سرمایه گذاری در کانادا

کانادا کشوری مرفه و زیبا در آمریکای شمالی است. شرایط خوب اقتصادی، سطح بالای رفاه زندگی، استاندارد های تصیلی و آموزشی همگی موجب توجه مهاجران به کانادا شده است. متقاضیان مهاجرت به کانادا میتوانند با روش هایی چون سرمایه گذاری در کانادا، استارت آپ و کارآفرینی در کانادا، تحصیل در کانادا و موارد مشابه برای اقامت دائم این کشور اقدام کنند. شما میتوانید شرایط اخذ ویزای کانادا را اینجا بخوانید. در ادامه نیز با شرایط سرمایه گذاری در کانادا در دو استان آلبرتا و ساسکاچوان آشنا خواهیم شد.

استان آلبرتا

آلبرتا از استان های غربی کانادا، بعد از کبک، انتاریو و بریتیش کلمبیا وسیع ترین استان کانادا است. ادمونتون مرکز استان است و دیگر شهر معروف آن کالگری است. سرمایه گذاری در آلبرتا یکی از روش های سرمایه گذاری کانادا برای مهاجرت و اقامت دائم کانادا است. فراموش نکنید پیش از شروع مقدمات سرمایه گذاری حتما استان مورد نظرتان را انتخاب کنید، تا بر اساس قوانین همان منطقه روال کارها را پیش ببرید. در ادامه برای آشنایی با شرایط سرمایه گذاری آلبرتا با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری در کانادا ، سرمایه گذاری در آلبرتا ، سرمایه گذاری در ساسکاچوان ف اقامت دائم کانادا ، مهاجرت به کانادا

انواع سرمایه گذاری در کانادا

سرمایه گذاری در کانادا به چهار بخش تقسیم می شود که متقاضی در صورت تمایل میتواند هر کدام را که متناسب با شرایط و سرمایه اش است، انتخاب کند. ایم ۴ روش به ترتیب زیر است:

  1. Sole partnership (برای متقاضیانی که به صورت انفرادی قصد سرمایه گذاری دارند)
  2. Partnership (متقاضیانی که با دو یا چند نفر شراکت خود را شروع میکنند)
  3. Limited partnership (در این نوع شراکت هر سرمایه گذار مسولیت و وظایف خاص خودش را دارد)
  4. Limited liability partnership ( یعنی شرکای یک یا چند حرفه واجد شرایط می توانند سرمایه گذاری کنند مانند: حسابداران)

توجه: جزئیات بیشتر  را میتوانید اینجا بخوانید.

درخواست برنامه سرمایه گذاری آلبرتا در ۴ مرحله انجام میشود. ابتدا باید برای شرکت و بیزینس خود نام انتخاب کنید. این برند و لوگو نباید در بازار کانادا مشابهی داشته باشد. در مرحله دوم باید گزارش راه اندازی و ثبت بیزینس را ارائه دهید. در قدم سوم باید تمامی فرم های مربوط به سرمایه گذاری آلبرتا را تکمیل کنید. در این فرم اطلاعاتی مانند نوع بیزینس و زمان شروع، زیر شاخه های کار و موارد مشابه از شما پرسیده میشود. شما انواع این فرم ها را میتوانید در این لینک ببینید.

آخرین مرحله کار شما ثبت اطلاعات است. به این ترتیب باید اطلاعات بیزینسی، گزارش کسب و کار و شناسه معتبر را ارائه داده، و هزینه مورد نظر را بپردازید.

سرمایه گذاری دراستان ساسکاچوان کانادا

همانطور که پیشتر گفتیم، شرایط هر استان کانادا برای سرمایه گذاران خارجی با دیگر استان ها متفاوت است. پس از آلبرتا قصد داریم از شرایط استان ساسکاچوان بگوییم، با ما همراه باشید.

استان ساسکاچوان

ساسکاچوان استانی سرسبز در مرکز کانادا و البته آفتابی ترین استان است. همچنین این استان به جهت شرایط خوب و نرخ پایین بیکاری مورد استقبال متقاضیان اقامت و مهاجرت به کانادا قرار گرفته است. در حال حاضر ساسکاچوان از روند رو به رشدی در حوزه ی اقتصادی و جمعیتی برخوردار است. جمعیت استان ساسکاچوان حدود یک میلیون نفر است. مرکز استان ساسکاچوان شهر رجینا و بزرگترین شهر آن ساسکاتون است. این دو شهر حدود نیمی از جمعیت کل  این استان را تشکیل می دهند.

ساسکاچوان مهاجران کارآفرین، متخصص کشاورزی را از طریق برنامه استانی جذب میکند. اما در ادامه ما قصد داریم به شرایط مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اشاره کنیم.

سرمایه گذاری در ساسکاچوان

متقاضیان اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری ساساکاچوان باید ابتدا توسط استانداری پذیرش و انتخاب شوند. به این منظور حداقل سرمایه خالص باید مبلغ ۵۰۰ هزار دلار کانادا باشد. از این مبلغ ۳۰۰ هزار دلار در رجاینا و ۲۰۰ هزار دلار در دیگر شهرهای استان سرمایه گذاری میشود. اما متقاضیان علاوه بر سرمایه باید حتما شرایط زیر را نیز دارا باشند:

  • سه سال سابقه مدیریتی و یا کارآفرینی در فیلد کاری درخواستی، این تجربه باید حتما طی ده سال اخیر باشد

  • این سرمایه گذاری برای شهروندان کانادایی ایجاد شغل کند

  • سرمایه گذار متعهد به پیشرفت و فعالیت تجاری باشد

در صورت دارا بودن شرایط متقاضیان میتوانند بیزینس خود را ثبت کرده، فرم های مربوطه را پرکنند و هرگونه اطلاعات درخواستی را ارائه دهد. فراموش نکنید ارائه اطلاعاتی چون نام تجاری سرمایه گذاری مدنظر، موقعیت دقیق شرکت، زمان شروع سرمایه گذاری و اطلاعات تجاری شریک (در صورت سرمایه گذاری های شراکتی) در پرونده درخواستی ثبت شود.

برای آشنایی بیشتر با نحوه اخذ انواع ویزای کانادا به این لینک مراجعه نمائید.

خدمات بالمن

شرکت حقوقی بین المللی “فراگامان مهام” با سالها تجربه در زمینه اخذ ویزای انگلستان و ویزای شینگن و ویزای آمریکا با بهره گیری از کمک وکلای مجرب آماده کمک و مشاوره به متقاضیان برای مهاجرت به کانادا، سرمایه گذاری کانادا و اخذ ویزای تحصیلی کانادا است. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره حضوری از این طریق با ما در تماس باشید.