، اگر برای وقت سفارت کانادا، مدارک مورد نیاز و دیگر برنامه های مهاجرتی کانادا نیاز به مشاوره بیشتری دارید، با ما تماس بگیرید.