دعوتنامه کانادا

دعوتنامه کانادا

بنابر مقتضیات متفاوتی چون رفاه بالا، دانشگاه های معتبر، اقتصاد ثابت و پایدار با امکانات وسیع سرمایه گذاری و موارد مشابه، کانادا به کشوری مناسب برای سفر و مهاجرت تبدیل شده است. اگر مشغول برنامه ریزی سفر کانادا میباشید، یا حتی در فکر مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا هستید، فراموش نکنید یکی از اصلی ترین فاکتورهای موفقیت شما دعوتنامه کانادا به صورت رسمی و معتبر است. پس با ما همراه باشید تا باهم فاکتورهای دعوتنامه خوب را بشناسیم. همچنین میتوانید انواع شرایط اخذ ویزای کانادا را در این لینک بخوانید.

دعوتنامه کانادا چیست؟

وقتی برای اخذ ویزای کانادا اقدام میکنید، یکی از مهم ترین مدارک دعوتنامه است. البته دعوتنامه صدور ویزای شما را تضمین نمیکند اما به آفیسر نشان میدهد که آیا شما شرایط سفر به کانادا را دارید یا خیر؟ دعوتنامه کانادا انواع مختلفی داشته و با اهداف متفاوتی نوشته میشود. سفر با هدف تحصیلی، تجاری، کاری و یا راه اندازی بیزینس هرکدام به دعوتنامه خاصی نیاز دارد. فراموش نکنید دعوتنامه باید رسمی باشد و نامه های صوری به راحتی قابل تشخیص و پیگیری است.

ویژگی های دعوتنامه کانادا

دومین مورد مهم، محتوای دعوتنامه است. علاوه بر اعتبار و رسمی بودن، دعوت نامه باید اطلاعات تکمیلی را نیز به آفیسر ارائه دهد. این اطلاعات هم شامل دعوت کننده و هم شامل دعوت شونده میشود.

اطلاعات شخصی یا همان personal information دعوت شونده باید به ترتیب زیر در دعوتنامه ارائه شود:

  • نام کامل و تاریخ تولد

  • آدرس و شماره تلفن

  • رابطه دعوت کننده و دعوت شونده

  • هدف از سفر و مدت زمان اقامت در کانادا

  • محل اقامت دعوت شونده در طی زمان سکونت در کانادا

  • نحوه پرداخت هزینه سفر

  • زمان خروج از کانادا

بخاطر داشته باشید نوشتن دعوتنامه بدین معنا نیست که شما مسئول صدور ویزای دعوت شونده هستید. اما در عین حال میتوانید این نامه را نوشته و درخواست ویزای کانادا کنید. در این نامه باید حقیقت را بنویسید و البته تعهداتی را به دولت کانادا بدهید. همچنین نامه شما توسط سفارت کانادا و کنسول بررسی شده و آنها با سنجش موارد جانبی دیگر نسبت به صدور ویزای کانادا اقدام میکنند.

همچنین دعوت کننده نیز باید اطلاعاتی را درباره خودش را نیز در دعوتنامه ثبت کند که شامل موارد زیر است:

  • نام کامل و تاریخ تولد

  • آدرس، شماره تلفن و عنوان شغلی دعوت کننده کانادا

  • گواهی وضعیت شهروندی دعوت کننده که میتواند شامل مواردی چون گواهی تولد در کانادا، کارت سیتیزن شیپ و یا کارت اقامت دائم کانادا باشد

  • اطلاعات شخصی اعضای خانواده مانند نام، تاریخ تولد و البته تعداد افرادی که با او زندگی میکنند

  • نامه امضا شده برای ساپورت مالی دعوت شونده در مدت اقامت همراه با گواهی وضعیت مالی دعوت کننده

اگر تمامی موارد فوق در دعوتنامه کانادا رعایت شود، شانس صدور ویزا افزایش خواهد داشت. علاوه بر این فراموش نکنید اگر با شخصی پیشتر با دعوت نامه ای به کانادا سفر کرده و سپس اقامت غیرقانونی در این کشور داشته باشد فرد دیگر نمیتواند دعوتنامه ارائه دهد

نکات ضروری نگارش دعوتنامه

نوشتن دعوتنامه کانادا حتما باید از سوی شخصی با درآمد کافی و البته با اجازه اقامت قانونی باشد. پناهندگان و کسانی که با کمک های دولتی زندگی میکنند مجاز به ارسال دعوتنامه برای اقوام خود نیستند. پاراگراف آخر دعوتنامه نیز حتما باید حاوی تهعد دعوت کننده مبنی بر ترک خاک کننده در زمان مقرر توسط دعوت شونده باشد. بهتر است دعوتنامه کانادا را با آدرس ایمیل و شماره تلفن خود به پایان برسانید تا سفارت در صورت نیاز برای اطلاعات بیشتر به سرعت با شما تماس بگیرد. اطلاعات بیشتر را میتوانید از سایت دولت کانادا دنبال کنید.

نکته: جهت آشنایی بیشتر با مشخصات دعوتنامه کانادا به این لینک مراجعه نمائید.

خدمات بالمن

آژانس مسافرتی بالمن با کمک موسسه حقوقی “فراگامان مهام” با سالها تجربه در زمینه اخذ انواع ویزای کانادا، ویزای شینگن و ویزای انگلستان و ویزای آمریکا شما عزیزان را برای ارائه دعوتنامه کانادا یاری خواهد کرد. برای انواع خدمات دیگر ویزا از جمله ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری از این طریق با ما در ارتباط باشید.