سرمایه گذاری در انتاریو ، مهاجرت به کانادا ، اقامت دائم کانادا

سرمایه گذاری در انتاریو

کانادا یکی از مرفه ترین کشورهای آمریکای شمالی با اقتصادی پویا است. دولت کانادا همواره در تلاش است تا با جذب مهاجر برای سرمایه گذاری در کانادا شرایط بهتری را ایجاد کند. انتاریو یکی از استان های شرقی کانادا است. مهم ترین شهر انتاریو، اتاوا پایتخت کانادا است و از دیگر شهرهای مهم این استان میتوان به همیلتون، تورنتو و واترلو اشاراه داشت. سرمایه گذاری در انتاریو یکی از روش های مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا است. برای آشنایی با شرایط و قوانین سرمایه گذاری در انتاریو با ما همراه باشید. همچنین میتوانید شرایط و قوانین اخذ ویزا و مهاجرت به کانادا را اینجا بخوانید.

سرمایه گذاری در انتاریو از طریق کارآفرینی

سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی برای افرادی مناسب است که میتوانند و میخواهند کسب و کار خود را در کانادا گسترش دهند. این نوع سرمایه گذاری در انتاریو به سه دستی اصلی زیر تقسیم میشود.

به طور کلی سرمایه گذاری در انتاریو به سه دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

  • سرمایه گذاری فردی که متقاضی به تنهایی مسئولیت و مدیریت را بر عهده دارد

  • سرمایه گذاری جنرال که دراین نوع از سرمایه گذاری اختیارات شخص سرمایه گذار محدود می باشد و کسب و کار همراه با دولت فدرال یا استان مدیریت میشود

  • سرمایه گذاری مشارکتی که توسط شرکا و اعضا سازماندهی میشود و باید  در برنامه فدرال ثبت شود

پیش از شروع کسب و کار حتما باید برای کسب و کارتان نام تجاری انتخاب کرده و این نام را ثبت کنید. به این منظور علاوه بر نام، آدرس کسب و کار را همراه با توضیح مختصری از فعالیتتان را به کمک یکی از روش های زیر ثبت کنید:

۱- از طریق مراجعه به وب سایت ServiceOntario می توانید بیزینس خود را ثبت کنید.

۲- شخصا به مرکز ServiceOntario  مراجعه کنید.

۳- می توانید اطلاعات خود را تکمیل کرده و به آدرس درج شده در فرمی که سایت به شما ارائه می دهد، پست کنید.

توجه: در صورتی که قصد سرمایه گذاری با شریک کاری را دارید، باید حتما مشخصات شریکتان را نیز ثبت کنید.

هزینه ثبت برند تجاری برای سرمایه گذاری در انتاریو بین ۶۰ تا ۸۰ دلار است. ثبت برند شما به مدت پنج سال معتبر می باشد و اگر پس از پایان دوره قصد ادامه فعالیت تجاری را داشته باشید باید ثبت نام خود را تمدید کنید. در ثبت نام برند به این مهم توجه کنید که نباید نام تکراری انتخاب کنید. برای این مهم میتوانید به این لینک مراجعه کرده و از تکراری نبود نام برندتان مطمئن شوید. در آخرین مرحله نیز شما مجوز تجاری یا MBL را دریافت خواهید کرد که تائیدیه شروع کار شما است.

 

شرایط مورد نیاز برای سرمایه گذاری در انتاریو

 در صورت داشتن بیزینس و شرایط مرتبط با آن برای شروع سرمایه گذاری در انتاریو جهت اخذ اقامت دائم کانادا باید شرایط دیگری را نیز مد نظر قرار دهید. این شرایط به شرح زیر است:

۱- حداقل تجربه ۲۴ ماهه در حوزه کسب و کار به صورت تمام وقت در ۶۰ ماه اخیر. توجه داشته باشید که تجربه کاری شما می بایست به عنوان صاحب آن کسب و کار یا مدیرارشد باشد.

۲- اگر قصد سرمایه گذاری در GTA یعنی شهرهای (تورنتو، دورهام، هالتون، یورک و پیل) را دارید، بایستی حداقل ۸۰۰,۰۰۰ دلار کانادا سرمایه گذاری کنید. چنانچه در دیگر شهرهای این استان می خواهید سرمایه گذاری کنید، می بایست حداقل۴۰۰,۰۰۰  دلار کانادا سرمایه داشته باشید.

۳- اگر کسب و کار مورد نظر شما در زمینه های فناوری اطلاعات و ارتباطات دیجیتالی باشد، فارغ از محل احداث بیزینس حداقل۴۰۰,۰۰۰  دلار کانادا سرمایه لازم دارید.

۴- اگر قصد خریداری سهام شرکتی را دارید، باید حداقل ۶۰۰,۰۰۰ دلار کانادا سرمایه گذاری کرده و یک سوم از سرمایه شرکت را خریداری کنید.

در صورت دارا بودن تمامی شرایط فوق شما میتوانید برای شروع پروسه مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا از طریق سرمایه گذاری در انتاریو اقدام کنید

خدمات بالمن

موسسه حقوقی بین المللی “فراگامان مهمام” با سالها تجربه در زمینه اخذ ویزای انگلیس و ویزای شینگن و ویزای آمریکا شما را در زمینه انواع سرمایه گذاری در کانادا و مهاجرت به کانادا راهنمایی خواهد کرد. از طریق مشاوره در این لینک نیز میتوانید با ما در ارتباط باشید.