دانشگاه های آلبرتا _ دانشگا های کانادا _ تحصیل در کانادا

دانشگاه های آلبرتا

آلبرتا یکی از وسیع ترین داستان های کانادا و میزبان تعدادی از معتبرترین دانشگاه ها و مراکز آموزشی این استان است. دانشگاه های آلبرتا دارای مجوز معتبر از سوی سازمان آموزش عالی کانادا و از معتبرترین دانشگاه های جهان هستند. تحصیل در آلبرتا در دوره های دوره کارشناسی، کارشناسی‌ ارشد و دکترا همراه با ارائه دوره ‌های بیشتر و دوره های تحقیق (پست دارک ریسرج postdoc research) امکان پذیر است. دانشجویانی که مایل به تحصیل در کانادا هستند، می‌توانند از آلبرتا بورس دریافت کرده و برای تحصیل در آلبرتا و ویزای کانادا درخواست دهند. برای آشنایی با دانشگاه های آلبرتا در ادامه با همراه باشید.

 برای مشاوره ویزای تحصیلی کانادا اینجا را بخوانید.

قدیمی ترین دانشگاه آلبرتا

اولین دانشگاه آلبرتا در ادمونتون در سال ۱۹۰۸ تاسیس و اولین کلاس این دانشگاه با ۴۵ دانشجو آغاز شد، در حال حاضر و با گذشت صد سال، بیش از ۳۱۰۰۰ دانشجوی دوره کارشناسی و ۷۰۰۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی از این دانشگاه فارغ‌ التحصیل شدند. فارغ التحصیلان مشهور دانشگاه های آلبرتا شامل وزیران، فرمانداران، قاضیان ارشد و وکلا، تجار، دانشمندان و مهندسین برتر کانادایی است.

پیش از آشنایی با دیگر دانشگاه های آلبرتا میتوانید شرایط و نحوه اخذ ویزای تحصیلی کانادا را اینجا بخوانید.

دانشگاه آلبرتا

دانشگاه آلبرتا یکی از موسسات آموزش عالی دولتی کانادا در شهر ادمونتون ‌است. این دانشگاه دوره ‌های آموزشی و برنامه های مختلف را در سه مقطع مقطع لیسانس ، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهد.

دانشگاه کلگری در سال ۱۹۶۶ تاسیس شد و به طور رسمی با نام calgry university شناخته میشود. این موسسه آموزش عالی با ۵۳ سال قدمت بر اساس آزمون ورودی اقدام به پذیرش دانشجو میکند.

 

 دانشگاه Lethbridge

این دانشگاه در سال ۱۹۶۷ در شهر لتبریج استان آلبرتا تاسیس شد. لتبریج موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی می باشد که در کلگری و ادمونتون نیز شعبه دارد. متقاضیان بین‌المللی در صورت داشتن مدارک زبان و نمرات برتر، معرفی نامه از استادان قبلی و ارائه پروپوزال قابل دفاع واجد شرایط ثبت نام در لتبریج هستند.

موسسه پلی ‌تکنیک SAIT

این موسسه ۱۳۰ ساله در سال ۱۹۱۶ در استان آلبرتا تاسیس شد. SAIT یکی از موسسه آموزش عالی غیر انتفاعی در شهر کلگری ‌است. این موسسه پلی تکنیک دوره‌ها و کورس هایش را در تمامی مقاطع تحصیلی برای دانشجویان کانادایی و بین المللی ارائه میدهد.

دانشگاه MacEwan

دانشگاه MacEwan در سال ۱۹۷۱ تاسیس شد و یکی دیگر از مراکز آموزش عالی قدیمی شهر ادمونتون است. این دانشگاه در بین متقاضیان تحصیل در آلبرتا طرفداران زیادی داشته و بصورت غیر انتفاعی فعالیت دارد. تمامی مقاطع تحصیلی و تحقیقاتی در این دانشگاه کهن تدریس میشود.

دانشگاه سلطنتی مونت رویال

این دانشگاه قدیمی در شهر کلگری واقع شده‌است. دانشگاه سلطنتی مونت رویال یا MRU دوره‌های آموزشی در مقاطع اصلی و کورس های حوزه مطالعاتی اصلی را برای دانشجویان کانادایی و بین المللی ارائه می دهد. این موسسه ۱۰۹ ساله دارای یک سیاست پذیرش انتخابی براساس سابقه تحصیلی و نمرات دانشگاهی دانشجویان است. متقاضیان بین‌المللی در صورت داشتن مدرک زبان و پروپوزال خوب میتوانند برای ادمیشن و ثبت نام این دانشگاه درخواست دهند.

خدمات بالمن

بالمن با همکاری وکلای مجرب موسسه حقوقی بین المللی “فراگامان مهام” با سالها تجربه در اخذ ویزای کانادا، ویزای انگلستان و ویزای شینگن و ویزای آمریکا شما عزیزان را برای تحصیل در دانشگاه های آلبرتا یاری مینماید. برای هرگونه اطلاعات بیشتر درباره ویزای تحصیلی کانادا با ما تماس بگیرید.